Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transfert naar Image Tank ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

<font face="Comic Sans MS">Als ik me niet vergis, wordt de IT door de pc herkend als een harde schijf, die je dan ook kan raadplegen als een gewone HD. M.a.w. ik denk dat je sowieso eerst de gegevens van de CF moet transfereren naar je IT.
    Wat de voeding betreft, meen ik begrepen te hebben dat je de externe powerbank altijd moet aansluiten, ook als je hem aan een pc koppelt.</font id="Comic Sans MS">
    Joe
    Nikon D90

Comment

De IT is inderdaad erg traag bij het overzetten van foto's naar de PC. Ik heb de afgelopen vakantie zo'n 1800 foto's gemaakt en je begrijpt dat de transfer even geduurd heeft. Volgens mij geeft de IT geen melding als de transfer van CF-kaart naar de IT niet goed is gegaan. Ik heb dit gelukkig nog niet mee gemaakt.

De IT gebruiken als cardreader is wel erg omslachtig en langzaam, ik zou zelf voor die paar centen gewoon een goede cardreader kopen.

Groeten,

Richard
      Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

Comment

Dobbelpalm is correct voor beide vragen.
        Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

Comment

Working...
        X