Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Na het lezen van deze Thread, en vermits ik op het punt sta dit weekend of volgende week een D70 te kopen
(zie http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=68040)
ben ik deze avond, het was reeds 18u10, bij De Greef te Edegem langsgeweest, concreet gezegt ne mijn eerste bezoek
Héél goeie uitleg
Héél vriendelijk en scherpe prijzen (na het vermelden van BD)
Ben aan het twijfel tussen www.camshop.be met een winkel(tje) te Walem (Mechelen) of tussen Foto De Greef.
Ik denk dat het deze laatste gaat worden want het prijsverschil op de D70-kit is maar 7 euro.
Mijn 10D ( is verkocht ) en dit jaar mijn 20D heb ik bij www.sdcard.be gekocht en je kunt hem bij hun ook thuis kopen.( Keerbergen )
Prijzen van de Canon 350D ( digital rebel ) staan er nog niet op de site vermeld,allé denk ik toch.
Mijn 20D heeft daar 1398€ gekost ( uit stock ),niet de goedkoopste maar ook niet de duurste als je het vergelijkt met de winkelprijs in België.
Ook een goede uitleg ,service en vriendelijke mensen.
Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Calumet-photo, Graaf van Egmontstraat aan het Museum (zie website www.calumet.be of nl) hebben volgens mij de voordeligste Canon prijzen en het is een professionele winkel.
Grobet is ook een heel goede zaak met vriendelijke service maar het is er regelmatig heel druk.
Ik zie dat een Canon 300D kit daar 995€ kost terwijl bv. bij cameranu datzelfde toestel 775€ kost. 220€ verschil lijkt me dan niet zo meteen de goedkoopste winkel
Comment