Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Daarom bestellen de meeste zo'n toestel online per telefoon en halen het af.
U weet wel dat zijn van die toestellen met zo'n draaischijf en zo'n apperaatje waar je doet moet spreken en dat zit meestal aan een steel en daar is ook een soort luidsprekertje waar wat geluid uit komt.
Met een draaischijf?
in wel era leef jij nog .
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Weet niet wat er mee aan de hand was, maar de foto,s uit mijn D100 waren veel beter ,wat ik ook probeerde met de D1X, niet scherp te krijgen,antwoord was dit kan bijgesteld worden,maar ik voelde mij al niet meer prettig met zo,n toestel ondanks dat het een Demo was van Inca
en ik moest op 3 weken levertijd rekenen
Logisch dat je je niet prettig meer voelde.
Tja, had ik 't geweten..... *kijkt naar de naar de achtergrond geschoven D1X*
Niets eigenlijk De D1X moet verkocht worden, maar daar ben ik emotioneel nog niet aan toe
Ha! op die manier ik wist niet dat jij de D1X had,maar ik neem aan dat je daar wel tevreden mee was?ik wens je in ieder geval veel geluk met de verkoop, en dat je er emotineel niet al te veel last van krijg
Je weet toch wel dat Otto van www.geheugenkaart.be is?
Online kopen? Ik doe niet anders
Ja, voor geheugenkaarten heb ik daar geen problemen mee.
Maar geef mij voor een 4.700€ dure body maar een goede verkoper die voor zijn klanten staat en service geeft... Mijn leverancier heeft alle tijd voor mij, ik kan er lenzen uitproberen, vragen stellen...
Ik heb ooit een semi-professionele videocamera in duitsland online gekocht, zogezegd 'binnen de drie dagen leverbaar...', ik heb er 6 (ja, zes) maand op gewacht...Ondertussen waren er al betere camera's op de markt voor dezelfde prijs...Op iedere mail zoete woordjes, maar als het erop aankomt.....
Ja, voor geheugenkaarten heb ik daar geen problemen mee.
Maar geef mij voor een 4.700€ dure body maar een goede verkoper die voor zijn klanten staat en service geeft... Mijn leverancier heeft alle tijd voor mij, ik kan er lenzen uitproberen, vragen stellen...
Bij den Otto kun je ook perfect langsgaan en alle spullen uittesten hoor
ik zie nu inderdaad dat er ook een adres bijvermeld staat... Dat wekt al wat meer vertrouwen...Ik ken de persoon toch graag persoonlijk vooraleer ik een dergelijke koop afsluit...
Maar, otto, hoe verklaar je dan dat nog verschillende winkeliers zitten te wachten op hun bestellingen?
ik zie nu inderdaad dat er ook een adres bijvermeld staat... Dat wekt al wat meer vertrouwen...Ik ken de persoon toch graag persoonlijk vooraleer ik een dergelijke koop afsluit...
Maar, otto, hoe verklaar je dan dat nog verschillende winkeliers zitten te wachten op hun bestellingen?
De meeste winkeliers zijn facturatieloketten geworden en hebben helemaal vergeten dat ze de functie hebben om de plaats en afstand te overbruggen tussen producent en consument en dat ondernemen betekent risico's nemen.
Indien we gaan wachten tot de klant eindelijk dat toestel gaat bestellen en dan pas in actie schiet is het tegenwoordig te laat. Daarom kan ik de toestellen aanbieden direct uit voorraad en lossen we alle garantiegevallen eerst zelf op. Men dient namelijk de klant niet met een smoesje het bos in te sturen en zeggen we zullen het naar Canon zenden en u hoort wel. De klant krijgt direct een nieuw toestel en de verkoper dient het zelf op te lossen met de fabrikant .
Het gevolg van deze handelingen is natuurlijk dat we daardoor een prijs gaan krijgen welke bepaalt wordt door vraag en aanbod. Wordt het nieuwe toestel niet geaccepteerd door de markt dan nemen we er direct afscheid van wat tot gevolg heeft een behoorlijke prijsverlaging. Wordt het toestel geaccepteerd door de markt dan kunnen we ook direct extra toestellen leveren zonder wachttijden. Dan worden we door de fabrikanten beloond omdat we een risico hebben genomen. De winkeliers die de kat uit de boom hebben gekeken kunnen daardoor pas veel later gaan leveren.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment