Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: D2X

    Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    Daarom bestellen de meeste zo'n toestel online per telefoon en halen het af.

    U weet wel dat zijn van die toestellen met zo'n draaischijf en zo'n apperaatje waar je doet moet spreken en dat zit meestal aan een steel en daar is ook een soort luidsprekertje waar wat geluid uit komt.
    Met een draaischijf?

    in wel era leef jij nog .

    sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

    http://supermasj.zenfolio.com

    Comment


    • Re: D2X

      Oorspronkelijk geplaatst door sugar
      Met een draaischijf?

      in wel era leef jij nog .

      sugar
      en nen telefoon met nen steel
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • Re: D2X

        Oorspronkelijk geplaatst door NoName
        Weet niet wat er mee aan de hand was, maar de foto,s uit mijn D100 waren veel beter ,wat ik ook probeerde met de D1X, niet scherp te krijgen,antwoord was dit kan bijgesteld worden,maar ik voelde mij al niet meer prettig met zo,n toestel ondanks dat het een Demo was van Inca
        en ik moest op 3 weken levertijd rekenen
        Logisch dat je je niet prettig meer voelde.
        Tja, had ik 't geweten..... *kijkt naar de naar de achtergrond geschoven D1X*

        Comment


        • Re: D2X

          Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
          oei, je bent handelaar!
          maar sorry, een fototoestel online kopen is niet aan mij besteed...Héél slechte ervaringen mee (was wel duitsland...)
          Je weet toch wel dat Otto van www.geheugenkaart.be is?
          Online kopen? Ik doe niet anders

          Comment


          • Re: D2X

            Met alle chinezen maar niet met den deze,die toestellen blijven veel te duur voor een gewoon bediendeke hoor zoals den deze.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

            Comment


            • Re: D2X

              Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
              Tja, had ik 't geweten..... *kijkt naar de naar de achtergrond geschoven D1X*
              Natalia, wat bedoel je hiermee
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • Re: D2X

                Niets eigenlijk De D1X moet verkocht worden, maar daar ben ik emotioneel nog niet aan toe

                Comment


                • Re: D2X

                  Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                  Niets eigenlijk De D1X moet verkocht worden, maar daar ben ik emotioneel nog niet aan toe
                  Ha! op die manier ik wist niet dat jij de D1X had,maar ik neem aan dat je daar wel tevreden mee was?ik wens je in ieder geval veel geluk met de verkoop, en dat je er emotineel niet al te veel last van krijg
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • Re: D2X

                    Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                    Je weet toch wel dat Otto van www.geheugenkaart.be is?
                    Online kopen? Ik doe niet anders
                    Ja, voor geheugenkaarten heb ik daar geen problemen mee.
                    Maar geef mij voor een 4.700€ dure body maar een goede verkoper die voor zijn klanten staat en service geeft... Mijn leverancier heeft alle tijd voor mij, ik kan er lenzen uitproberen, vragen stellen...

                    Ik heb ooit een semi-professionele videocamera in duitsland online gekocht, zogezegd 'binnen de drie dagen leverbaar...', ik heb er 6 (ja, zes) maand op gewacht...Ondertussen waren er al betere camera's op de markt voor dezelfde prijs...Op iedere mail zoete woordjes, maar als het erop aankomt.....

                    NB Natalia: content van jou keuze? ??
                    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                    BD0323BE

                    Comment


                    • Re: D2X

                      Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                      Ja, voor geheugenkaarten heb ik daar geen problemen mee.
                      Maar geef mij voor een 4.700€ dure body maar een goede verkoper die voor zijn klanten staat en service geeft... Mijn leverancier heeft alle tijd voor mij, ik kan er lenzen uitproberen, vragen stellen...
                      Bij den Otto kun je ook perfect langsgaan en alle spullen uittesten hoor
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • Re: D2X

                        'den otto' is hier geliefd geloof ik...

                        ik zie nu inderdaad dat er ook een adres bijvermeld staat... Dat wekt al wat meer vertrouwen...Ik ken de persoon toch graag persoonlijk vooraleer ik een dergelijke koop afsluit...

                        Maar, otto, hoe verklaar je dan dat nog verschillende winkeliers zitten te wachten op hun bestellingen?
                        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                        BD0323BE

                        Comment


                        • Re: D2X

                          Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                          'den otto' is hier geliefd geloof ik...

                          ik zie nu inderdaad dat er ook een adres bijvermeld staat... Dat wekt al wat meer vertrouwen...Ik ken de persoon toch graag persoonlijk vooraleer ik een dergelijke koop afsluit...

                          Maar, otto, hoe verklaar je dan dat nog verschillende winkeliers zitten te wachten op hun bestellingen?

                          De meeste winkeliers zijn facturatieloketten geworden en hebben helemaal vergeten dat ze de functie hebben om de plaats en afstand te overbruggen tussen producent en consument en dat ondernemen betekent risico's nemen.

                          Indien we gaan wachten tot de klant eindelijk dat toestel gaat bestellen en dan pas in actie schiet is het tegenwoordig te laat. Daarom kan ik de toestellen aanbieden direct uit voorraad en lossen we alle garantiegevallen eerst zelf op. Men dient namelijk de klant niet met een smoesje het bos in te sturen en zeggen we zullen het naar Canon zenden en u hoort wel. De klant krijgt direct een nieuw toestel en de verkoper dient het zelf op te lossen met de fabrikant .

                          Het gevolg van deze handelingen is natuurlijk dat we daardoor een prijs gaan krijgen welke bepaalt wordt door vraag en aanbod. Wordt het nieuwe toestel niet geaccepteerd door de markt dan nemen we er direct afscheid van wat tot gevolg heeft een behoorlijke prijsverlaging. Wordt het toestel geaccepteerd door de markt dan kunnen we ook direct extra toestellen leveren zonder wachttijden. Dan worden we door de fabrikanten beloond omdat we een risico hebben genomen. De winkeliers die de kat uit de boom hebben gekeken kunnen daardoor pas veel later gaan leveren.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • Re: D2X

                            Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                            Maar geef mij voor een 4.700€ dure body
                            tja, ik praat over bv 4122 euro, incl alle kosten. Ik heb zelfs een leverancier die voor 3825 kan leveren, maar die had toen niet op voorraad.

                            NB Natalia: content van jou keuze? ??
                            Zeer content, 1600 pix in 1 week, testen, leren, oefenen, ontdekken, balen van je eigen fouten, maar blij zijn om het ontdekken van je fouten
                            Last edited by NataliaNL; 9 april 2005, 10:51.

                            Comment


                            • Re: D2X

                              Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                              Was dat een 24/85 AFS? of de vorige versie?
                              De AFS-versie.Was op 2 dagen tijd verkocht via Marktplaats en de lens "woont" nu in Urk/Nederland.

                              Sorry voor de late reply,Peter.Ben net terug thuis van een weekske vakantie.
                              Danny's Photosite

                              Comment


                              • Re: D2X

                                Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
                                Zeer content, 1600 pix in 1 week, testen, leren, oefenen, ontdekken, balen van je eigen fouten, maar blij zijn om het ontdekken van je fouten
                                En heb je nog tips voor NoName als hij zijn D2X krijg
                                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                                www.langenacker.nl

                                Comment

                                Working...
                                X