Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Korting 150 Euro bij Nikon D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Korting 150 Euro bij Nikon D70

neemt niet weg dat je hem goedkoop koopt en wat meer zult moetenbetalen voor de opvolger
    foto als spiegel of als venster?

Comment

neemt niet weg dat je hem goedkoop koopt en wat meer zult moetenbetalen voor de opvolger
      Uiteraard. Vol verwachting klopt mijn hart...
      Mijn Foto's

Comment

Mijn SB 600 heeft mij € 189 gekost incl verzending bij topfoto Had een tegoedbon bij mijn D70 gekregen van € 25 ...
        www.fotofolio.be

Comment

Ik heb vorig weekend in Duitsland de D70 met 18-70 lens en SB600 voor 1279€ gekocht en krijg nog 150€ van Nikon Duitsland terug.
          Maakt dus 1129 met de flits erbij.
          Nikon D70 18-70 SB600 Nikon 80-200 AFS 2.8 50/1.8

Comment

Aktie is van Nikon Duitsland - Dus enkel voor in Duitsland aangekochte toestellen!
            nochtans, bij Corné is er ook cashback! Want ik stuurde hem een prijsaanvraag en ik vroeg of er cashback was en hij stuurde mij de prijs (1350) waar de cashback al af was ( volgens mij wel redelijk duur). Het was de set 18/70 +70/300.
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

FZ50

Comment

Eind maart 2004 1750€ betaald voor D70 + 18-70 + SB800
              maar 't was iedere eurocent waard
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

gisteren een D70 +18-70 lens gaan halen bij top-foto.
                idd geen enkel probleem om m'n cashback terug te krijgen.
                gewoon papierke invullen, een paar copiekes erbij en ik zou m'n 150Euro terug krijgen. nu nog afwachten tot ik ze effectief op m'n rekening gestort zie maar het is alleszins de moeite waard om eventjes tot in Düren te rijden.
                voor 969Euro een D70+18-70mm dat scheelt meer dan 200 Euro dan bij de fotohandel bij mij om de hoek
                www.peterdejongh.be

Comment

kan je ook online kopen bij topfoto? Ik heb geen eigen auto en ik denk niet dat mijn moeder het ziet zitten om naar Duitsland te rijden. Ik woon in Lichtervelde en das een beetje heel ver hé?

groeten Koen
                  www.koendd.be

FZ50

Comment

Je kan inderdaad ook on-line kopen. Er komen wel wat verzendignskosten bij. Hiervoor even kijken onder "informationen" http://www.topfoto-online.de/. Vroeger kon je alleen on-line bestellen door op voorhand via de bank te betalen. Nu kan dit, als ik het goed voor heb, ook voor het buitenland door betaling bij afname aan de postbode.

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                      Je kan inderdaad ook on-line kopen. Er komen wel wat verzendignskosten bij. Hiervoor even kijken onder "informationen" http://www.topfoto-online.de/. Vroeger kon je alleen on-line bestellen door op voorhand via de bank te betalen. Nu kan dit, als ik het goed voor heb, ook voor het buitenland door betaling bij afname aan de postbode.

Groetjes,
                      Pol.
                      danku

komt dat dan op 12.90 verzendingskosten (>500EUR) want mijn Duits is nog niet zo heel ver gevorderd
                      Last edited by koen dd; 12 februari 2005, 11:54.
                      www.koendd.be

FZ50

Comment

doe gewoon alles eens zoals je zou bestellen, totdat je definitief ingeeft, dan stop je. zo zie je dat je 24,19€ zal moeten betalen voor de verzending.

wel afhankelijk van wat je allemaal bestelt. daarom alle stappen doorlopen, en net voor je zou moeten betalen, stop je. dan heb je de correcte totaalprijs
                        Last edited by ajuin; 12 februari 2005, 12:55.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                        X