Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Korting 150 Euro bij Nikon D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Korting 150 Euro bij Nikon D70

Hallo ,

Ik zie dat er bij aankoop van de kit Nikon D70 in Duitsland een korting gegeven wordt van 150 euro .
    Kan men deze korting ook in België bekomen ?

Noliko

Re: Korting 150 Euro bij Nikon D70

Dat vraag ik mij ook af. Bij Nikon amerika geven ze een cashback op verschillende toestellen en lenzen.

Comment

Ja, er is online een formulier te downloaden waar je je Iban en Swift moet invullen - opsturen naar Duitsland en de rest gaat vanzelf.

Comment

Klopt wat Oliver zegt en ik moet zeggen deze prijzen zijn echt niet meer normaal en dan krijg je nog eens 150 euro terug van Nikon Duitsland.
        Hier vindt je uw Cash-back formulier

Wie nu achter een Nikon D70 zoek gaat best deze halen in Duitsland bij TopFoto en ze spreken nog Nederlands ook.

Wat moet je nog meer hebben.
        Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
        Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

Comment

amai. dan zullen die tweedehands niet verkocht worden aan hun prijs die gevraagd worden in forum 'aangeboden'. ik vond ze al te duur voor tweedehands, en nu zijn ze nog eens 150 EUR te duur

hmm, ik denk er misschien dan toch ook over na.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Hallo ,

De prijs voor een Nikon D70 + Nikon 18-70 mm AF-S GDX IF-ED (is dit de goede lens???) zou 1119 Euro bedragen - 150 Euro CashBack die na het invullen v.e.formulier naderhand door Nikon wordt terug betaald , dit ook voor buitenlanders die dit toestel in Duitsland kopen .
            De camera heeft een Nederlandstalig menu en de handleiding is ook in het Nederlands .

Noliko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko
              Hallo ,

De prijs voor een Nikon D70 + Nikon 18-70 mm AF-S GDX IF-ED (is dit de goede lens???) zou 1119 Euro bedragen - 150 Euro CashBack die na het invullen v.e.formulier naderhand door Nikon wordt terug betaald , dit ook voor buitenlanders die dit toestel in Duitsland kopen .
              De camera heeft een Nederlandstalig menu en de handleiding is ook in het Nederlands .

Noliko
              Dan ben je volgens mij beter af met het pakket d70-18/70 én de SB600. Je hebt dan de flits voor 160 euro - achteraf kopen kost die 260 euro + extra verzendkosten. En kopen doen de meeste toch. Zie maar de vraag naar tweedehands flitsers in de koopjeshoek.

Comment

Zie maar de vraag naar tweedehands flitsers in de koopjeshoek.
                En gelijk heb je
                Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
                Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

Comment

Dit is inderdaad de goede lens. Waar heb je dat gezien? Topfoto?
                  en is die cashback er al af?

bij grobet (België) is het 1299€ voor de kit met 18/70 + 70/300 en een CF van 1 gb. Ook niet mis denk ik. ik weet nie of er daar cashback aan te pas komt

Ik ben ook aan het rondneuzen voor de beste prijs, maar ik moet nog mogen ook van mijn moeder
                  You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                  www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
                    Dit is inderdaad de goede lens. Waar heb je dat gezien? Topfoto?
                    en is die cashback er al af?

bij grobet (België) is het 1299€ voor de kit met 18/70 + 70/300 en een CF van 1 gb. Ook niet mis denk ik. ik weet nie of er daar cashback aan te pas komt

Ik ben ook aan het rondneuzen voor de beste prijs, maar ik moet nog mogen ook van mijn moeder
                    cashback krijg je volgens mij sowieso, eender waar je koopt. is nikon actie, niet van topfoto. downloaden en insturen maar

ps: die set kostte in mediamarkt 1199€ in soldenperiode

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

cashback krijg je volgens mij sowieso, eender waar je koopt. is nikon actie, niet van topfoto. downloaden en insturen maar
                      dus dan zou hij eigenlijk maar 1150€ kosten?
                      kzal dat even vragen aan grobet. Heeft mediamarkt ook ergens een site waar je hun producten kan zien? ja, ik had beter eerst gekeken op hun site voor ik deze vraag stelde (www.mediamarkt.be)

groeten Koen
                      Last edited by koen dd; 10 februari 2005, 20:00.
                      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                      www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
                        dus dan zou hij eigenlijk maar 1150€ kosten?
                        Aktie is van Nikon Duitsland - Dus enkel voor in Duitsland aangekochte toestellen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oliver
                          Aktie is van Nikon Duitsland - Dus enkel voor in Duitsland aangekochte toestellen!
                          Inderdaad, enkel voor in Duitsland aangekochte toestellen tss 01.02.2005 en 31.03.2005
                          Ook voor buitenlanders geldig.

Comment

Ja, ik ben hier zojuist ( daarstraks) eens een winkel binnengelopen en daar was geen sprake van cashback.
                            Wel had hij een Pentax *ist Ds staan voor 930 € en dat terwijl hij bij topfoto 899€ staat. Dus dit is maar 31€ verschil !! Dit lijkt mij niet echt de moeite meer om naar Duitsland voor te rijden.

Erwin
                            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Maar waarom naar duitsland en dan geld moeten terugvragen om dan uiteindelijk de D70+18-70 voor 1000 euro te hebben gekocht...
                              zie hier in NL voor 995 euro.

Al die acties zullen er wel zijn omdat de opvolger zich deze maand laat aanmelden denk ik....
                              Edwin
                              Last edited by smartpics; 10 februari 2005, 21:42.
                              Mijn Foto's

Comment

Working...
                              X