Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon Cashback

    hebben jullie dan ook jullie gratis 256MB CFje mogen ontvangen?
    Ik wacht er nog steeds op... reeds 8 weken

    Comment


    • #17
      Re: Canon Cashback

      Mijn kaartje keurig in envellope ontvangen ...
      Canon is van zijn woord :
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: Canon Cashback

        Tiens, ik heb wel 100 euro, maar geen kaartje ontvangen
        Much to learn I still have!

        Comment


        • #19
          Re: Canon Cashback

          Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
          hebben jullie dan ook jullie gratis 256MB CFje mogen ontvangen?
          Ik wacht er nog steeds op... reeds 8 weken
          Mijn kaartje was er eerder dan het geld...
          't is wel balen als ge er lang op moet wachten


          Grtz,

          Stevie
          Canon 300D
          'If you only run for cover, it's just a waste of time...'

          Comment


          • #20
            Re: Canon Cashback

            Kaartje moest je wel apart aanvragen als ik het mij goed herinner, het was er in elk geval veel sneller dan het geld. Binnen de 14 dagen.

            Comment


            • #21
              Re: Canon Cashback

              Ik heb bij mijn aankoop de kaart er onmiddellijk bijgekregen, lijkt me logisch ook mijn streepjescode vertrok (aangetekend) naar Ierland en ja hoor, het werd gestort!

              Zijn er andere EOS mensen die ook problemen hebben met het plaatsen van die kaart?

              Comment


              • #22
                Re: Canon Cashback

                kaartje allang in huis, net bericht gekregen dat het geld onderweg is.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: Canon Cashback

                  Ik kreeg enkele weken terug (21-01-05) een email met het bericht dat mijn aanvraag was toegekomen voor de 100 euro cashback , vergezeld van een code om de status na te gaan van de aanvraag.
                  Tot op vandaag werkte die code niet, maar vandaag echter wel. Groot was echter mijn ontgoocheling om te zien dat mijn aanvraag geweigerd is . Reden die ze opgeven is dat in mijn land (Belgie) de actie niet geldig is !!!

                  Ik kocht het toestel net voor Kerstmis bij Topfoto in Aken ! (haus Preim) !

                  Men vermeldt ook dat ik nog een brief zal krijgen met de reden van de weigering en hoe ik dit kan verhelpen ??!!! Ik begrijp er niets van !

                  Zijn er nog mensen die deze (nare) ervaring gehad hebben ?
                  (Ik stuurde alle gevraagde gegevens op met de post naar Ierland op het gekende adres !
                  www.loekkup.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Canon Cashback

                    heb dat wel meer gehoord,werkt wel als je een adres in Duitsland opgeeft.
                    in tussen de 100 Euro binnen, kaartje had ik binnen 14 dagen.
                    toestel gekocht/27/12/2004.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: Canon Cashback

                      Bij de grotere verdelers heeft Canon de Cash-Back direct verrekend. Zij zetten er dan ook bij dat de Cash-Back direct in de prijs is verrekend.

                      Indien de koper daarna een Cash-Back formulier heeft ingezonden aan Canon wordt daar gecontroleerd of er al een betaling heeft plaats gehad op het IBAN-nummer. Indien u het toestel in Duitsland heeft gekocht, wordt de controle door de duitse Canon gedaan. Indien u het toestel in de Benelux heeft gekocht wordt de controle in Ierland zelf gedaan.

                      U dient wel dit formulier in te vullen geen amerikaanse voor $100 en ook geen engelse voor 100 engelse ponden want dan lukt het niet.
                      deze dus niet gebruiken http://www.canon.co.uk/eos300dcashback/index.asp

                      maar uitsluitend dit registratieformulier van Canon Europe
                      registratieformulier engels - http://canon.onlinerebates.com/main.aspx

                      U kunt u Cash-Back formulieren nog inzenden tot en met 28 februari 2005. Datumstempel van post is bindend.

                      Adres: Canon Promotion Centre
                      PO Box TP 34 Dept 44578
                      Tipperary
                      Ireland

                      U dient dus dit formulier http://canon.onlinerebates.com/main.aspx te gebruiken, een rekening van de aankoop voorzien van een geldige datum en btw nummer, en u haalt de Cash-back sticker van de doos of indien die niet meer aanwezig is het etiket met de serienummer en barcode op de zijkant van de doos eraf.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #26
                        Re: Canon Cashback

                        Bedankt voor de reacties,...

                        Ik kreeg dus vandaag een brief van Continental promotion international Ltd. met de boodschap "Dank u voor uw deelname aan de Canon Promotie. Jammer genoeg kunnen we geen gevolg geven aan uw aanvraag om de volgende reden : De promotie is niet van toepassing in uw land.
                        Mogen wij u vragen het nodige binnen de 15 dagen te willen opsturen naar onderstaand adres zodat wij uw aanvraag verder kunnen behandelen.
                        Daarna geven ze het adres op in Ierland waar ik mijn aanvraag samen met de originele barcode uit de doos reeds naar opstuurde !!!!

                        Ik weet nu niet wat me te doen staat. in de terms of conditions op de website staat nochtans duidelijk dat Belgie en Duitsland aan deze actie deelnemen !

                        Moet ik nu pretenderen dat ik uit Duisland ben en een fictief adres met juiste IBAN nummer opgeven en opnieuw proberen of is er een adres waarop je kan reageren ? Tevens ben ik natuurlijk ook de originele barcode kwijt !

                        Wie kan me verder helpen ?
                        www.loekkup.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Canon Cashback

                          Oorspronkelijk geplaatst door loekkup
                          Bedankt voor de reacties,...

                          Ik kreeg dus vandaag een brief van Continental promotion international Ltd. met de boodschap "Dank u voor uw deelname aan de Canon Promotie. Jammer genoeg kunnen we geen gevolg geven aan uw aanvraag om de volgende reden : De promotie is niet van toepassing in uw land.
                          Mogen wij u vragen het nodige binnen de 15 dagen te willen opsturen naar onderstaand adres zodat wij uw aanvraag verder kunnen behandelen.
                          Daarna geven ze het adres op in Ierland waar ik mijn aanvraag samen met de originele barcode uit de doos reeds naar opstuurde !!!!

                          Ik weet nu niet wat me te doen staat. in de terms of conditions op de website staat nochtans duidelijk dat Belgie en Duitsland aan deze actie deelnemen !

                          Moet ik nu pretenderen dat ik uit Duisland ben en een fictief adres met juiste IBAN nummer opgeven en opnieuw proberen of is er een adres waarop je kan reageren ? Tevens ben ik natuurlijk ook de originele barcode kwijt !

                          Wie kan me verder helpen ?
                          Indien u een formulier van de duitse site heeft gehaald krijgt u dat antwoord.

                          Gebruik uitsluitend dit registratieformulier van Canon Europe
                          registratieformulier engels - http://canon.onlinerebates.com/main.aspx

                          U kunt u Cash-Back formulieren nog inzenden tot en met 28 februari 2005. Datumstempel van post is bindend.

                          Adres: Canon Promotion Centre
                          PO Box TP 34 Dept 44578
                          Tipperary
                          Ireland

                          U dient dus dit formulier http://canon.onlinerebates.com/main.aspx te gebruiken, een rekening van de aankoop voorzien van een geldige datum en btw nummer, en u haalt de Cash-back sticker van de doos of indien die niet meer aanwezig is het etiket met de serienummer en barcode op de zijkant van de doos eraf.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Canon Cashback

                            Dag Otto,

                            het is me niet helemaal duidelijk, ik heb namelijk het formulier gebruikt van op de door u aangeven website. Bij de eerste vraag die ze stellen "choose your country" heb ik wel Belgie opgegeven ! In de lijst staat Duitsland niet in , maar wel Austria (German). Welk land moet ik eigenlijk kiezen ?

                            bij voorbaat dank voor uw reacties
                            www.loekkup.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Canon Cashback

                              Oorspronkelijk geplaatst door loekkup
                              Dag Otto,

                              het is me niet helemaal duidelijk, ik heb namelijk het formulier gebruikt van op de door u aangeven website. Bij de eerste vraag die ze stellen "choose your country" heb ik wel Belgie opgegeven ! In de lijst staat Duitsland niet in , maar wel Austria (German). Welk land moet ik eigenlijk kiezen ?

                              bij voorbaat dank voor uw reacties

                              Belgie opgeven, uw emailadres in Belgie, de serienummer die aan de zijkant van de doos staat begint met (21)...... en uw IBAN nummer welke rechts bovenaan uw bankafschrift staat.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment


                              • #30
                                Re: Canon Cashback

                                Dag Otto,

                                alles wat je me aanbeveelt heb ik dus gedaan (juiste formulier, juiste email, juiste iban , barcodes, bewijs van aankoop , etc...) en toch krijg ik een brief dat de actie niet loopt in mijn land. maw. een zware teleurstelling en ik denk dat ik terug een brief ga sturen naar dat adres in Ierland om mijn nood te klagen ! (de Terms of Condition vermelden duidelijk dat de actie geldt in Belgie en in Duitsland) Ik zie niet in waarom een Belg die in Duitsland iets koopt niet van de actie zou kunnen genieten ! Anderen waren me voor bij wie het wel gelukt is ! Het jammere van de zaak is wel dat ik de oorspronkelijke barcode die ik uit de doos knipte nu wel kwijt ben, ik heb enkel nog een fotocopie ervan in mijn bezit !
                                www.loekkup.be

                                Comment

                                Working...
                                X