Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon Cashback

Gewoon een aangetekend brief zenden en verwijzen naar de condities en voeg daar de factuur van de leverancier bij.

Canon EOS 300D €100 Cashback Promotion

Terms and Conditions | FAQs

Terms and Conditions

Following the receipt of a) the original entry form fully and correctly filled out and b) photocopy of the proof-of-purchase for an EOS 300D camera copy of cash register receipt plus c) original barcode of EOS 300D box. Canon will send you a €100 cheque or wire (or the equivalent in your local currency). For consumers in Spain, only cheques are available.

For participants in all other countries, Canon will wire deposit the money directly into your bank account (provided all above bank details are correct and complete) should you have chosen that option. Local bank charges may be applied and are the responsibility of the consumer. If you fill in the correct IBAN number, bank name and Bank City, no additional bank details are necessary.

The promotion will run from 15.10.04 to 31.01.05. Last postmark date will be 28.02.05.

The offer is only valid only for the EOS 300D and the product should be purchased in the following countries: The Netherlands, Belgium, Switzerland, Austria, Sweden, Greece, Portugal, Spain, Germany, France, United Kingdom, Ireland or Luxembourg. The offer can only be applied when resident of a country in the European Union, Norway, Liechtenstein, Iceland and Switzerland, but as mentioned above the product needs to be purchased by the end-user in one of the countries above.

Responsibility will not be accepted for misdirected, delayed or lost mail. Applications by e-mail will not be honoured.

One entry/ cash back per person, name or address.

This offer is not valid to employees of Canon or members of their family, agents or dealers of photographic or video equipment.

a) Automatic email will be sent to inform receipt of application form. b) Upon receipt of the entry form, proof of purchase and barcode on EOS 300D you will receive either a mail to inform you we are missing specific data to process payment or a confirmation e-mail with confirmation number to check the website on the order status. c) Upon receipt of the confirmation e-mail with confirmation of order number you will receive the payment within 15 working days.

Promoter: Canon Promotion Centre, PO Box TP 34 Dept. # 44578, Tipperary, Ireland
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Hallo Loekkup,ik ben vandaag naar topfoto geweest,ben er de 300D Black edition gaan halen

Nu,net voor ik vertrok vanmorgen las ik net de laatste replay in deze topic en legde het voor aan Ingo(amaai,das toch ne zakenman he)

Hij vertelde mij dat ik de ingesloten kaart die in de doos zit niet naar Ierland moest sturen maar naar Duitsland ,met een kopie van de factuur en een kopie van de garantie kaart.
      Ik zou dan een check van hun terug krijgen in plaats van het op de rekening gestort te krijgen.

Mvg.
      Last edited by Rumocool; 2 februari 2005, 19:21.
      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
      Mijn website.

Comment

HAllo Rumocool,
        je bent echt bedankt voor de informatie ! Ik heb de kaart eveneens in mijn doos gevonden en zal ze nu opsturen naar Duitsland !
        Hopelijk heb ik daar meer succes !

Ik dank jou en Ingo van Topfoto voor de uitleg en wat is belgiumdigital toch een fantastisch forum waar veel mensen mekaar willen helpen !
        ik hou jullie op de hoogte !
        www.loekkup.be

Comment

Geldt dit alleen voor recente aankoop of ook voor een toestel dat aangekocht werd in april 2004?

Comment

The promotion will run from 15.10.04 to 31.01.05. Last postmark date will be 28.02.05
            Ik dacht van den aankoop in deze datum's.

Mvg.
            Mijn website.

Comment

Otto,
              ik heb mijn 300D 2 weken geleden bij Topfoto gekocht en heb de procedure voor de cashback die u beschrijft gevolgd. Tot nu heb ik nog geen email voor ontvangst gekregen. Is dit normaal of heb ik iets verkeerd gedaan? Wat raadt u mij aan te doen?
              Dank u,
              Olivier

Comment

Ik dacht dat de actie niet meer geldig was?
                Of is die verlengd?
                Aangezien jij op 2 februari nog eentje gekocht hebt is die aktie misschien wel verlengd?
                Laat iets weten, want ik wilde en D70 kopen, maar misschien is het de moment om toch maar een 300D te kopen als er zoveel vermindering op is.
                Ik wilde in Belgie achter de hoek kopen, maar nu twijfel ik toch wel hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door RUMOCOOL
                Hallo Loekkup,ik ben vandaag naar topfoto geweest,ben er de 300D Black edition gaan halen

Nu,net voor ik vertrok vanmorgen las ik net de laatste replay in deze topic en legde het voor aan Ingo(amaai,das toch ne zakenman he)

Hij vertelde mij dat ik de ingesloten kaart die in de doos zit niet naar Ierland moest sturen maar naar Duitsland ,met een kopie van de factuur en een kopie van de garantie kaart.
                Ik zou dan een check van hun terug krijgen in plaats van het op de rekening gestort te krijgen.

Mvg.

Comment

Actie liep tot EIND januari doch de je mag je bar-code tot eind februari naar Ierland opsturen (poststempel geldt als bewijs) dacht ik...

Sommige "creatieve" handelaars willen mss wel je aankoopdatum ehhhh "bijwerken"
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Act
                    Ik dacht dat de actie niet meer geldig was?
                    Of is die verlengd?
                    Aangezien jij op 2 februari nog eentje gekocht hebt is die aktie misschien wel verlengd?
                    Laat iets weten, want ik wilde en D70 kopen, maar misschien is het de moment om toch maar een 300D te kopen als er zoveel vermindering op is.
                    Ik wilde in Belgie achter de hoek kopen, maar nu twijfel ik toch wel hoor.

U kunt tot en met 28 februari het formulier voor de Cash-back indienen. Geldig is de datum van het poststempel en een een aankoopbewijs van een verdeler welke voor 31 januari 2004 is uitgeschreven.

Ik weet verschillende verderlers welke op de 29 ste januari wat ze in voorraad hadden hebben uitgefactureerd en tot vandaag de namen van de kopers invullen.
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Yep yep,vandaag een briefomslag van CANON binnen gekregen.
                      En wat zat erin

Drie maal raden

Mijn checkje van 100 euro.

Dank u wel Canon

Mvg.
                      Mijn website.

Comment

zijn er plannen om opnieuw een cashback op de 300d in te voeren?

of is die deadline van 28feb. verlengd?

Comment

nee dat niet, maar waarschijnlijk wel op de 350 ze gaan iets doen met gratis extra lenzen geloof ik.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit komt van de Canon site zelf :

Lens en Accesoires Cash Back Promotie

Als nieuwe eigenaar van een EOS 20D of een EOS 350D heeft u nu toegang tot privileges die wij aanduiden met Canon €xtra. Deze helpen u de wereld van de fotografie volledig te verkennen en hierbij krijgt u geld terug bij aankoop van geselecteerde Canon EF objectieven en Speedlites. Het exclusieve Canon €xtra programma met objectieven en accessoires is nu geopend, met kortingen van €50 tot €150 per cheque. Bedragen die zo op uw bankrekening is bijgeschreven. In de doos van de EOS20D en de EOS350D vindt een chequeboekje vinden, alsook de nodige informatie om uw geld terug te vorderen van Canon. www.canonextrapromotion.com is de site die toelaat u te registreren en de cash back procedure af te handelen.

Dus : www.canonextrapromotion.com
                            Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

Comment

Kan dat voor mijn 10d ook nog gebeuren? :-)
                              Of mijn 75-300 DO van canon?

bedankt
                              www.knfotostudio.be

Comment

Kan dat voor mijn 10d ook nog gebeuren? :-)
                                Of mijn 75-300 DO van canon?

bedankt
                                www.knfotostudio.be

Comment

Working...
                                X