Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200 2.8 L IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 70-200 2.8 L IS

beste Johno, ik kan je vreugde begrijpen en wens je veel prachtige foto's met deze prima lens toe, maar ik vind het enkel spijtig dat je dit hier vermeld hebt. Het nu reeds verkopen van de eigendom van deze persoon door de familie kan volgens mij ook niet door de beugel ( behoudens vergissingen mijnentwege)
    groetjes roland.

Comment

leuk dat je een mooie aankoop gedaan hebt.
      Alleen opletten met dat soort verhalen.

Iemand die een lens ontvreemd heeft en ze tracht te verkopen zou net hetzelfde zeggen.

Hopelijk voor u is ze nooit gestolen geweest en klopt die persoon zijn verhaal.

Nu ja, veel succes ermee. Tis echt een toplens.

mvg
      Orc@
      http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

Canon EOS 10D
      Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Orc@
        leuk dat je een mooie aankoop gedaan hebt.
        Alleen opletten met dat soort verhalen.

Iemand die een lens ontvreemd heeft en ze tracht te verkopen zou net hetzelfde zeggen.

Hopelijk voor u is ze nooit gestolen geweest en klopt die persoon zijn verhaal.

Nu ja, veel succes ermee. Tis echt een toplens.

mvg
        Orc@
        Even ter verduidelijking ik werk voor justitie in Nederland ben in uniform de lens op gaan halen op het huis adres van de persoon en heb het serie nummer gecontroleerd, mocht iemand echt zo dom zijn om een gestolen lens op deze manier te verkopen dan is hij wel heel ERG dom
        Canon 20D EF 24-85/3.5-4.5 USM EF 70-200/2.8 L USM IS externe flitser Canon 380EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johno
          Even ter verduidelijking ik werk voor justitie in Nederland ben in uniform de lens op gaan halen op het huis adres van de persoon en heb het serie nummer gecontroleerd, mocht iemand echt zo dom zijn om een gestolen lens op deze manier te verkopen dan is hij wel heel ERG dom
          Ach, waar ze hier allemaal wakker van liggen... Je hebt de prijs betaald die de koper wou hebben, en je hebt daarmee een serieus goede zaak gedaan...

Geniet nu maar van een dijk van een lens. En moest je ze ooit wegdoen voor €600, je weet me te vinden hé
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
            Ach, waar ze hier allemaal wakker van liggen... Je hebt de prijs betaald die de koper wou hebben, en je hebt daarmee een serieus goede zaak gedaan...

Geniet nu maar van een dijk van een lens. En moest je ze ooit wegdoen voor €600, je weet me te vinden hé
            Ik geef er zelfs 700 euro voor .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

De broers of zussen kunnen misschien de lens zelfs terugeisen met het principe 'Pauliaanse vordering'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbel
                Maar wie koopt er nu nog in België ?

Maar Jan, wat ik wilde vragen: kan je die officiële Belgische prijzen ergens op het net vinden ?
                Ik koop soms nog iets in België.

3200 euro was begin 2004 de katalogus prijs van 1 van de Belgische foto ketens.

Ik ken deze prijs omdat mijn 70-200L IS op dat moment aangekocht is. En nee, ik heb geen 3200 euro betaald.

Belgische katalogus prijzen voor fototoestellen vind je bijvoorbeeld hier:

Maar ik ken geen link met katalogus prijzen voor lenzen.

Jan.

Comment

Working...
                X