Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manfrotto 322RC2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manfrotto 322RC2

Iemand ervaring met deze grip ?
    Graag Uw ervaring

Yvan
    Last edited by Hombre; 31 december 2004, 13:12.
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Re: MANFROTTO 322RC2

Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
    Iemand ervaring met deze grip ?
    Graag Uw ervaring

Yvan
    Ik gebruik die Yvan,

Zeer handig en sterk.
    Bediening kan via één punt, die grip zelf dus.
    De kracht kan je regelen met een "friction" wieltje dat in die grip zit.

Samen met de Manfrotto 055PROB betaalde ik de combinatie 173 euro.
    Dat was een koopje bleek achteraf.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Re: Manfrotto 322RC2

Halllo yvannovich,

Heb deze kop gisteren bij Foto Degreef kunnen testen. Is uiteraard zeer handig. Je kan met één hand via met het handvat je gear in alle richtingen bewegen. Doet denken aan een joystick. Er is in het handvat een frictionknop ingebouwd, ook met dezelfde hand te bedienen. Als die stabiel genoeg is voor zwaardere lasten is iets anders. Ik heb die uiteindelijk niet durven nemen. Zie eens naar deze thread : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=61696
      Heb ondertussen het voor mij op het eerste zicht zeer stabiele balhoofd 468RC2 laten omruilen voor een Gitzo balhoofd. Hopelijk geeft dit mij volledige voldoening. Als je interesse hebt voor deze joystick, zeker een maco-lens meenemen en checken met je camera op bvb.45°. Als je dan het handvat loslaat en je ziet geen beweging meer van je toestel door de lens, dan heb je een stabiel balhoofd. Succes !

Groetjes
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Re: Manfrotto 322RC2

THX
        Yvan
        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Working...
        X