Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 20D Firmware upgrade??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon EOS 20D Firmware upgrade??

Hallo,
    Kan iemand mij vertellen wat zijn/haar ervaringen zijn met de firmware upgrade van de Canon EOS 20d naar versie 1.1.0? Gaat dit goed? Slechte ervaringen?
    Kan iemand aangeven waarom ik dit zeker wel, of zeker niet moet doen?

Thanks!!

Re: Canon EOS 20D Firmware upgrade??

Als je nu geen problemen ondervindt, hou het dan bij je huidige firmware...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ikzelf heb nog steeds geen upgrade uitgevoerd.

Als je vaak de interne flits van de 20D gebruikt worden de fotos wel beter na een upgrade. Als je altijd een externe flits gebruikt is er geen voordeel.

Volg tijdens een upgrade wel nauwkeurig de instrukties om problemen te vermijden.

Jan.

Comment

Hi,

Upgrade uitgevoerd, 100 pics later nog steeds OK.

mvg,
        Dpaul
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

Comment

Als je gewoon de instructies goed leest is er niets aan de hand. Heb firmware gedownload voor de 10d (geen 20d dus), maar ook geen problemen gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
            Als je nu geen problemen ondervindt, hou het dan bij je huidige firmware...
            Hier ben ik het niet mee eens. Ik vind dat je zowiezo de firmware moet upgraden. Door de tijdsdruk voor een zo kort mogelijke Time-To-Market zitten in die oude firmware versies nog wat bugs waar je één of andere dag problemen mee kan krijgen.
            En firmware upgraden is nu niet direct ingewikkeld, gewoon lens erafkoppelen, volle batterij voorzien, enkele knopjes indrukken en dan twee minuutjes met je fikke van je toestel afblijven

sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar
              Hier ben ik het niet mee eens. Ik vind dat je zowiezo de firmware moet upgraden. Door de tijdsdruk voor een zo kort mogelijke Time-To-Market zitten in die oude firmware versies nog wat bugs waar je één of andere dag problemen mee kan krijgen.
              En firmware upgraden is nu niet direct ingewikkeld, gewoon lens erafkoppelen, volle batterij voorzien, enkele knopjes indrukken en dan twee minuutjes met je fikke van je toestel afblijven

sugar
              Dan moet je die uitleg eens geven aan die mensen die de 1.0.4 proberen installeren hebben...
              Waarom de kans wagen om een goed werkend toestel te verknoeien door een firmware te installeren die je niet nodig hebt...
              Ik heb mijn 10D ook opgewaardeerd, maar enkel en alleen omdat er puntjes bijzaten die ik interessant vind, en niet omdat het gewoon nieuwe firmware was...
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar

sugar

Volledig akkoord, het ni meer dan logisch om met de laatste firmware op je toestel te werken. Je investering is het waard.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                X