Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb deze kop gisteren bij Foto Degreef kunnen testen. Is uiteraard zeer handig. Je kan met één hand via met het handvat je gear in alle richtingen bewegen. Doet denken aan een joystick. Er is in het handvat een frictionknop ingebouwd, ook met dezelfde hand te bedienen. Als die stabiel genoeg is voor zwaardere lasten is iets anders. Ik heb die uiteindelijk niet durven nemen. Zie eens naar deze thread : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=61696
Heb ondertussen het voor mij op het eerste zicht zeer stabiele balhoofd 468RC2 laten omruilen voor een Gitzo balhoofd. Hopelijk geeft dit mij volledige voldoening. Als je interesse hebt voor deze joystick, zeker een maco-lens meenemen en checken met je camera op bvb.45°. Als je dan het handvat loslaat en je ziet geen beweging meer van je toestel door de lens, dan heb je een stabiel balhoofd. Succes !
Comment