Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opiniepeiling camera-leveranciers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

Waar is die goeie oude tijd van Grobet dat was een super goede winkel met een grote naam maar nu is dat ok al niet meer waar
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Sommigen houden nu eenmaal meer de "teller" in de gaten, dan de gasten...
      Geldt zowel voor winkels als voor websites.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Nog niet zolang geleden hebben er hier crewleden me op hun communiezieltje beloofd dat er nooit commerciële postings zouden toegelaten worden

De goede verstaander zal toch al wel gemerkt hebben dat we in dit topic al een paar stapjes verder zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mila
          Nog niet zolang geleden hebben er hier crewleden me op hun communiezieltje beloofd dat er nooit commerciële postings zouden toegelaten worden

De goede verstaander zal toch al wel gemerkt hebben dat we in dit topic al een paar stapjes verder zijn.
          de commerciële postings steken hier al een tijdje de kop op . ( en zeker van die sluwe verkapte commerciële postings in de koopjeshoek , bwah!!)
          http://www.dullaert.net

Comment

Waar is die goeie oude tijd van Grobet dat was een super goede winkel met een grote naam maar nu is dat ok al niet meer waar
            Kan je iets concreter zijn en een persoonlijke slechte ervaring van bij Grobet geven, Loodgieterke ?

Comment

Vind het een verantwoorde topic,zo kan eenieder te weten komen wààr je voor uw geld, bediend word zoals het hoort.
              En door hier te grasduinen weet ik ondertussen waar ik als kleine hobby kiekjesmaker best mijn spulletjes haal.
              Daarom aan allen bedankt om uw wedervaren met ons te willen delen.
              En daar ik een sigma lens gekocht had in oostende,die na 2 maand verloren is gegaan,maar nu dus dezelfde wil,aan een '' vriendelijker ''prijs dan alhier ,heb ik een bestelling geplaatst bij geheugenkaart be.die hier ook goede punten scoort.
              Ik had ten andere bijna ogenblikkelijk een antwoord op een bijkomende gestelde vraag,dat is ook een pluspunt.
              Imac en Canon... de max

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timon
                Vind het een verantwoorde topic,zo kan eenieder te weten komen wààr je voor uw geld, bediend word zoals het hoort.
                En door hier te grasduinen weet ik ondertussen waar ik als kleine hobby kiekjesmaker best mijn spulletjes haal.
                Daarom aan allen bedankt om uw wedervaren met ons te willen delen.
                En daar ik een sigma lens gekocht had in oostende,die na 2 maand verloren is gegaan,maar nu dus dezelfde wil,aan een '' vriendelijker ''prijs dan alhier ,heb ik een bestelling geplaatst bij geheugenkaart be.die hier ook goede punten scoort.
                Ik had ten andere bijna ogenblikkelijk een antwoord op een bijkomende gestelde vraag,dat is ook een pluspunt.
                En de lens is binnen,in nog geen 24 uur geleverd en betaald.
                Met uv filter ,lenshoesje en zonnekap.voor 244 €ben echt tevreden ,zal daar nog bestellen.
                Imac en Canon... de max

Comment

Moet mijn voorgaande slechte quotering voor Grobet herzien. Blijkbaar leest Grobet mee. Ben er toch nog eens binnen geweest en de verkopers waren deze keer zeer behulpzaam en konden een duidelijke uitleg geven. Zo goed zelfs dat ze me een macrolens konden verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke
                    Ook voor mij www.geheugenkaart.be is nr 3 ten eerste goedkoop uitstekende service je kunt er 15 uur per dag terecht DE NR 1 VAN BELGIE zeker weten
                    Heeft Otto er dan al 9 uur per dag afgedaan,er staat toch op de site 24 uur service.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

Comment

Dag luitjes,

enkele persoonlijke ervaringen. Ik heb onlangs bij Ingo een Tamron gekocht aan een zeer scherpe prijs, correct op tijd en een vlotte babbel. TopFoto 3.

Ik heb met Corné gesproken op de lenzendag en heb vertrouwen in zijn handel en manier van werken (zal daar zeker ook nog bestellen), voor mij 3.

Bartok Hasselt is dan voor mij een ander verhaal. Voor mij -3. Ik heb daar een paar jaar geleden een analoog reflextoestel gekocht en een garantiebon gekregen van Bartok zelf. Na 2 jaar lever ik dit toestel in (bij een andere fotozaak in Hasselt) en koop een 300v. Blijkt dat mijn oude toestel een probleem heeft met de ontspanner en moet gereviseerd worden door Olympus.
                      Bij Bartok heb ik geen garantie meer, doch wanneer mijn fotohandelaar naar Bartok belt en het ORIGINELE garantiebewijs opvraagt krijgt hij dit opgestuurd en wordt de camera IN GARANTIE hersteld. Dit wil zeggen dat Bartok het originele garantiebewijs achterhoudt zodat ik bij eventuele problemen de kosten moet betalen terwijl zij het originele garantiebewijs snel invullen en de herstelling/revisie in garantie laten uitvoeren. Winst voor Bartok, doch beneden alle peil !!

Greetz

Rudi (uit Hasselt)
                      Fuji X - Less became more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sailor
                        Graag had ik hierbij nog een fotozaak in het Antwerpse vermeld:

Foto Rembrandt

Die krijgt van mij samen met Corné een drie!

Gr,

sailor
                        Die zaak in Merksem op de Bredabaan?
                        Leg eens uit...

Mvg
                        Last edited by Reservoir_Dog; 20 januari 2005, 14:26.
                        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Foto Konijnenberg vaak goedkoper dan Top-Foto, AC Foto, Corne en Kamera Express.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door j@n
                            Foto Konijnenberg vaak goedkoper dan Top-Foto, AC Foto, Corne en Kamera Express.

http://www.koopdigitaal.nl/index.phtml
                            Service moet ook goed zijn....
                            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                              VHeeft er trouwens al eens iemand echt een finacieel verlies door Otto gehad?
                              JA!

Wie wil weten wat, moet maar PB'en.

Comment

Grobet...Tja wat moet ik er van zeggen....
                                Heb er nu al 2 mails naar gesturd, na een week GEEN antwoord.
                                Bel je ernaar, dan zijn alle medewerkers bezet, en na een paar minuten wachten de volgende stem: Al onze medewerkers zijn niet beschikbaar, bel later terug.
                                Ik bel later terug, weeral hetzelfde
                                Bel nog later terug: weer hetzelfde
                                Bel dag erna terug: weer hetzelfde.

Mvg
                                Last edited by Reservoir_Dog; 21 januari 2005, 15:22.

Comment

Working...
                                X