Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opiniepeiling camera-leveranciers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

Van mij een 3 voor Corné, Geheugenkaart en Topfoto. Bij alledrie aan mooie prijzen kunnen kopen en bij alledrie uitstekend geholpen na probleempjes. Mag ik Corné een 4 geven?

AC-Foto krijgt van mij een 2; Bartok een 1 wegens geen antwoord op concrete vragen per email, wegens het toekennen van een korting die gemakkelijkheidshalve wordt "vergeten" bij het afrekenen (was ook mijn eigen fout, ja) en wegens het nasturen van de verpakking van een nieuwe lens 4 (VIER!) maand na aankoop. (Mar©, je was erbij; weet je nog? - "Geen probleem, meneer, overmorgen doen we die op de post".)

Opvallend weinig Belgische leveranciers in mijn lijstje hé - hoe zou dat komen?
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Na veel lezen en rondkijken op BD, al mijn lenzen [op 1 na, tweedehands], accessoires en flitsers bij Corné gekocht. Hij was echt de enige op BD waar geen negatief woord over gezegd werd. Bij Corné is de klant nog koning vandaar een hele dikke 3 omdat een 10 niet mag. .
      Last edited by vmolja; 12 oktober 2004, 21:05.
      Canon EOS 20D with grip / Canon EF 28-70 f2.8L USM / Canon EF 70-200 f2.8L USM / Canon EF 300 f4L USM / Canon Speedlite 550EX / TC 1.4 / Xdrive pro

Comment

ik wacht wel al 2 dagen op een antwoord van conré ivm mijn bestelde 17-40L. misschien heeft hij het te druk, dunno...
        Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino
          ik wacht wel al 2 dagen op een antwoord van conré ivm mijn bestelde 17-40L. misschien heeft hij het te druk, dunno...
          Heb je die vraag gesteld via website-----contact,want met zijn e-mail adres ging dat bij mij ook niet.
          Last edited by Cois; 12 oktober 2004, 21:24.
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

Geef voor mij geheugenkaart ook maar een 3 hoor.
            Altijd goed ontvangen geweest, goede prijzen, goede afspraken .
            En inderdaad altijd de mogelijkheid om iets uit te proberen.
            Ik weet waar ik moet zijn de volgende keer.

Staf

Comment

Corné krijgt van mij ook een 3.
              Had bij hem de Nikkor 300mm F/4 gekocht. Een maand later bleek die niet te werken met de TC 14EII. Door te testen met andere 300mm F/4 lens en met andere TC bleek de oorzaak te liggen bij de lens. De vakantie naar Canada stond voor de deur. Corné heeft toen binnen twee weken een nieuwe lens besteld en is 'm bij mij thuis komen omruilen.
              Ook mijn andere ervaringen over gedane beloftes zijn alleen maar zeer positief.
              Ben,
              Nikon D2X, D100, D70
              Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
              Tamron 17-35, 28-75, 90
              Sigma 170-500,
              Nikon SB 800

Comment

Graag had ik hierbij nog een fotozaak in het Antwerpse vermeld:

Foto Rembrandt

Die krijgt van mij samen met Corné een drie!

Gr,

sailor
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

Comment

Geheugenkaart krijgt van mij 3

Joeri
                  Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Zonder al te veel in detail te treden kan ik zeggen dat mijn ervaring met zowel Top-foto.de en Corné héél positief zijn. Dit kan ik helaas niet zeggen van een aantal winkels uit Gent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC
                      Zonder al te veel in detail te treden kan ik zeggen dat mijn ervaring met zowel Top-foto.de en Corné héél positief zijn. Dit kan ik helaas niet zeggen van een aantal winkels uit Gent.
                      3 voor konijnenberg en Grobet , nog nooit geen problemen mee gehad
                      http://www.dullaert.net

Comment

geheugenkaart krijgt van mij een 3
                        laat voor mij sigmalens rechippen aan kostprijs hoewel ik deze tweedehands (en dus niet bij hem ) gekocht had
                        batterijlader van canon defect, dit weekend binnengedaan bij otto en andere lader werd mij kosteloos ter beschikking gesteld tijdens de herstelling

als dat geen topservice is

mark

Comment

Ook voor mij www.geheugenkaart.be is nr 3 ten eerste goedkoop uitstekende service je kunt er 15 uur per dag terecht DE NR 1 VAN BELGIE zeker weten
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

.....
                            Last edited by notex; 12 oktober 2004, 23:06.

Comment

Corné en Otto aan de leiding.
                              Alle twee BDers en het blijft in de familie.
                              Last edited by Cois; 12 oktober 2004, 23:03.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

Comment

Grobet : 1
                                Slechte service VOOR verkoop. Van 9h tot 18h een bandje met " onze medewerkers zijn allemaal bezig en bla bla bla". Dan maar echtgenote naar Grobet gestuurd om een Nikon 70-200 2.8 te gaan kopen. "Komt U eens in de week terug want het is nu 's zaterdags veel te druk"
                                Wachtlijst/Reservering voor een nieuwe DSLR nog enkel na betaling voorschot

Grobet heeft mij definitief als klant verloren aan:

Foto Rembrandt : 3
                                Hebben nog tijd voor je als je uitleg vraagt.
                                Heb er gratis een nieuw lcd beschermkapje gekregen voor mijn D70.(waarde 11euro )
                                Reserveringen/wachtlijsten : vrijblijvend zonder voorschot.

Comment

Working...
                                X