Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar hebben we dat eerder gezien van Nikon.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Waar hebben we dat eerder gezien van Nikon.

    Hoi,
    Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Dit kan ik alleen maar bevestigen. Zodra ik een Nikon VR objectieven op mijn Z7 zet, wordt de IBIS optie in het menu grijs. De VR/IBIS kan je dus enkel op het objectief aan- en uitzetten
    Correct. Dát had ik nog niet gezien, maar dat klopt...
    Dus met een niet Z model lens, die je met de FTZ adapter gebruikt, kun je ín de camera niet meer kiezen tussen de "Sport" of "Normaal" stand.
    Je kunt niets meer kiezen, alleen de lensmogelijkheden kun je nog gebruiken... uit/aan of uit/panning/aan...
    Last edited by adrie; 6 februari 2019, 08:56. Reden: tekst te onduidelijk...

    Comment


    • #47
      Re: Waar hebben we dat eerder gezien van Nikon.

      Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
      Hoi,

      Correct. Dát had ik nog niet gezien, maar dat klopt...
      Dus met een niet Z model lens, die je met de FTZ adapter gebruikt, kun je ín de camera niet meer kiezen tussen de "Sport" of "Normaal" stand.
      Je kunt niets meer kiezen, alleen de lensmogelijkheden kun je nog gebruiken... uit/aan of uit/panning/aan...
      Adrie,
      Ik kan je niet echt volgen. Waarom zou je 'Sport' of 'Normaal' niet kunnen kiezen en 'Aperture' en 'Bulb' dan wel ?
      Dat zijn basisinstellingen maar dat je dan IBIS, ... niet zou kunnen gebruiken kan misschien, maar dat is dan ook wel geen basisinstelling zoals je bv ook niet overal HDR kan gebruiken
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’ętre heureux

      Comment


      • #48
        Re: Waar hebben we dat eerder gezien van Nikon.

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Adrie,
        Ik kan je niet echt volgen. Waarom zou je 'Sport' of 'Normaal' niet kunnen kiezen en 'Aperture' en 'Bulb' dan wel ?
        Dat zijn basisinstellingen maar dat je dan IBIS, ... niet zou kunnen gebruiken kan misschien, maar dat is dan ook wel geen basisinstelling zoals je bv ook niet overal HDR kan gebruiken
        Geen Normaal of Sport in de basisinstellingen, maar instellingen in het IBIS hoekje.
        Ook daar kun je Normaal of Sport kiezen... of Off. Zie:

        Ik zie het op de camera...

        Comment


        • #49
          Re: Waar hebben we dat eerder gezien van Nikon.

          Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
          Geen Normaal of Sport in de basisinstellingen, maar instellingen in het IBIS hoekje.
          Ook daar kun je Normaal of Sport kiezen... of Off. Zie:

          Ik zie het op de camera...
          Ja, ik zie het nu ook om mijn scherm.
          Ik had het verkeerd begrepen. Ik had het gelzeen als zijnde dat je 'Sport' en 'Normaal' niet als instelling head bij niet Nilon-Z-Lenzen.. Maar het heeft te maken met een combinatie met IBIS.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’ętre heureux

          Comment

          Working...
          X