Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FF Systeemcamera van Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: FF Systeemcamera van Nikon

Blijkbaar is er toch een Eye AF op komst voor de Nikon Z6 en Z7? Ik ben zelf vooral benieuwd naar het snellere CFexpess.

Voorbeeld hier: https://www.youtube.com/watch?v=138j...ature=youtu.be

Comment

...das minder goed nieuws....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
        ...das minder goed nieuws....
        De MTF curves van de nieuwe 14-30/4S zien er dan ook nog eens spectaculair uit https://nikonrumors.com/2019/01/07/n...oom-lens.aspx/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          De MTF curves van de nieuwe 14-30/4S zien er dan ook nog eens spectaculair uit https://nikonrumors.com/2019/01/07/n...oom-lens.aspx/
          Verdorie Frank... Ge gaat me op kosten jagen...

Comment

Inmiddels FW 1.03 geďnstalleerd. Op de echt grote aanpassingen is het evenwel nog wachten...

Comment

Hoi Frank,
              Ze zeggen dat geduld een schone zaak is...
              Maar dat valt niet mee.
              Ik ga deze firmware upgrade zometeen installeren.
              Vanuit China is een dummy batterij met bekabeling onderweg, om eventueel met een powerpack te gaan spelen.
              Maar ik ben wel happy met m'n Z7.
              Ik hoop dat Nikon snel met wat lenzen op de proppen komt, "onze concurrent" Canon pakt het met de lenzen beter aan...
              Vind ik... een mooi pakket van 5 goede gebruikslenzen die daar aan zitten te komen.
              En ik hoop ook dat de geruchten uit de adapter wereld bewaarheid worden, dan kunnen we ook mooi spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
                Hoi Frank,
                Ze zeggen dat geduld een schone zaak is...
                Maar dat valt niet mee.
                Ik ga deze firmware upgrade zometeen installeren.
                Vanuit China is een dummy batterij met bekabeling onderweg, om eventueel met een powerpack te gaan spelen.
                Maar ik ben wel happy met m'n Z7.
                Ik hoop dat Nikon snel met wat lenzen op de proppen komt, "onze concurrent" Canon pakt het met de lenzen beter aan...
                Vind ik... een mooi pakket van 5 goede gebruikslenzen die daar aan zitten te komen.
                En ik hoop ook dat de geruchten uit de adapter wereld bewaarheid worden, dan kunnen we ook mooi spelen.
                Laat zeker weten wat die powerpack doet.

Ik ben niet zeker dat ik het eens ben met de 5 extra aangekondigde Canon R objectieven die buiten 1 exemplaar lichtsterk, zwaar en duur zullen zijn. Ik vind de relatief betaalbare en tegelijk hoogwaardige Nikon f/4 aantrekkelijker om een compactere set mee samen te stellen.

Comment

Nieuwe grote firmware update komt dus in mei: https://nikonrumors.com/2019/02/13/n...x/#more-132461

Comment

Inmiddels FW 1.03 geďnstalleerd. Op de echt grote aanpassingen is het evenwel nog wachten...
                    Straf dat ik geen melding heb gekregen, mijn Z7 is nochtans geregistreerd...
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Laat zeker weten wat die powerpack doet.

Ik ben niet zeker dat ik het eens ben met de 5 extra aangekondigde Canon R objectieven die buiten 1 exemplaar lichtsterk, zwaar en duur zullen zijn. Ik vind de relatief betaalbare en tegelijk hoogwaardige Nikon f/4 aantrekkelijker om een compactere set mee samen te stellen.
                      Idd en de kwaliteit is zeer hoog.
                      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Lukt hier niet, het exe bestand wilt niet uitvoeren....

Edit:
                        Heb het dan maar zelf opgelost. Winrar gedownload en dat bestand er zelf uitgehaald. Gebruiksvriendelijkheid is iets anders....

Mvg
                        Last edited by Reservoir_Dog; 14 februari 2019, 17:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht

Edit:
                          Heb het dan maar zelf opgelost. Winrar gedownload en dat bestand er zelf uitgehaald. Gebruiksvriendelijkheid is iets anders....

Mvg
                          Hier is het wel gelukt. Het .exe bestand werd uitgepakt naar een folder Z7Update in dezelfde directory (Downloads). Wel vind ik het verwarrend dat niet dezelfde naam gebruikt wordt.
                          Last edited by frank207be; 14 februari 2019, 17:57.

Comment

Hoi,

Ik download het ingepakte bestand in een nieuwe map (op mijn bureaublad).
                            Dan pak ik het uit in dezelfde map, ik hoef dan niet te zoeken aar welk bestand ik moet hebben.
                            Het “bin” bestand kopieer ik naar mijn geheugenkaart en de firmware update in de camera kan beginnen.
                            Ná het kopieëren en updaten, gooi ik de totale “updatemap” weg.
                            Totaal niet moeilijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht

Edit:

Mvg

Comment

Daar hoef ik echt niets over te leren
                                Maar toch bedankt.
                                Bij mij pakte het zichzelf niet uit, misschien door mijn anti virus.
                                Het is opgelost zoals beschreven, dus, toestel heeft zijn update gehad

Mvg

Comment

Working...
                                X