Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FF Systeemcamera van Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: FF Systeemcamera van Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
    Moet hier nog de eerste fotograaf zien die tegen de grenzen van zijn toestel aanloopt !!!

AUB Laat iemand mijn ongelijk bewijzen !!!
    En ik moet nog de eerste "fotograaf" zien die niet tegen de grenzen van zijn toestel aanloopt.
    Alle toestellen hebben op een of andere manier hun beperkingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      En ik moet nog de eerste "fotograaf" zien die niet tegen de grenzen van zijn toestel aanloopt.
      Alle toestellen hebben op een of andere manier hun beperkingen.
      Ik heb ze op mijn bijna 10 jaar oude D700 nog niet ontdekt, behalve de plakkracht van rubber onderdelen(het ontbreken ervan).
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Tja, die D700...blijft een van de beste toestellen die Nikon ooit gemaakt heeft hé. Laat je nooit in de steek, je kunt er alle kanten mee uit....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
          Tja, die D700...blijft een van de beste toestellen die Nikon ooit gemaakt heeft hé. Laat je nooit in de steek, je kunt er alle kanten mee uit....
          Net als mijn Nikon D3S.....onverwoestbaar...
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

De eerste 'Detail reviews' van de Z7 verschijnen op het internet. Zien er toch erg veelbelovend uit. De Z6 staat in pre-order
            My flickr
            https://www.guyp-photo.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk bericht
              De eerste 'Detail reviews' van de Z7 verschijnen op het internet. Zien er toch erg veelbelovend uit. De Z6 staat in pre-order
              Link?

Comment

Zier er goed uit Hopelijk heb je je Z6 vlug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Zier er goed uit Hopelijk heb je je Z6 vlug
                  Idd, goeie review van amateurphotographer!!

Comment

Vraagje aan de Nikon gebruikers...

Heeft Nikon altijd zo'n grote "pitch/roll level" cirkel in de vieffinder? (vind deze nogal groot en afleidend?)
                    ....sorry maar weet de juiste benaming niet...

Goed te zien in dit filmpje van Z7:
                    https://www.youtube.com/watch?v=0cAV0TFaBHw

Comment

De weergave van de virtuele horizon kun je in- en uitschakelen of constant weergeven.
                      Een interessante optie om op dezelfde horizontale lijn te blijven bij meerdere foto's die achteraf gestitched worden.
                      mvg
                      Patric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patric_M Bekijk bericht
                        De weergave van de virtuele horizon kun je in- en uitschakelen of constant weergeven.
                        Een interessante optie om op dezelfde horizontale lijn te blijven bij meerdere foto's die achteraf gestitched worden.
                        mvg
                        Patric
                        Ja, dat begrjip ik maar heb je ook een andere optie om de levers weer te geven zonder die grote cirkel (streepjes zoals bv Sony) ? Ik gebruik dat namelijk meestal altijd bij landschappen en die virtuele horizon lijkt me nogal groot/afleidend om continue aan te hebben

Comment

Wat is dat toch met die Sony gebruikers, hebben jullie echt niks anders te doen dan steeds een vergelijk te maken met het Sony merk ??
                          Samenvatting van wat een Engelsman ooit heeft geschreven ;
                          stop bashing other brands Sony users en go out with your o so perfect Sony gear and take photo's

Elk merk heeft z'n eigenschappen, voor- en nadelen

grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heeft de Z7 ook sensor-shift zoals de Sony?
                            Last edited by Dpix; 22 september 2018, 17:34. Reden: lache

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                              ? Ik gebruik dat namelijk meestal altijd bij landschappen en die virtuele horizon lijkt me nogal groot/afleidend om continue aan te hebben
                              Bij landschappen gebruik ik altijd gewoon de horizon, ik kan niet op die 2 streepjes letten beide op 0 houden en nog op de kompositie letten.
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
                              X