Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FF Systeemcamera van Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: FF Systeemcamera van Nikon

Ook mijn idee. Uitzetten al die toeters en bellen, gewoon op het oog, en als je er toch een beetje naast zat....dan is er nog altijd de nabewerking waar je in een heel simpele klik het zaakje kunt recht zetten.

Comment

• Of je nu gewoon op het oog een schatting maakt of gewoon op het oog even op een groen streepje let... Bij werkt het tweede veel efficiënter.

Even handig als even kijken of de af-indicator groen is of niet.
      Last edited by Franciskine; 22 september 2018, 19:49.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Nog een review:

Finally, the Nikon Z7 is here. We at Pixel Village got our hands on the Z7 with 24-70 and FTZ Adapter and did an extensive stills and video shoot. And here a...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          En ik moet nog de eerste "fotograaf" zien die niet tegen de grenzen van zijn toestel aanloopt.
          Alle toestellen hebben op een of andere manier hun beperkingen.
          Beperkingen ?

Alle huidige camera's hebben alleen maar enorm veel mogelijkheden !

Zullen we weldra maar gewoon de specs van camera's inkaderen en ons daarop fixeren ! ?
          Groetjes

Lukathi

Comment

Nikon Z6 price drop op Amazon.de :https://www.amazon.de/Nikon-System-D...SSbQ&slotNum=3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rick Bekijk bericht
              geen idee hoe je kijkt maar bij mij geeft jouw link precies dezelfde prijs als bij cameranu.nl, en dat is nog steeds 3049 euro
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Vreemd, gisteren en vanochtend stond er een andere prijs op.
                € 2567,06 om precies te zijn.
                Er stond wel bij dat het aanbod maar twee dagen geldig was.

Comment

Hier staat de ad nog op Nikonrumors :https://nikonrumors.com/2018/09/22/b...-germnay.aspx/

Comment

Normaal niet geldig voor belgie (zeker niet voor me met BTW nummer) en het is zoals de BTW-vrij acties van Mediamarkt.
                    I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
                    Some of my photos at www.pessolano.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
                      Beperkingen ?

Zullen we weldra maar gewoon de specs van camera's inkaderen en ons daarop fixeren ! ?
                      Eigenlijk is dit wel waar.
                      We gedragen ons (hobby-fotografen) soms als rotverwende kinderen.

"Grenzen" van een fototoestel wil in mijn ogen zeggen dat je bepaalde foto's niet kúnt nemen.
                      30 jaar geleden werden er ook foto's genomen van BIF, sport, airshows, low-light,... met kleinbeeld film SLR en MF.
                      Het was moeilijker, maar daarom niet onmogelijk.

Iemand die fotograaf van beroep is moet natuurlijk kunnen concurreren met zijn "collega's", kan zich niet permitteren van met minder geslaagde foto's thuis te komen en moet dus met het beste materieel blijven werken.

Tenslotte neem ikzelf ook veel geslaagde foto's van BIF, airshows, ... en dit met een typische "non-sport" DSLR (EOS 6D).
                      Het zullen er alleen wat minder zijn dan met een EOS 1Dx.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
                      Greetz Geert.
                      Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
                        Beperkingen ?

Kan deze steeds wederkerende "gewetenproblematiek" niet in een apart topic bediscussieerd worden

De meesten onder ons beseffen wel dat we geen topfotografen gaan worden met zo'n nieuw toestel. Laat ons toch gewoon genieten van deze hobby in de schaarse vrije tijd die ons rest Mijn motivatie is heel duidelijk: super beeldkwaliteit in een compact en draagbaar jasje waardoor het toestel vaker mee op uitstap gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                          Mijn motivatie is heel duidelijk: super beeldkwaliteit in een compact en draagbaar jasje waardoor het toestel vaker mee op uitstap gaat.
                          Zonder meer een haalbaar doel lijkt me Frank .
                          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik ben op de Photokina de Nikon’s uitgebreid gaan testen en ik vind dat het voordeel van een compacte en lichte body volledig wordt teniet gedaan door de noodzaak aan relatief zware en grote full-frame lenzen, zelfs de nieuwe S-lenzen. De manipulatie van een kleine body met een grote lens erop wordt is lastig.
                            Verder was ik helemaal niet gecharmeerd van de duur van de “blackout” als je de sluiterknop indrukt. De Canon had daar bvb helemaal geen last van.

Comment

De blackout is niet normaal. Ik heb zelf gespelt met het (en mijn z7 zal thuis zeijn in een paar dagen) en die gebeurt alleen waneer er is geen Kaart, preview is aan, en een paar andere situatie.
                              I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
                              Some of my photos at www.pessolano.net

Comment

Review Z7 :https://blog.mingthein.com/2018/09/2...-24-70-review/

Comment

Working...
                                X