Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heeft er nog iemand iets gehoord?
Het is weer doodstil ivm met onze aankoop.
als we die ringen nooit meer gaan zien dan zou ik toch wel eens mijn centjes terugwillen.
Zou ook wel eens leuk zijn van die online winkel dat zij ons eens iets via mail laat weten, klein beetje service ? Ik weet dat het hun probleem niet is en dat het volledig bij Canon ligt maar die moeten toch wel iets laten weten ivm eventuele toekomstige leveringen.
Eergisteren gemailed, en gister antwoord: ze zijn nog in bestelling bij Canon ... toch wel raar hé
Oorspronkelijk geplaatst door ct54332
als we die ringen nooit meer gaan zien dan zou ik toch wel eens mijn centjes terugwillen.
Zou ook wel eens leuk zijn van die online winkel dat zij ons eens iets via mail laat weten, klein beetje service ? Ik weet dat het hun probleem niet is en dat het volledig bij Canon ligt maar die moeten toch wel iets laten weten ivm eventuele toekomstige leveringen.
Wellicht moeten we maar eens een mailtje naar Canon België sturen...
Groeten,
Richard
Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSMhttp://www.pbase.com/rdraer
Geregeld (meerdere malen per week) zitten wij achter de biezen van onze distributeur om de door U bestelde extention tube(s) eindelijk geleverd te krijgen.
Dit is het bericht dat we van hen hierover gisteren mochten ontvangen:
“Hallo Koen,
Levertermijn werd opnieuw opgevraagd bij Canon.
Van onze contactpersoon daar krijgen we volgende info door:
"Nog steeds geen leverdatum, voorraad was volledig uitgeput door de enorme bestellingen van jullie, zijn besteld in Japan."
Er wordt nog eens gecheckt met Japan.
Mvg
Els”
Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.
Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.
Wij zouden niets liever doen dan uw bestelling uitleveren maar zijn hiervoor helaas volledig afhankelijk van Canon.
Mogen wij ondertussen vragen uw status-aanvragen naar ons echt te beperken.
U mag er van op aan dat:
- Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.
- Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.
Comment