Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon extension tube voor 22 euro!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon extension tube voor 22 euro!!

Godverxxxxxx (sorry voor't gevloek )

Ik vrees dat ik er dan aan hang voor de moeite... ik vertrek op 5 oktober voor een weekje naar Orlando. Ik had mijn nieuw speelgoed graag meegenomen.

Wil er iemand zijn leveringsdatum met mij ruilen?

Kris.
    My work: VICTORIE.com

Comment

Ik heb er ook 1ne besteld maar bij De Greef in Edegem voor het ronde bedrag van 20€,eind van de week is het binnen.Alè heeft ze toch gezee .
      Groeten,
      Bert
      http://www.flickr.com/photos/bertdumont/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HORNET
        Ik heb er ook 1ne besteld maar bij De Greef in Edegem
        Ik vermoed dat een fotozaak rechtstreeks bij Canon zal bestellen. Een IT winkel welk ook fotomateriaal verkoopt zal eerder bij invoerders / dealers als Techdata en IngramMicro werken.

peter

Comment

Mij ook eentje besteld zie
          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

hallo,

ik denk dat hier iets niet kompleet klopt hoor,
            ik heb namelijk bij mijn vertrouwde canon dealer zon tube gaan bestellen, twas daar canon prijs 29 euro en een sjiek
            nu een week later ben ik daar in de winkel en hebben ze het slechte nieuws te melden dat de canon prijs VERKEERD was van canon uit, de echte prijs voor die ding zou maarliefst 206 euro zijn, Canon excuseert zich voor het ongemak en zou bij iedereen die onder dees lage prijs van 22-30 euro de bestelling geanuleerd hebben!
            de winkels die tot nu al verkocht hebben gaan dus hun inkoopfactuur nog niet gezien hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-design
              hallo,

ik denk dat hier iets niet kompleet klopt hoor,
              ik heb namelijk bij mijn vertrouwde canon dealer zon tube gaan bestellen, twas daar canon prijs 29 euro en een sjiek
              nu een week later ben ik daar in de winkel en hebben ze het slechte nieuws te melden dat de canon prijs VERKEERD was van canon uit, de echte prijs voor die ding zou maarliefst 206 euro zijn, Canon excuseert zich voor het ongemak en zou bij iedereen die onder dees lage prijs van 22-30 euro de bestelling geanuleerd hebben!
              de winkels die tot nu al verkocht hebben gaan dus hun inkoopfactuur nog niet gezien hebben
              De winkels die de extension tubes verkocht hebben, baseerden zich gewoon op de officiële prijslijst van Canon. Zij zijn niet in de fout gegaan, integendeel.
              Ik vind het spijtig als Canon België alle bestellingen aan promo-prijs zou annuleren, het zou een volgende bluts in hun imago zijn. Misschien dat er toch nog één of andere korting vanaf kan?

Jeroen
              http://www.jvermeulen.be

Comment

Juist zeer vriendelijk telefonisch contact gehad met de winkel waar wij onze "Tubes" bestelden. ALLE TOT OP HEDEN BESTELDE en BETAALDE TUBES WORDEN AAN DEZE PRIJS GELEVERD !!!! CANON HEEFT ZICH WEL DEGELIJK VERGIST MAAR DE LEVERING AAN GESTELDE PRIJS GAAT DOOR , WANNEER ECHTER BLIJFT ONBEPAALD VOLGENS DE ZAAKVOERDER GAAT HET HIER OVER EEN 70 TAL BESTELDE EXT TUBES DOOR HEM ALEEN AL
                Last edited by Guest9; 17 september 2004, 13:17.

Comment

Zal wel zijn: bestelde en betaalde ! Ik betaalde alvast eergisteravond direct na mijn bestelling .. hopen dat het doorgaat dus

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                  ALLE TOT OP HEDEN BESTELDE TUBES ...
                  Last edited by Lightyear; 17 september 2004, 00:19.
                  Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                  Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

ja, ik ben net eventjes langsgeweest, maar ik was telaat ...
                    alle bestelde én betaalde (73 in totaal) gaan effectief door, hebben ze me daar verteld, spijtig voor de mensen die besteld maar nog niet betaald hadden, en ook voor die die er niet tijdig bij konden zijn (zoals mijn geval).
                    wanneer ze geleverd worden is nog niet zeker.
                    we kunnen hier binnenkort dan een macro-rage verwachten zeker?
                    zie er al naar uit, ik overweeg sowieso een tube aan te schaffen, zelfs al zal die dan iets duurder zijn, snif.

MM
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenM
                      ja, ik ben net eventjes langsgeweest, maar ik was telaat ...
                      alle bestelde én betaalde (73 in totaal) gaan effectief door, hebben ze me daar verteld, spijtig voor de mensen die besteld maar nog niet betaald hadden, en ook voor die die er niet tijdig bij konden zijn (zoals mijn geval).
                      wanneer ze geleverd worden is nog niet zeker.
                      we kunnen hier binnenkort dan een macro-rage verwachten zeker?
                      zie er al naar uit, ik overweeg sowieso een tube aan te schaffen, zelfs al zal die dan iets duurder zijn, snif.

MM
                      Net even langsgeweest : in gentbrugge bedoel je ?
                      Indien daar dan bedankt voor de info, ik heb de mijn op 7/9 betaald dus zal ik er waarschijnlijk nog bij zijn oef.

Comment

@ctzoveel... inderdaad, daar.
                        had ik nu maar eerder deze site ontdekt ...
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenM
                          @ctzoveel... inderdaad, daar.
                          had ik nu maar eerder deze site ontdekt ...
                          Ik heb deze site ook nog maar toevallig een paar weken geleden leren kennen.
                          Ben daarnet eens gaan kijken naar die 2compute-site en de macro-ringen staan blijkbaar niet meer te koop op zijn site.Afwachten of we ze ooit gaan krijgen, misschien krijgen we binnen een paar weken/maanden een bericht dat we een aankoopbon in de plaats krijgen!

Comment

Eerst was ik nog aan het twijfelen of ik er wel goed aan gedaan had om er meteen 2 te bestellen... en nu heb ik al spijt dat ik er niet meteen 4 heb besteld. (kwestie van een paar ongelukkige zielen op dit forum een plezier te kunnen doen).

Ik wacht in spanning af wanneer de mijne gaan geleverd worden. (dus ook deze thread regelmatig in de gaten houden...)
                            Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

Comment

De ext tube is indertussen ook van de redcorp site verdwenen. Ik heb de mijne daar ook goedkoop kunnen kopen.
                              BD0251BE
                              Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

Comment

moest er iemand eentje teveel hebben, je zou mij er een groot plezier mee doen ( peterke)

MM
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"

Comment

Working...
                                X