Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix FZ 1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

    Wie weet maken ze in de toekomst de ideale camera. Compact,lichtsterke lens met voldoende bereik enz...enz...
    Grtz
    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment


    • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

      Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
      Wie weet maken ze in de toekomst de ideale camera. Compact,lichtsterke lens met voldoende bereik enz...enz...
      Grtz
      Templar
      Wie weet, misschien komt nog een tijd, waar iedereen zijn toestel op maat kan laten maken.
      Dat zou pas ideaal zijn.
      Rudi

      Comment


      • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

        Zeer interessant is de Macro zoom.
        Ok.. dit is croppen, maar dit bespaart je het werk achteraf.
        Door de relatief hoge resolutie hoeft dat in-camera-croppen (Macro Zoom) geen probleem te zijn, zeker niet op 25mm waar de lens het scherpste is (centrum)

        Er is een beetje aan alles gedacht op deze camera... dikwijls word je verrast op de één of andere manier hoe goed er is nagedacht over het samenstellen van dit toestel en zijn functies.
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • Aan eigenaars van de fz 1000: hoe gedraagt het toestel zich binnen?
          Last edited by Franciskine; 31 maart 2015, 19:12.
          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

          Comment


          • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

            Zeer goed vind ik. Tot 1600 iso weinig tot geen last van ruis en de AF blijft verrassend snel en accuraat.
            D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
            Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

            Comment


            • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

              Ben kompleet akkoord met Templar
              Tevreden met mijn aankoop
              lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

              Comment


              • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                Heb me een Nissin I40 ( MFT-Olympus)nog bij aangeschaft,en dat is een perfecte combinatie,
                en maakt het setje kompleet
                lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

                Comment


                • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                  @muse

                  De FZ moet niet onderdoen voor Canon APS camera's.
                  Ook niet in low light omstandigheden. Zoeker blijft goed helder, AF snel, weinig ruis en goed behoud van kleuren in de hogere iso regionen.
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                  Comment


                  • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                    Zelfs tot 3200 ISO, vind ik de foto's meer dan bruikbaar. Top camera.
                    Rudi

                    Comment


                    • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                      Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Ik ben er vrij zeker van dat ik hem een van de dagen ook ga halen. Enkel de prijs en het formaat houden me wat tegen. Was hij nu echt heel compact, zou de prijs me niet tegenhouden. Was hij 300 euro goedkoper, zou het formaat me niet tegenhouden.

                      En nu zoek ik dus redenen die staven dat ik zoveel geld niet moet uitgeven. Maar ik vrees dat ik toch zal zwichten en me een grotere handtas zal moeten aanschaffen. LOL


                      Sent from my iPad using Tapatalk
                      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                      Comment


                      • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                        Kopen die FZ1000 de grote valt door de goede grip erg goed mee. De prijs tja....wat goed is kost geld. En eigenlijk krijgt ge heel veel voor de prijs.
                        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                        Comment


                        • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                          Wel ik twijfel ook en dan ook echt vooral over de prijs! Phoe! Hier niemand die hem weg doet? [emoji16]


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                            Nee treez, ze zijn er allemaal te content van.


                            Sent from my iPad using Tapatalk
                            Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                            Comment


                            • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                              En het strafste van al: er is geen slechte review over te vinden. Panasonic kan toch niet iedereen omkopen of alle slechte reviews laten verdwijnen?

                              Ik ben enkel bang dat door de grootte van dat ding, ik hem niet overal zou mee naartoe nemen en dat is nu wel de bedoeling. Dat hij meegaat waar de 5D overdreven is.

                              Ik ben nu aan het zien naar een kleine praktische fototas, die voor handtas kan doorgaan, waar hij in past. Dan heb ik geen excuus om hem thuis te laten.


                              Sent from my iPad using Tapatalk
                              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                              Comment


                              • Re: Panasonic Lumix FZ 1000

                                Tja, die prijs, goedkoper zou goed zijn, maar ik ben blij dat ik de FZ1000 gekocht heb.
                                Die gaat in geen jaren weg.
                                Qua grootte valt dat wel mee hoor. Ik gebruik een "Black Rapid Metro Sling strap" om mee te nemen. Heel handig.

                                Rudi

                                Comment

                                Working...
                                X