Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De droom werkelijkheid? D400 op komst...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De droom werkelijkheid? D400 op komst...

Als je toch al met klittenband moet werken zou ik het gewoon op de zijkant van het balhoofd plakken, je hebt kabel genoeg om daar geen probleem mee te krijgen.
    Werkt volgens mij een stuk prettiger dan zo'n toren boven op je camera.
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
      Als je toch al met klittenband moet werken zou ik het gewoon op de zijkant van het balhoofd plakken, je hebt kabel genoeg om daar geen probleem mee te krijgen.
      Werkt volgens mij een stuk prettiger dan zo'n toren boven op je camera.
      Daar had ik ook aan gedacht maar ik wil het risico niet nemen dat je een keer vergeet het los te maken en de camera uit je hand valt; daarnaast werk ik mij macro ook vaak uit de hand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        U moet eens vaker in de praktijk werken dan weet u beter waar u het over heeft. Modulen die plaats je op de flitsschoen waardoor de interne flitser niet vergenoeg opent en de externe flits niet aangestuurd kan worden.
        neem gewoon een GPSje die niet in de weg zit... click
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Heb net even opgezocht en de WIFI adapter voor de D700, D300, D3 enz... past ook op de D800. Afstandsbediening doe ik met infrarood.

Comment

Mijn droom was altijd de Nikon D4. Maar ja, dromen zijn bedrog.
            Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
              Nee hoor, mijn droom was een D800e. Hard werk heeft deze droom doen uitkomen !
              Mocht mijn droomcamera een D4 zijn, dan zou ik nog wat harder werken en sparen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                Een Wifi is makkelijk bij een draadloze afstandsbediening of wanneer je met een externe monitor werkt vooral bij studio fotografie; een kantelbaar scherm is nodig bij macro of als je in een andere moeilijke positie moet werken; een ingebouwde GPS module is belangrijk om je locatie vast te leggen bij o.a. natuurfotografie. Merken als Canon en Sony hebben dat beter begrepen, maar ja ik modder met mijn D800 wel verder met kabeltjes en een losse GPS-module.

Je kan in plaats van ontevreden te zijn over het gebrek aan gadgets , ook tevreden zijn dat je de beste beeldkwaliteit hebt
                D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
                  Mijn droom was altijd goeie foto's maken. Blijkt dat dit met een goedkope camera ook lukt!
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Eindelijk schot in de zaak.... laat ons hopen. Zit er ook al een tijdje op te wachten Een nieuwe professionele DX
                    En zonder videofunctie aub... een fototoestel moet een fototoestel blijven... dat is wat ik er althans van vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                      Mijn droom was altijd goeie foto's maken. Blijkt dat dit met een goedkope camera ook lukt!
                      Inderdaad, na mijn D300 ook overgeschakeld op een "goedkopere" D7100 en als er een nieuwe D400 komt zal er toch al een substantieel verschil moeten zijn in specificaties om mij over de meet te trekken. En ik denk dat er veel DX-gebruikers zo over denken.

Oorspronkelijk geplaatst door @Jan Bekijk bericht
                      Eindelijk schot in de zaak.... laat ons hopen. Zit er ook al een tijdje op te wachten Een nieuwe professionele DX
                      En zonder videofunctie aub... een fototoestel moet een fototoestel blijven... dat is wat ik er althans van vind
                      Er worden al jarenlang geruchten verspreid over een mogelijke D400...deze link is dus niks nieuws.
                      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                      Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                        Er worden al jarenlang geruchten verspreid over een mogelijke D400...deze link is dus niks nieuws.
                        't Is dan nog een artikel vol speculatie en van 25 mei die nu plots mensen doet dromen...

Comment

Waarom de professionals deze functie afpakken, terwijl het verrijkend kan zijn voor hun reportage?
                          Waarom de DSLR cinematografen deze functie afpakken?
                          Waarom een functie NIET willen? (komt op hetzelfde neer als zeggen over de opvolger van de D4: en zonder 12fps aub... want ik heb dat niet nodig...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                            Dat is juist, maar 't was toch al even geleden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                              Waarom de professionals deze functie afpakken, terwijl het verrijkend kan zijn voor hun reportage?
                              Waarom de DSLR cinematografen deze functie afpakken?
                              Waarom een functie NIET willen? (komt op hetzelfde neer als zeggen over de opvolger van de D4: en zonder 12fps aub... want ik heb dat niet nodig...)
                              Dan maken ze er maar een D400s van. Voor ieder wat wils, net zoals bij de D300

Comment

Dan maken ze er maar een D400s van. Voor ieder wat wils, net zoals bij de D300
                                ? Snap niet echt wat je hiermee bedoelt.

Comment

Working...
                                X