Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De droom werkelijkheid? D400 op komst...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De droom werkelijkheid? D400 op komst...

Wordt mijn droom dan toch werkelijkheid?
    De D400 is op komst: Link

Ik denk dat er met mij velen zijn die met smart zitten wachten op een opvolger van de D300s, omdat de D7100 op een aantal punten nog tekort schiet waaronder buffer en behuizing...

Let's hope he will come
    2x Nikon D3 en wat glas

Re: De droom werkelijkheid? D400 op komst...

Niet wat overdreven met je droom: het gaat maar over een camera.
    Dus weer meer van hetzelfde.
    Geen kantelbaar scherm; geen GPS; geen WIFI en de rest wordt al voorzien in de D600 en D800.
    Last edited by Eenbes; 25 juni 2013, 10:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
      Dus weer meer van hetzelfde.
      Geen kantelbaar scherm; geen GPS; geen WIFI .....
      tis ook een fototoestel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikon. Bekijk bericht
        Helaas die van mij niet, kan er niet mee bellen en zet geen koffie, maar alle gekheid op een stokje. Wel leuke camera, maar om te zeggen droom camera. Gaat me me beetje te ver :P

Comment

Ik vind dat leuk. Iemand die nog kan dromen...

Comment

Ik denk dat er met mij velen zijn die met smart zitten wachten op een opvolger van de D300s...

Let's hope he will come
            hoop dat de camera snel komt.
            ben nl wel nieuwsgierig naar uw resultaten met die camera.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mocht je het nog niet hebben gezien, het is een D300s met D400 tekentje erop...

Comment

Ja mensen voor mij is het een droom 1 van de vele...
                Heb niet het geld voor een D600/D800 zoals misschien andere mensen hier wel op het forum en die dan het zinnetje 'mijn droom' lacherig weg wuiven ...

Maar alle gekheid op een stokje: ik zie in het DX-segment nog geen waardige vervanger voor mijn D90. De D7100 heeft toch een aantal dingen die mij doen afzien van de koop van deze. En daarom wacht ik dus met smart op de D400 die waarschijnlijk wel bied wat ik nodig heb.
                2x Nikon D3 en wat glas

Comment

Ja mensen voor mij is het een droom 1 van de vele...
                  Heb niet het geld voor een D600/D800 zoals misschien andere mensen hier wel op het forum en die dan het zinnetje 'mijn droom' lacherig weg wuiven ...

Maar alle gekheid op een stokje: ik zie in het DX-segment nog geen waardige vervanger voor mijn D90. De D7100 heeft toch een aantal dingen die mij doen afzien van de koop van deze. En daarom wacht ik dus met smart op de D400 die waarschijnlijk wel bied wat ik nodig heb.
                  D400 zal wel rond de 1800 euro kosten, wat meer is dan de D600 als je al FX glas hebt.

Comment

Waar haal je die prijs vandaan? of is het gewoon een gok ?
                    In ieder geval... ALS hij komt, zien we het vanzelf wat de prijs wordt ik gok meer rond de 1400-1500...

Edit: Nikon bevestigd btw dat de D7100 niet de opvolger is van de D300s, medewerkers vertellen echter niet OF er een opvolger van de D300s komt, en zo ja, wanneer...
                    Last edited by nikon.; 25 juni 2013, 15:05.
                    2x Nikon D3 en wat glas

Comment

Vindt nu wel dat op de nieuwste modellen en ingebouwde GPS en ingebouwde WIFI ,bij nikon mogen inzitten ,als je ziet bij andere merken
                      zit dit er al standaard in bij Canon 6 D .
                      Natuurlijk het geeft geen extra meerwaarde bij je fotos nemen ,maar helpt toch zoals wi-fi dat je niet telkens je sd kaartje er uit moet nemen wat dan ook
                      minder slijtage van je kaart is,en de gps is gewoon en leuke gadget .
                      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                        Vindt nu wel dat op de nieuwste modellen en ingebouwde GPS en ingebouwde WIFI ,bij nikon mogen inzitten ,als je ziet bij andere merken
                        Natuurlijk het geeft geen extra meerwaarde bij je fotos nemen ,maar helpt toch zoals wi-fi dat je niet telkens je sd kaartje er uit moet nemen wat dan ook
                        Een Wifi is makkelijk bij een draadloze afstandsbediening of wanneer je met een externe monitor werkt vooral bij studio fotografie; een kantelbaar scherm is nodig bij macro of als je in een andere moeilijke positie moet werken; een ingebouwde GPS module is belangrijk om je locatie vast te leggen bij o.a. natuurfotografie. Merken als Canon en Sony hebben dat beter begrepen, maar ja ik modder met mijn D800 wel verder met kabeltjes en een losse GPS-module.

Comment

En wie weet zit dat er gewoon allemaal op straxx..
                          En komt Canon waarschijnlijk met vernieuwde versie van de 7D... (of andersom natuurlijk :P)
                          2x Nikon D3 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
                            Ik heb liever een ingebouwde flits dan een GPS en Wifi module. Diegenen die deze feature wel willen kunnen de GPS/Wifi adapter aanschaffen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                              Ik heb liever een ingebouwde flits dan een GPS en Wifi module. Diegenen die deze feature wel willen kunnen de GPS/Wifi adapter aanschaffen.

U moet eens vaker in de praktijk werken dan weet u beter waar u het over heeft. Modulen die plaats je op de flitsschoen waardoor de interne flitser niet vergenoeg opent en de externe flits niet aangestuurd kan worden.
                              Met klittenband de modulen (Ontvanger afstandsbedieningen en GPS) opeen stapelen bovenop de flitsschoen plus een splitter om twee 10 pins pluggen te kunnen aansluiten. Voor de D800 is er bij Nikon geen WIFI adapter beschikbaar.
                              Zo rommelen we met de D800 in 2013 verder met een 10 pins aansluiting uit 1988. Het positieve voor mij is dat ik zelden of nooit bij mijn soort fotografie een flitser gebruikt zodat er plaats is op de flitsschoen voor die modulen.
                              Last edited by Eenbes; 26 juni 2013, 12:34.

Comment

Working...
                              X