Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke toestel als back-up: 7D of X100s

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke toestel als back-up: 7D of X100s

Ik heb een Canon S90, heel compact, maar toch neem ik die eigenlijk bijna nooit mee.
    Ik denk dat ik een 100D met een kitlensje nog eerder mee zou nemen dan die S90.
    Voor een compactje is die S90 wel goed, maar in vergelijking met de andere camera's die ik gebruik valt die toch tegen...

Een X100S zou hier ook teveel in de kast blijven liggen omdat de vaste brandpuntsafstand een beperking is voor het soort foto's dat ik gewoonlijk maak.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Een S90 heeft evenveel gemeen met een X100S als Samson & Gert met Metallica

Indien voor de TS een vaste brandpuntsafstand geen probleem is en 35mm is een goede optie, dan lijkt de X100S me niet eens voor twijfel vatbaar. Maar da's mijn bevooroordeelde Fuji-straatfotografiemening

Comment

Kogel is door de kerk ... Het is een Fuji X-E1 geworden met lens 18-55 mm.
        Was voor mij het ideale compromis: 'back-up' voor de 5DMKIII met 'behoud' van IQ en draagbare compact zonder 'vast' brandpuntsafstand en met mogelijke uitbreiding van lenzen naar toekomst.

Gisteren gekocht bij Mediamarkt voor 1089 eurokes. Verkoper deed 200 euro van winkelprijs af. Was in het begin een beetje terughoudend, maar volgens mij lag toestel al effe in de winkel (en moest het weg) want de oude firmware stond er nog op ... Snel nieuwe erop gezet.

Eerste opnamen zien alvast veelbelovend uit.
        Last edited by dneefs; 25 mei 2013, 11:01.

Comment

Working...
        X