Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschijnlijk de beste review die ik ooit gelezen heb!!! FUJI X100S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waarschijnlijk de beste review die ik ooit gelezen heb!!! FUJI X100S

merci Eigelijk zou ik enkel moeten vragen of de eerdere versie *op zich* goed genoeg is omdat ik toch geen geld heb voor de recentste, en dan denk ik dat veel mensen JA zouden zeggen. Een mens kan blijven vooruitkijken naar betere versies en blijven uitstellen he..
    Groothoeklensadapter 280 euro of zoiets. Euhuh.. Ik heb nog ergens een nier over om te verkopen, geloof ik
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Voor jou zal de X100 de ideale keuze zijn dan, zoek een pakket met zoveel mogelijk extra's, 500 zijn er al wel heel wat te vinden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Voor jou zal de X100 de ideale keuze zijn dan, zoek een pakket met zoveel mogelijk extra's, 500 zijn er al wel heel wat te vinden!
        Eerst 500 euro vinden na betalen van facturen
        Aangezien Rudy een massa ervaring blijkt te hebben met diverse compactcamera's die ook op mijn to-look-at lijstje stonden heb ik een pm gestuurd.

Nog 1 ding: ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik op foto-sites als pbase, flickr en google)images zoek naar foto's gemaakt met deze x100(s) of andere hooggeprezen camera's (x20) dan ligt het niveau van foto's toch een stuk hoger dan sommige andere camera's. Het helpt in elk geval niet om op mezelf warm te maken voor een goedkoper model ..
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
          *zucht* en ik ben net op zoek naar een goeie compactcamera maar heb de centen niet voor deze.. Net 1300 uitgegeven aan nieuwe injectoren voor mijn auto. So much more fun !

Dan verkoop je toch je auto.

Comment

Working...
          X