Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1d mark 4 firmware 1.1.1 (2012)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 1d mark 4 firmware 1.1.1 (2012)

hallo, in de laatste firmware voor de 1d mark 4 wordt alleen een probleem opgelost voor 2 lenzen. daar ik deze lensen nooit gebruik heb ik deze update genegeerd ?

Nu hoor i hier en daar dat er altijd verborgen verbeteringen in een update zitten , wat is hier van waar en is het altijd beter van de laatste firmware op jouw toestel te hebben zitten.

Re: 1d mark 4 firmware 1.1.1 (2012)

Als die update enkel problemen oplost voor lenzen waarvan jezelf géén gebruik maakt, lijkt het mij logisch dat je ze negeert, dit neemt enkel nuttige ruimte in beslag.
    Of er effectief andere verbeteringen inzitten moet je de oude software kunnen vergelijken met de nieuwe.
    Het kan natuurlijk altijd, maar ze geven al aparte updates voor het toestel zelf, om ze achteraf nog eens verborgen in specifieke updates voor lenzen te gaan steken, lijkt mij onwaarschijnlijk.
    Bij canon geve ze echt geen kadeautjes, als je zelfs al moet betalen voor een sticker om reclame te maken.
    Grtjs
    Goofymarc
    Grtjs
    Goofymarc

Comment

Vaak zitten er updates in firmware updates voor problemen die de fabrikant zelf gevonden zijn en nog niet bekend. Vergelijk met een terugroep aktie bij auto's tov stille reparatie bij de eerst volgende beurt.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

ik heb ze dan toch maar geupgrade, je kan nooit weten .

Comment

Working...
        X