Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte aftersales service fotokonijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
    Ik kocht het bij Dali in Ekeren maar die ging dicht, daarna naar Rubens....hetzelfde nu
    Nu wordt het Grobett in Antwerpen als het voor iets nieuw is, maar ik koop veel tweedehands.
    Maar nooit online.

    Bij konijnenberg ben ik twee keer geweest, één keer jaren geleden voor een echt koopje op de oude locatie nog en toen waren ze vriendelijk en correct.
    De tweede keer is een paar weken geleden met een vriend die iets ging kopen en dat was minder; vermits ze ook overnemen vroeg ik aan een dame daar wat de overnameprijs ongeveer zou zijn voor mijn D3 als ik een D800 zou kopen.
    Uiteraard niet bindend omdat ik hem niet bij had en ook wel weet dat ze hem eerst moeten keuren. Ik wou echter wel een richtprijs weten want konijn is toch een flink stuk rijden....
    Daar moest ze iemand anders voor gaan halen en die zat koffie te drinken, kon dus niet komen momenteel en of ik dan maar mijn toestel ging halen om nadien eens te zien.
    Tja , ik heb dus nu een D800 maar die komt niet van daar hé, als koffie zo belangrijk is moet je maar bij Rombouts gaan werken .
    Bron? Dan zou Studio73 ook z'n deuren sluiten?
    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

    Comment


    • #17
      Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
      Bron? Dan zou Studio73 ook z'n deuren sluiten?
      Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

      Comment


      • #18
        Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

        Vandaar dat ik onlangs geen Canon camera's meer vond toen ik de zoekfunctie op hun website gebruikte. Ben blij dat ik lang getwijfeld heb i.v.m. de 6D (en dus niet gekocht heb). Wou die bij Studio73 kopen omdat het vrij dicht bij huis is (zou mijn eerste aankoop geweest zijn bij Studio73). Hoe zit het nu met mensen die iets gekocht hebben bij Studio73 en gebruik willen maken van hun garantie?
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

        Comment


        • #19
          Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

          Bron? Dan zou Studio73 ook z'n deuren sluiten?
          Dat Rubens slecht draait en dichtgaat heb ik van de eigenaar zelf, een goede bron dus.
          Op dat moment was er enkel daar 50% korting.
          Naar Studio 73 heb ik ook gevraagd toen ,maar dat was volgens hem nog geen uitgemaakte zaak.
          Maar volgens een aantal BD'ers is het ondertussen ook bij studio 73 van dattem.

          In ieder geval heel spijtig want ik kwam er graag en werd er altijd zeer goed geholpen.


          @Jocau
          Garantie wordt gegeven door het "merk".
          Als je een toestel bij een Belgische winkel koopt en die gaat dicht telt je garantie ook in een andere winkel.(Als die winkel dat merk ook verdeeld uiteraard)
          D800 en een goed glasservies

          Comment


          • #20
            Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door jozef68 Bekijk bericht
            tja , ik heb dus nu een d800 maar die komt niet van daar hé, als koffie zo belangrijk is moet je maar bij rombouts gaan werken .
            haha
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment


            • #21
              Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

              Oorspronkelijk geplaatst door carooootje Bekijk bericht
              goed om te weten
              zeker in het vooruitzicht ivm aankoop nieuwe camera

              geven ze bij art en craft goede uitleg?
              Ik heb er sinds enkele maanden ook al wat materiaal gekocht, tot grote tevredenheid. Al is de winkel wel +/- 45 km. van bij mij verwijderd, toch ga ik er graag. Een goeie combinatie, een goeie website, online bestelmogelijkheid, een goede voorraad en in de winkel ook nog uitleg, indien gewenst.

              Ik ga er ook graag, door de vriendelijkheid en beleefdheid van de mensen. Betalen moet je overal, kan het net zo goed dan kopen bij mensen die het waard zijn om er naartoe te gaan.

              Groetjes.
              BD1766BE

              Comment


              • #22
                Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                Dat Rubens slecht draait en dichtgaat heb ik van de eigenaar zelf, een goede bron dus.
                Op dat moment was er enkel daar 50% korting.

                @Jocau
                Garantie wordt gegeven door het "merk".
                Als je een toestel bij een Belgische winkel koopt en die gaat dicht telt je garantie ook in een andere winkel.(Als die winkel dat merk ook verdeeld uiteraard)
                het is trouwens niet alleen Rubens want naar verluid heeft K-E het er ook niet gemakkellijk en die zijn dan eind vorig jaar pas opengegaan.

                omtrent de garantie => elke winkel die idd het merk ook verdeelt, zal je verder helpen maar de kans dat ze je administratiekosten aanrekenen, is wel een reëel omdat het toestel niet bij hen is aangekocht. je kan natuurlijk ook rechtstreeks naar de reparatiecentra van de fabrikant stappen
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • #23
                  Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                  Dat Rubens slecht draait en dichtgaat heb ik van de eigenaar zelf, een goede bron dus.
                  Op dat moment was er enkel daar 50% korting.
                  Naar Studio 73 heb ik ook gevraagd toen ,maar dat was volgens hem nog geen uitgemaakte zaak.
                  Maar volgens een aantal BD'ers is het ondertussen ook bij studio 73 van dattem.

                  In ieder geval heel spijtig want ik kwam er graag en werd er altijd zeer goed geholpen.


                  @Jocau
                  Garantie wordt gegeven door het "merk".
                  Als je een toestel bij een Belgische winkel koopt en die gaat dicht telt je garantie ook in een andere winkel.(Als die winkel dat merk ook verdeeld uiteraard)
                  daarnet nog bij studio geweest in geel en ja ook zij gaan dicht, totale uitverkoop aan 50%. cameras en lenzen zijn er nimmer maar fototassen en andere spullen nog wel. helaas altijd steeds tevreden geweest over hun service.
                  A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                  Comment


                  • #24
                    Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
                    ......... helaas altijd steeds tevreden geweest over hun service.
                    hoe bedoel je dat..?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      hoe bedoel je dat..?
                      grt,bouk.
                      helaas ze gaan dicht.
                      jammer dat ze dicht gaan altijd tevreden geweest lijkt mij ?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                        idd helaas gaan ze dicht. want ik was er zeer tevreden van
                        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                        Comment


                        • #27
                          Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                          Toch nog een happy end

                          Geachte heer Van Hout,


                          Naar aanleiding van ons telefoongesprek van maandagmiddag 29 april.

                          Ter bevestiging:

                          Wij hebben voor u in onze winkel te Turnhout een nieuwe Nikon D7100 voor u klaarliggen.

                          U ontvangt van ons de nieuwe body, met bodydop en oogrubber, de verpakking en overige accessoires zullen bij ons achterblijven.

                          Mocht u verder nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

                          Wij vertrouwen erop u hiermee een passende oplossing te hebben geboden.

                          Graag zien wij u in onze winkel verschijnen.

                          Met vriendelijke groeten / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures Salutations,


                          Maarten Vuurboom

                          After Sales

                          Foto Konijnenberg / Photospecialist
                          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                          Flickr - JAlbum

                          Comment


                          • #28
                            Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                            Blijkbaar kijken ze ook naar berichten hier op het forum...onderschat de macht van het internet niet hoor. Negatieve publiciteit kan elke winkel missen als kiespijn. Je verliest er toch altijd klanten mee. Je kan je als winkel wat arogant opstellen. Maar dat keert zich op lange termijn toch tegen u. Ik koop nog wel bij Konijnenberg maar mijn nieuwe Nikon D4 komt niet meer van bij hun. Die is gekocht bij foto www.fotobastiaens.com te Berlaar.
                            2 x Nikon Z6 met wat glas
                            www.janvanginkel.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nimbus Bekijk bericht
                              Ik koop nog wel bij konijnen berg maar mijn nieuwe Nikon D4 komt niet meer van bij hun.
                              Body koop ik ook niet graag op het internet.
                              Een lens en de kleine accessoires daarentegen koop ik regelmatig op het web.
                              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                              Comment


                              • #30
                                Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                                Ik wil hier aan toevoegen dat ik alleen maar goede ervaringen heb met winkels voor fotogerei, inclusief Konijnenberg. Ik prijs me gelukkig, want ik begrijp dat het heel onaangenaam is als het misgaat met zo'n dure aankoop.

                                Comment

                                Working...
                                X