Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte aftersales service fotokonijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slechte aftersales service fotokonijnenberg

    Bij deze toch maar eens even benadrukken dat het kopen bij een zogenaamde "echte" fotozaak waar je nog als goede klant wordt behandeld niet veel zin heeft wanneer je in de problemen komt:

    Beste,

    Ik ben met deze informatie helemaal niet voldoende geïnformeerd. Uiteindelijk heb ik dan zelf maar contact genomen met Nikon Service Point.
    Blijkt dat ze hopen om aanstaande maandag de bestelde stukken te mogen ontvangen om dan de reparatie uit te voeren. Ik hoop dat ik mijn camera in perfecte staat terug krijg....

    Het contact nemen met het Nikon Service Point zou toch ook door jullie kunnen gebeuren want dit is wel héél bedroevende after-sales begeleiding.

    Ik heb de laatste vijf jaar al méér dan een gemiddelde gezinswagen aan aankoop van fotomateriaal uitgegeven bij Fotokonijnenberg dus ben geen “compact-cameraatje-klant” en had bijgevolg wel een ietsje meer verwacht.

    In dit geval had het ter beschikking stellen van een nieuwe body niet misstaan denk ik.

    Volgende aankopen kunnen dus even goed gebeuren bij een online leverancier die nog betere prijzen geeft denk ik dan...

    mvg

    Eric Van Hout




    From: Reparatie - Foto Konijnenberg
    Sent: Thursday, April 18, 2013 11:37 AM
    To: 'eric'
    Subject: RE: reparatie nikon d7100

    Beste Eric van Hout,



    Naar aanleiding van uw e-mail van woensdag 17 april.



    Wij hebben nog geen up-date van Nikon Service Point mogen ontvangen.

    De gemiddelde reparatietijd bedraagt 3 a 4 weken, wij willen u vragen nog even geduld te hebben.



    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groeten / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures Salutations,


    Stefan Kuijer

    Service & Repair





    Beste,



    Heeft U al enig nieuws mogen ontvangen of een update gekregen over het dossiernummer 14218.



    Binnen enkele weken vertrek ik op fototrip naar Schotland en U zal wel begrijpen dat dit weinig zin heeft zonder fototoestel?



    Mvg



    Eric Van Hout
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

  • #2
    Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

    Daarom ben ik klant bij Art en Craft . Was vroeger ook klant bij Fotokonijn (heb er mijn D80, D7000 en verschillende lenzen gekocht), maar nadat ze zelfs moeilijk deden over een defect accessoire, heb ik er niets meer gekocht. Bij Art en Craft heb ik enkel goede ervaringen!

    Comment


    • #3
      Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

      Konijn is niet goed voor zijn klanten. Vroeger een grote naam, nu is het gewoon een dozenschuiver geworden zoals allemaal.

      Comment


      • #4
        Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

        Veel klanten van het eerste uur hebben Konijnenberg in Turnhout de rug toe gekeerd, waaronder ik.
        Bij mijn laatste aankoop een paar maanden terug waren ze bijzonder klantonvriendelijk, tot op het lompe af.
        Voor concurrerende aanbiedingen hoef je er ook niet te komen.

        Comment


        • #5
          Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

          Ik heb tot op heden al 3x moeten gebruik maken van hun after-service en dit is eigenlijk altijd zonder enig probleem verlopen. Alles is steeds correct afgehandeld geweest.
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

            tjoh..en het lijkt zo,n aardige man hè:

            of is het deze:

            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

              ik heb ook al een zeer vervelende niet erg professionele ervaring met Konijnenberg.
              Daar koop ik dus niets meer, ook al zijn ze de goedkoopste met een produkt.
              Sony Alpha 99 + grip, Sony Alpha 77 + grip, Minolta 7D; Minolta 17 - 35; Sony CZ 16-35 2.8; Sony CZ 24 - 70; Sony CZ 135; Minolta 50 mm 1.7; Sony 70 - 200; 50 mm macro, Sony flitser hvl 58 FM etc.

              Comment


              • #8
                Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                goed om te weten
                zeker in het vooruitzicht ivm aankoop nieuwe camera

                geven ze bij art en craft goede uitleg?

                Comment


                • #9
                  Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                  Zeer goede uitleg in mijn ervaring. Als er veel volk is (zaterdag en zo), ga je best niet, want dan kunnen ze niet constant met u bezig zijn. Zelfs toen ik mijn D800E ging afhalen gaf hij uit zichzelf uitleg over het ontbreken van de moiréfilter en hoe ik dat best oplos (ik had dat al allemaal opgezocht, maar het is toch fantastisch dat ze dit allemaal zeggen).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                    Zelf heb ik ook minder goede ervaring met fotokonijnenberg.
                    Toen ik mijn Sony A77 kocht, nu inmiddels een jaar geleden, werdt mij beloofd dat ik een uitnodiging zou krijgen voor de Sony dagen.
                    Dat hield in: gratis nazicht camera, eventuele sensorvlekken verwijderen,kleine gebreken direct repareren.
                    Wat denk je! NOOIT MEER IETS VAN GEHOORD!!



                    Groetjes chrit.
                    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door carooootje Bekijk bericht
                      goed om te weten
                      zeker in het vooruitzicht ivm aankoop nieuwe camera

                      geven ze bij art en craft goede uitleg?
                      Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                        Ik koop alles wat ik nodig heb bij Coudenys in Veldegem.
                        Nikonspecialist.be
                        Lieven is officiele fotograaf bij de paralympics.
                        Heb je een technische vraag kun je deze aan een fotograaf stellen,niet aan een verkoper dus.
                        Ik koop daar zeker al 25 jaar en nog steeds tevreden.
                        Gr.Summum.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                          Ik kocht het bij Dali in Ekeren maar die ging dicht, daarna naar Rubens....hetzelfde nu
                          Nu wordt het Grobett in Antwerpen als het voor iets nieuw is, maar ik koop veel tweedehands.
                          Maar nooit online.

                          Bij konijnenberg ben ik twee keer geweest, één keer jaren geleden voor een echt koopje op de oude locatie nog en toen waren ze vriendelijk en correct.
                          De tweede keer is een paar weken geleden met een vriend die iets ging kopen en dat was minder; vermits ze ook overnemen vroeg ik aan een dame daar wat de overnameprijs ongeveer zou zijn voor mijn D3 als ik een D800 zou kopen.
                          Uiteraard niet bindend omdat ik hem niet bij had en ook wel weet dat ze hem eerst moeten keuren. Ik wou echter wel een richtprijs weten want konijn is toch een flink stuk rijden....
                          Daar moest ze iemand anders voor gaan halen en die zat koffie te drinken, kon dus niet komen momenteel en of ik dan maar mijn toestel ging halen om nadien eens te zien.
                          Tja , ik heb dus nu een D800 maar die komt niet van daar hé, als koffie zo belangrijk is moet je maar bij Rombouts gaan werken .
                          D800 en een goed glasservies

                          Comment


                          • #14
                            Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                            Ik kocht het bij Dali in Ekeren maar die ging dicht, daarna naar Rubens....hetzelfde nu
                            Nu wordt het Grobett in Antwerpen als het voor iets nieuw is, maar ik koop veel tweedehands.
                            Tof...binnenkort Grobet failliet

                            Comment


                            • #15
                              Re: Slechte aftersales service fotokonijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                              Tof...binnenkort Grobet failliet
                              dat zou een ramp zijn want het is zowat de enige in het antwerpse waar je alles kan vragen en er dan nog zinnige antwoorden op krijgt ook.
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment

                              Working...
                              X