Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Cashback is volgens mij enkel geldig op producten van Canon België? Dus winkels zoals fotokonijnenberg, coolblue, kamera-express en cameranu vallen uit de boot neem ik aan.
550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Ik ben tevreden dat ik wat langer gewacht heb , ik ga Donderdag bij Art & Craft de 70-200mm f/2.8 Is Usm II kopen 300 euro cashback das al de moeite zeg ,
Jup. Gisteren al gezien. De EF 40mm F/2.8 STM kan je daardoor voor ongeveer 150 euro verkrijgen. Een zeer leuke prijs mijn inziens.
En dat is een erg leuk lensje, goed scherp en snelle AF, ik heb deze ook pas gekocht,
leuke aanwinst. En ik vind deze kwalitatief beter dan de 50 1.8, daarom heb ik deze ook gekocht.
Groeten Paul
Cashback is volgens mij enkel geldig op producten van Canon België? Dus winkels zoals fotokonijnenberg, coolblue, kamera-express en cameranu vallen uit de boot neem ik aan.
De cashback staat nochtans vermeld op de Belgische Konijnenbergsite:
De cashback staat nochtans vermeld op de Belgische Konijnenbergsite:
Het was maar een vermoeden van mij, daarom het vraagteken aan het einde van de zin. Bij de cashback in januari 2012 deden fotokonijnenberg en coolblue niet mee.
550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP
Leuk dat Fotokonijnenberg en Coolblue ook meedoen aan de actie. Maar je moet zelf de originele barcode uitknippen en opsturen en dan wachten op je geld. Bij Art&Craft werkt het blijkbaar iets anders. Zij trekken de cashback actie meteen af van de verkoopprijs en de klant moet dus geen moeite doen om de barcode uit te knippen en op te sturen. Wel een mooie geste!
Leuk dat Fotokonijnenberg en Coolblue ook meedoen aan de actie. Maar je moet zelf de originele barcode uitknippen en opsturen en dan wachten op je geld. Bij Art&Craft werkt het blijkbaar iets anders. Zij trekken de cashback actie meteen af van de verkoopprijs en de klant moet dus geen moeite doen om de barcode uit te knippen en op te sturen. Wel een mooie geste!
Wat kostte het objectief voor de Cashback bij Konijnenberg? Bij de Nikon Cashback zes weken geleden verhoogde Konijnenberg op de dag dat de Cashback actie inging hun prijzen met het bedrag dat je bij de Cashback terug zou krijgen, netto schoot je er niets mee op. De Nikon cashback kwam in de kassa van Konijnenberg in plaats van de klant.
Wat kostte het objectief voor de Cashback bij Konijnenberg? Bij de Nikon Cashback zes weken geleden verhoogde Konijnenberg op de dag dat de Cashback actie inging hun prijzen met het bedrag dat je bij de Cashback terug zou krijgen, netto schoot je er niets mee op. De Nikon cashback kwam in de kassa van Konijnenberg in plaats van de klant.
De EF 40mm F/2.8 STM kost 205 euro bij Fotokonijnenberg, maar de cashback van 50 euro moet er nog vanaf. Bij Art&Craft kost hij 155 euro, maar de cashback is er reeds vanaf. Komt dus op hetzelfde neer...
Comment