Bij deze toch maar eens even benadrukken dat het kopen bij een zogenaamde "echte" fotozaak waar je nog als goede klant wordt behandeld niet veel zin heeft wanneer je in de problemen komt:
Beste,
Ik ben met deze informatie helemaal niet voldoende geïnformeerd. Uiteindelijk heb ik dan zelf maar contact genomen met Nikon Service Point.
Blijkt dat ze hopen om aanstaande maandag de bestelde stukken te mogen ontvangen om dan de reparatie uit te voeren. Ik hoop dat ik mijn camera in perfecte staat terug krijg....
Het contact nemen met het Nikon Service Point zou toch ook door jullie kunnen gebeuren want dit is wel héél bedroevende after-sales begeleiding.
Ik heb de laatste vijf jaar al méér dan een gemiddelde gezinswagen aan aankoop van fotomateriaal uitgegeven bij Fotokonijnenberg dus ben geen “compact-cameraatje-klant” en had bijgevolg wel een ietsje meer verwacht.
In dit geval had het ter beschikking stellen van een nieuwe body niet misstaan denk ik.
Volgende aankopen kunnen dus even goed gebeuren bij een online leverancier die nog betere prijzen geeft denk ik dan...
mvg
Eric Van Hout
From: Reparatie - Foto Konijnenberg
Sent: Thursday, April 18, 2013 11:37 AM
To: 'eric'
Subject: RE: reparatie nikon d7100
Beste Eric van Hout,
Naar aanleiding van uw e-mail van woensdag 17 april.
Wij hebben nog geen up-date van Nikon Service Point mogen ontvangen.
De gemiddelde reparatietijd bedraagt 3 a 4 weken, wij willen u vragen nog even geduld te hebben.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groeten / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures Salutations,
Stefan Kuijer
Service & Repair
Beste,
Heeft U al enig nieuws mogen ontvangen of een update gekregen over het dossiernummer 14218.
Binnen enkele weken vertrek ik op fototrip naar Schotland en U zal wel begrijpen dat dit weinig zin heeft zonder fototoestel?
Mvg
Eric Van Hout
Beste,
Ik ben met deze informatie helemaal niet voldoende geïnformeerd. Uiteindelijk heb ik dan zelf maar contact genomen met Nikon Service Point.
Blijkt dat ze hopen om aanstaande maandag de bestelde stukken te mogen ontvangen om dan de reparatie uit te voeren. Ik hoop dat ik mijn camera in perfecte staat terug krijg....
Het contact nemen met het Nikon Service Point zou toch ook door jullie kunnen gebeuren want dit is wel héél bedroevende after-sales begeleiding.
Ik heb de laatste vijf jaar al méér dan een gemiddelde gezinswagen aan aankoop van fotomateriaal uitgegeven bij Fotokonijnenberg dus ben geen “compact-cameraatje-klant” en had bijgevolg wel een ietsje meer verwacht.
In dit geval had het ter beschikking stellen van een nieuwe body niet misstaan denk ik.
Volgende aankopen kunnen dus even goed gebeuren bij een online leverancier die nog betere prijzen geeft denk ik dan...
mvg
Eric Van Hout
From: Reparatie - Foto Konijnenberg
Sent: Thursday, April 18, 2013 11:37 AM
To: 'eric'
Subject: RE: reparatie nikon d7100
Beste Eric van Hout,
Naar aanleiding van uw e-mail van woensdag 17 april.
Wij hebben nog geen up-date van Nikon Service Point mogen ontvangen.
De gemiddelde reparatietijd bedraagt 3 a 4 weken, wij willen u vragen nog even geduld te hebben.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.
Met vriendelijke groeten / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures Salutations,
Stefan Kuijer
Service & Repair
Beste,
Heeft U al enig nieuws mogen ontvangen of een update gekregen over het dossiernummer 14218.
Binnen enkele weken vertrek ik op fototrip naar Schotland en U zal wel begrijpen dat dit weinig zin heeft zonder fototoestel?
Mvg
Eric Van Hout
Comment