Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 60D - 7D ??? Eos 30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 60D - 7D ??? Eos 30D

Ik heb de 60D, ook wel een tijdje getwijfeld tussen beide toestellen.
    Ik kwam van de d1000 en ik vond de stap naar de 7d voor mezelf wat te groot.

Ik ben wel zeer blij over mijn toestel, gemakkelijk in gebruik en snel in te stellen.
    Het draaischerm is een leuke optie maar daar zou ik het nu niet voor doen

Over de 7d kan ik dus niets vertellen maar de 60d is zeker ook een degelijk toestel.
    - A Point Of View -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
      Ik heb de 60D, ook wel een tijdje getwijfeld tussen beide toestellen.
      Ik kwam van de d1000 en ik vond de stap naar de 7d voor mezelf wat te groot.

Ik ben wel zeer blij over mijn toestel, gemakkelijk in gebruik en snel in te stellen.
      Het draaischerm is een leuke optie maar daar zou ik het nu niet voor doen

Over de 7d kan ik dus niets vertellen maar de 60d is zeker ook een degelijk toestel.

Ook voor mij voldoet de 60D nog steeds. Zeer gebruiksvriendelijk, ligt enorm goed in de hand, goede beeldkwaliteit.
      Ginne.
      Not all who wander are lost ...
      EOS 5DmkIII - Canon EF 16-35mm f4 L USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - Canon EF 24-70mm f4 L USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Ik zou nog een paar maanden wachten.
        Volgens geruchten zouden er dit jaar zowel een nieuwe 7D als een 70D aangekondigd worden.
        www.bigducksix.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
          Ik zou nog een paar maanden wachten.
          Volgens geruchten zouden er dit jaar zowel een nieuwe 7D als een 70D aangekondigd worden.
          kheb ook van de geruchten gehoord maar die zal dan weer duurder zijn en ik denk dat de 60d niet veel meer van prijs zal dalen

en dan heb je een nieuw toestel en gaan er zeker wat bugs voorkomen, ben ik altijd wat bevreesd voor

ik denk dat ik voor de 60d ga gaan

Comment

Heb anders een heel mooie 7D body te koop staan hier, in perfecte staat.
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Working...
            X