Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D5200 VS Canon EOS 60D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D5200 VS Canon EOS 60D

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
    Leuk Sandy! Wat was er niet op voorraad? De lens of de body?
    De body was er niet
    maar we zullen wat geduld uitoefenen

Comment

oei Sandy
      ik kocht ook mijn canon 60D bij konijn en had hem al de dag nadien, samen met de lens en toebehoren
      alles was op voorraad
      misschien voor de moment veel vraag?

hopelijk moet je niet te lang wachten

hier ben ik boekje die er bij zat aan het lezen
      stap voor stap
      tot nu toe lukt het allemaal
      maar zal nog veel moeten leren

vele groetjes
      caro

Comment

hey caro,

ja de lens was momenteel op voorraad, maar de body niet.
        ik zag dat hij zelfs in het magazijn niet op voorraad was dus ik hoop dat het nu ni te lang gaat duren vooralleer ik bericht krijg dat alles er is.

mss veel vraag naar nu met die cash back?

geen idee...

we blijven ongeduldig afwachten

groetjes sandy

Comment

Als je merk gekozen hebt, kan je al eens op de tweedehandsmarkt rondkijken en volgen voor een lens (persoonlijk vind ik een eerlijke prijs ca. 2/3 tot 3/4 van de huidige nieuw waarde, dit eigenlijk ongeacht de leeftijd).
          D7000/D600 + Nikkor, Tamron, Tokina, Sigma, Kenko, Metz

Comment

hallo sandyB
            waarom kijk je niet bij art & craft hij is daar op vooraad en daar krijgje ook een goeie bediening

groetjes jeffrey
            www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

Comment

@cojon: een zeer goeie tip voor volgende keer. Nu heb ik een nieuwe lens bij konijnenberg besteld. Dus..
              Maar ik zal het zeker onthouden, dank u!

@ lumos : ik heb al goeie dingen gehoord over die winkel, maar had nu alles via internet besteld bij konijnenberg.
              Nu kon ik toch moeilijk ergens anders gaan?
              Maar toch bedankt voor de tip.
              Groetjes sandy

Comment

Als je uw bestelling nog niet hebt gekregen mag je altijd annuleren.
                Ik ben ook veel contenter van A&C dan van het fotokonijn. (en ze doen ook online)

Comment

Vergeet de Cash-Back actie van Canon niet

Ik ga zelf volgende week ook de 60D halen , kan niet wachten !
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

ah dat je mocht annuleren wist ik niet, tis namelijk de eerste keer dat ik zoiets bestel.

Nu ja ik heb bericht dat ik alles mag gaan halen dus nu zullen we het maar bij konijnenberg houden. Het ook dichter bij huis voor mij dus...

En die cash back actie, daar ben ik van op de hoogte, mooi meegenomen

Comment

Oh, ik dacht dat je alles liet leveren Sandy. Wanneer ga je hem halen?
                      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

hey jochen,

Nee nee ik ga alles afhalen.
                        De bedoeling is morgen alles te gaan halen, maar ik moet morgenvroeg eerst nog eens bellen om te zien of ze open zijn nu met die feestdagen.

Comment

Hey allemaal,

Ik mag vandaag zeggen dat ik trotse eigenaar ben geworden van een canon 60D

Normaal gezien ging ik voor de canon EF-S 17-55mm f.2.8 IS USM lens, maar eens aangekomen bij konijnenberg hebben we nog wat uitleg gekregen en die man die daar werkte verstond niet waarom ik voor die lens ging.
                          Een zeer goede lens vertelde hij , maar veel te duur...

Dus die stelde voor van een Sigma 17-70mm f.2,8-4 DC macro C OS HSM Canon te nemen.
                          Iets goedkoper zei hij omdat je de naam niet betaald en zeker zo goed als die Canon lens.
                          Nu hoop ik maar dat ik een goede keuze heb gemaakt??

Nu was die lens er natuurlijk nog niet en heb ik ze besteld, maar om nu al te oefenen heb ik me de Canon EF 50mm f. 1,8 II meegebracht.
                          Dan kan ik toch al even verder

Ook een rugzak en geheugenkaart meegebracht dus ik kan er tegenaan

groetjes

Comment

Voor alle duidelijkheid, ik ben dus voor de sigma lens gegaan ...

Comment

Veel plezier met je nieuwe aanwinst ! De "plastic fantastic" staat ook nog op mijn verlanglijstje. Met een beetje geluk ga ik de 60D volgende week woensdag halen Verder wil ik er een grip bij hebben , maar die zal op een iets later tijdstip erbij gaan komen.
                              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SandyB Bekijk bericht
                                Voor alle duidelijkheid, ik ben dus voor de sigma lens gegaan ...
                                Prijs/kwaliteit volgens Photozone helemaal ok : http://www.photozone.de/canon-eos/51...1770f284osapsc

Comment

Working...
                                X