Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cashback Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cashback Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door Driesf Bekijk bericht
    Ik citeer artikel 20 van de wet tegen de oneerlijke handelspraktijken:

Bijvoorbeeld:

De Nikkor 24-70mm F2.8 kostte een dikke week geleden nog 1.449,00 euro bij Foto Konijnenberg. Nu staat hij op de website aan 1.489,00.

Ik stuur meteen een mailtje naar test-aankoop om eens te polsen of dit wettelijk is wat ze hebben gedaan. Want Foto Konijnenberg geeft niet de korting, maar wel Nikon.
    Dat moet u zeker doen: maandag had ik bij Konijnenburg de D800 gereserveerd omdat hij pas dinsdag in winkel te Turnhout op voorraad zou zijn en wel voor de prijs van €2399 na de casback €2199. Let wel een paar dagen eerder was hun normale prijs nog €2349. Ik zou hem vandaag gaan kopen maar ik keek eerst nog even op hun webside en zag tot mijn verbazing dat de camera na mijn reservering twee dagen eerder nu plots € 2499 kost. Ik belde naar hun hoofdkantoor en daar vonden ze hun handelen doodnormaal om op die manier die cashback in hun eigen zak te stoppen.
    Ik heb hem nu in NL bij een vakhandel mij in de buurt gekocht en zonder cashback nog dertig euro goedkoper dan bij Konijnenburg te Turnhout en het scheelt ook nog een rit van 100 km.
    Ik heb sterk de indruk dat de Belgen grandioos in de maling worden genomen door de fotohandel. Met eerlijk zaken doen heeft die handelswijze niets te maken. Ik zet geen stap meer in de winkels van Konijnenberg.
    Last edited by Eenbes; 21 maart 2013, 00:48.

Comment

Fisheye bij A&C en bij Konijn komt nu op hetzelfde bedrag uit. De prijs die je bij A&C ziet, op de website, is de prijs die je betaald hé?

Comment

Ik kan iedereen ten stelligste aanbevelen een persoonlijke prijsofferte via mail aan te vragen bij Art & Craft. Doen ! En nee.., ik ben geen aandeelhouder, maar heb bij ervaring en na aanbeveling aan vrienden en kennissen het grootste vertrouwen in deze zaak.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Ik kan iedereen ten stelligste aanbevelen een persoonlijke prijsofferte via mail aan te vragen bij Art & Craft. Doen ! En nee.., ik ben geen aandeelhouder, maar heb bij ervaring en na aanbeveling aan vrienden en kennissen het grootste vertrouwen in deze zaak.
          Dat is waar Pol, wat ik daar in het verleden voor elkaar kreeg, dat krijg je in geen enkele andere winkel,
          ik ken alleen hun winkel in Mariakerke, en dat is zeker een aanrader, met mensen die kennis van zaken hebben,
          supervriendelijk zijn, goede prijzen maken enz. wat wil je nog meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            U moet niet alles geloven wat ze Bij Rubens zeggen.

De Nikon casback is in België in ieder geval bij Konijnenberg voor een deel een sigaar uit eigendoos.
            Bijvoorbeeld de Nikon D800 kost bij Konijnenberg in Nederland € 2349 in Turnhout sinds de casback €2399.
            Bij Foto Rubbens kost hij €2499 en na aftrek van de €200 casback nog steeds duurder dan bij de meeste winkels in Nederland.
            In de meeste foto zaken met fysieke winkels in Nederland kost deze body € 2279 en bij sommige zelfs nog iets minder.

Je kan geloven wat je wil, feit blijft dat een zelfstandige die twee bekende winkels heeft die niet sluit als hij er zijn kost goed mee zou verdienen.
            Het is ook zo dat de inkoopprijs varieert met het aantal afgenomen artikelen.
            Ik heb ooit geweten dat een bepaald versnellingsapparaat bij fietsen Zagers goedkoper werd verkocht dan dat mijn vriend die een ligfietshandel had ze kon inkopen.
            En dat is niet van horen zeggen hé, dat kon ik toen zelf zien op papier.
            D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
              Je kan geloven wat je wil, feit blijft dat een zelfstandige die twee bekende winkels heeft die niet sluit als hij er zijn kost goed mee zou verdienen.
              Het is ook zo dat de inkoopprijs varieert met het aantal afgenomen artikelen.
              Ik heb ooit geweten dat een bepaald versnellingsapparaat bij fietsen Zagers goedkoper werd verkocht dan dat mijn vriend die een ligfietshandel had ze kon inkopen.
              En dat is niet van horen zeggen hé, dat kon ik toen zelf zien op papier.
              100% gelijk !

Mijn vrouw is ook zelfstandige, bepaalde artikelen zijn in de colruyt goedkoper dan dat zij ze zelf bij haar leverancier (groothandel) kan aankopen. Dat maakt natuurlijk de rekening van de klant noet maar het is wel de realiteit.

Comment

Het was van korte duur, de D4 staat weer aan 4889
                Last edited by Reservoir_Dog; 22 maart 2013, 17:29.
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                  Het was van korte duur, de D4 staat weer aan 4889
                  Dit is inderdaad zo. Zie jouw inbox waarin ik je uitleg hoe het komt en wat...
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

hallo ik heb vorig jaar een nikkon d3100 voor men verjaardag gekregen.

en wou nu een lens waar ik mee verder wou inzoemen.
                    heb ik voor de zelfde lens 3 verschilende prijzen zien staan 2 zonder cashback en eentje mat cashback

Nikon 55-300mm VR DX AF-S f 4.5-5.6

digicamschop 300 verzending gratis
                    konanenberg 289 + 7.95 = 296.95 verzendkosten
                    art&craft 259 verzending gratis

dan weet ik waar ik moet gaan hoor

groetjes philip
                    Last edited by PHILIP VDB; 23 maart 2013, 02:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Op sommige dingen is het verschil toch nog de moeite.

Nikon 85mm f1.4 bij Konijn en dezelfde Nikon 85mm f1.4 bij Art & Craft.

Bij Art & Craft gaat de 120€ er nadien nog eens mooi apart van af, terwijl er bij Konijn gewoon Cash Back staat vermeld, maar uiteindelijk toch een verschil van 144€ wat gemiddeld meer dan 11% is.

Ik denk Geert dat je hier een foutje hebt gemaakt met de A&C prijs. Als ik op de site ga kijken staat dat de €1.205 voor de lens de prijs is waar de cashback reeds in rekening zou gebracht zijn ("onmiddelijk verrekent in de prijs" en nog "Cashback actie inbegrepen in de prijs").

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Dit is inderdaad zo. Zie jouw inbox waarin ik je uitleg hoe het komt en wat...
                        Is dat zo geheim dat anderen dat niet mogen weten???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Ik denk Geert dat je hier een foutje hebt gemaakt met de A&C prijs. Als ik op de site ga kijken staat dat de €1.205 voor de lens de prijs is waar de cashback reeds in rekening zou gebracht zijn ("onmiddelijk verrekent in de prijs" en nog "Cashback actie inbegrepen in de prijs").
                          Ik heb mij verkeerd uitgedrukt Vincent, ik bedoel als je op de site van Art & Craft gaat kijken staan de kortingen daar mooi appart vermeld,
                          de winkelkorting en dan nog eens appart de Cashback.

Comment

Gisteren een (Nikon) lens gaan halen bij A&C, en vandaag gemerkt dat ik een premium van 40 euro mocht betalen bovenop de geadverteerde prijs op de website...
                            Geen cashback als je er niet om vraagt, blijkbaar
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                              Gisteren een (Nikon) lens gaan halen bij A&C, en vandaag gemerkt dat ik een premium van 40 euro mocht betalen bovenop de geadverteerde prijs op de website...
                              Oeps, deze laten terugstorten Thierry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                                Bij de vorige cashback daar aantal spullen gekocht en mooi de cashback gekregen.

Comment

Working...
                                X