Re: Cashback Nikon
Dat moet u zeker doen: maandag had ik bij Konijnenburg de D800 gereserveerd omdat hij pas dinsdag in winkel te Turnhout op voorraad zou zijn en wel voor de prijs van €2399 na de casback €2199. Let wel een paar dagen eerder was hun normale prijs nog €2349. Ik zou hem vandaag gaan kopen maar ik keek eerst nog even op hun webside en zag tot mijn verbazing dat de camera na mijn reservering twee dagen eerder nu plots € 2499 kost. Ik belde naar hun hoofdkantoor en daar vonden ze hun handelen doodnormaal om op die manier die cashback in hun eigen zak te stoppen.
Ik heb hem nu in NL bij een vakhandel mij in de buurt gekocht en zonder cashback nog dertig euro goedkoper dan bij Konijnenburg te Turnhout en het scheelt ook nog een rit van 100 km.
Ik heb sterk de indruk dat de Belgen grandioos in de maling worden genomen door de fotohandel. Met eerlijk zaken doen heeft die handelswijze niets te maken. Ik zet geen stap meer in de winkels van Konijnenberg.
Oorspronkelijk geplaatst door Driesf
Bekijk bericht
Ik heb hem nu in NL bij een vakhandel mij in de buurt gekocht en zonder cashback nog dertig euro goedkoper dan bij Konijnenburg te Turnhout en het scheelt ook nog een rit van 100 km.
Ik heb sterk de indruk dat de Belgen grandioos in de maling worden genomen door de fotohandel. Met eerlijk zaken doen heeft die handelswijze niets te maken. Ik zet geen stap meer in de winkels van Konijnenberg.
Comment