Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto en video met 1 toestel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto en video met 1 toestel?

Hallo allemaal, daar dit mijn eerste post is op dit forum zal ik me even kort voorstellen .

Ik ben Tim, een 33-jarige zelfstandige uit Antwerpen en geïnteresseerd in luchtfotografie.

Ik zou voornamelijk luchtopnames willen maken vanaf een hexacopter (drone).
    De opnames gebeuren overdag met genoeg licht, het betreft professionele foto's en occassioneel zou ik ook goede kwaliteits filmopnames willen maken vanaf dit bewegende platform.

In eerste instantie wil ik weten of de mogelijkheid bestaat om dit met 1 toestel te doen aangezien de kost serieus oploopt bij aankoop van 2 toestellen zonder teveel aan kwaliteit te moeten inboeten.
    In tweede instantie zou ik dan ook willen weten welke toestellen hiervoor in aanmerking zouden kunnen komen met een budget van +/- 1500€.

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Mvg,
    Tim

Re: Foto en video met 1 toestel?

De belangrijkste vraag is dan hoeveel gewicht je aan die hexacopter kan hangen.
    Een compactje weegt veel minder dan een professionele camera + lens.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      De belangrijkste vraag is dan hoeveel gewicht je aan die hexacopter kan hangen.
      Een compactje weegt veel minder dan een professionele camera + lens.
      Maximum 2kg

Comment

Nikon V1/V2 mischien, niet te zwaar, compact en redelijk van prijs.

Comment

Een D7000 of een 7D met een 28mm...
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Wat wil je filmen/fotograferen? Auto's, mensen, vogels, gebouwen, ....?