M'n D90 heeft na 4 jaar intensief gebruik praktisch de geest gegeven. Er is momenteel zoveel op de markt dat heel wat reviews lezen nog geen duidelijkheid heeft gebracht. Er zit een opvolger voor de D7000 aan te komen maar daar heb ik geen interesse in. Mijn oog valt momenteel op de Nikon 1 J3 als handige reisgezel voor uitstapjes maar ook op vakantie of buiten in de tuin. Vooral de hoge fps & snelle autofocus spreken me aan om de actie van de 2 kids (en binnenkort ook opgroeiende boxer pup) vast te leggen. Alleen, soms crop ik al eens foto's en vraag ik me af of dat bij de 1 geen problemen gaat geven. Aan de andere kant is er ook de D7000 zelf (opnieuw) of een D5200 maar ik twijfel, gezien de booming business van smartphone fotografie, of zo'n bulky camera nog wel aan mij besteed is (no offense). Ik heb al een tijdje geleden met dit dilemma geworsteld maar nu is echt wel het moment gekomen om hem te vervangen.
Vermits er praktisch nog geen reviews zijn over de Nikon 1 J3, iemand advies of tips in die richting?
Thanks.
Vermits er praktisch nog geen reviews zijn over de Nikon 1 J3, iemand advies of tips in die richting?
Thanks.
Comment