Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laagste prijs canon 5dmkiii

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Laagste prijs canon 5dmkiii

Online Retailer of photography equipment & electronics. Including DSLR cameras, lenses, laptops, tablets, batteries, filters. From Canon Olympus Sigma Apple Samsung LaCie Sandisk & Adata.

zeker te vertrouwen.
    Heb een paar weken geleden mijn 5D MKIII ontvangen. Had ook mijn twijfels en gezocht met Google op alle forums van deze planeet. Alleen goede referenties. Heb niet getwijfeld.
    Geen invoerrecht te betalen, ze geven een garantie van 3 jaar, wel in Great Britain!
    Heb betaald in Euro per Bank Transfert via mijn Bank, geen probleem.
    En nu maar genieten van de 5D!
    Groetjes
    Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selamat Bekijk bericht
      http://www.hdewcameras.co.uk/canon-e...body-961-p.asp

zeker te vertrouwen.
      Heb een paar weken geleden mijn 5D MKIII ontvangen. Had ook mijn twijfels en gezocht met Google op alle forums van deze planeet. Alleen goede referenties. Heb niet getwijfeld.
      Geen invoerrecht te betalen, ze geven een garantie van 3 jaar, wel in Great Britain!
      Groetjes
      Hoeveel heb je hem dan uiteindelijk betaald in €?
      MVG. Hugo

Comment

Ik heb toen betaald 1915 Ponds, alles inbegrepen of 2416 euros, op 21 december 2012.
        Ik heb wel betaald in Ponds, en niet in euro's.
        Hij wou geen Visa, waarschijnlijk dat hem dan iets bij verliest!
        Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lumicino Bekijk bericht
          In welke winkel in Belgie vind je de goedkoopste canon 5dmkiii ?
          Als je even de moeite doet om te zoeken via google, is deze vraag toch overbodig ?

peter
          www.peterlaurent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selamat Bekijk bericht
            http://www.hdewcameras.co.uk/canon-e...body-961-p.asp

zeker te vertrouwen.
            Groetjes
            Vond je het geen probleem dat de garantie enkel in de UK geldt? Lijkt me toch lastig om bij een probleem de 5D MKIII te moeten verzenden naar de UK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
              Momenteel 2650€ bij media markt.
              Is dat een tijdelijke aanbieding?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Airbrake Bekijk bericht
                Is dat een tijdelijke aanbieding?
                Dat weet ik niet.
                Ik heb hem ook enkel in de media markt aldaar gezien, dus ik weet ook niet of dit een prijs is voor al de vestigingen.
                MVG. Hugo

Comment

Ik ga hier nog wat blijven volgen, als jullie nog wat verder zoeken, krijgen we er straks nog geld bovenop!!! LOL
                  Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

Comment

Indien je de voorkeur geeft aan kleine belgisch winkel: € 2699 bij Foto Bastiaens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TwinTraveller Bekijk bericht
                      Indien je de voorkeur geeft aan kleine belgisch winkel: € 2699 bij Foto Bastiaens
                      €2845 intussen... Het lijkt erop dat de 5D MkIII prijzen terug aan het stijgen zijn. Of heeft iemand nog een scherpe prijs gespot?

Comment

Working...
                      X