Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse handleiding D70-incident!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by Infernoken
    Dus de Nederlandstalige handleiding is er in pdf???

    Kan er dit iemand online plaatsen?

    Merci...
    No way: zie reply page 4 =>
    ---------------------------------------------------------------
    Wat betreft het zomaar ter besckikking stellen via BD zou:

    1) niet fair zijn tov de invoerder en de handelaars in België
    2) schending zijn van auteurs- en eigendomsrechten
    3) het is dan inderdaad aan Nikon de pap in de mond geven voor hun argumentatie betreffende "een grijze markt"

    Indien je een Belgische cam hebt, deze registreert en je kan niet wachten tot de handleiding via het net beschikbaar is, neem dan telefonisch contact op met Ellen Quix bij de Beuckelaer!
    ----------------------------------------------------------------

    Greetz,

    sailor
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

    Comment


    • Wat nou auteursrechten ... belachelijk

      Wil iemand dat naar mij sturen aub ... ik zet het wel op eigen risico op m'n webspace!

      Comment


      • Stuur gewoon een mailtje naar de beukelaar, ze sturen je de pdf gratis op.
        Nikon D70 | 35-80mm 5.6D | Sigma 180mm macro|

        Comment


        • Maar ik heb hem in duitsland gekocht,maken ze daar een probleem van ,dacht het wel he.

          Ik had hem zo graag gehad,wie stuurt hem mij op a.u.b.

          ps.welk is het juist email adres van de beukelaer,misschien toch eens proberen.

          Mvg.
          Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
          Mijn website.

          Comment


          • Voor alle duidelijkheid: ik heb GEEN D70 maar misschien word ik wel een potentiele koper als ik de handleiding er eens rustig op kan nalezen

            Comment


            • Ik wil nu niet moeilijk doen, maar de nederlandse handleiding staat ondertussen op de site van nikon, valt gewoon te downen 20 mb
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • Waar staat die dan?
                op de ftp site zie ik alleen ENG, FR, en Duits.
                Nikon D70 | 35-80mm 5.6D | Sigma 180mm macro|

                Comment


                • Originally posted by jdm
                  Ik wil nu niet moeilijk doen, maar de nederlandse handleiding staat ondertussen op de site van nikon, valt gewoon te downen 20 mb
                  Dan zie ik niet goed, want als ik die handleiding wil downoaden, blijkt het wel degelijk om de Engelstalige versie te gaan!

                  D70: gebruikshandleiding

                  Vraag
                  -

                  Antwoord
                  Download de gebruikshandleiding voor de D70

                  Bestandsgrootte: 20,5 MB


                  Klik hier voor een belangrijke mededeling over de beschikbaarheid van Nederlandstalige gebruikshandleidingen.

                  Klik hier voor instructies over het downloaden en lezen van PDF-bestanden.



                  Als ik klik op "Klik hier voor een belangrijke...., krijg ik alleen dit:

                  Waar vind ik gebruikshandleidingen in talen die niet beschikbaar zijn als download?

                  Vraag
                  -

                  Antwoord
                  Via deze website biedt Nikon Europe gebruikshandleidingen voor producten en software in het Engels, Frans, Duits, Nederlands en andere Europese talen.

                  Het is echter mogelijk dat sommige handleidingen niet in het Nederlands beschikbaar zijn; in dat geval bestaat de betreffende handleiding niet in digitale vorm. Handleidingen voor actuele producten zijn ook niet beschikbaar in het Nederlands in verband met de grijze markt. Klik hier voor meer informatie over deze grijze markt.

                  U kunt een verzoek om een gebruikshandleiding in een andere taal indienen via dit European Support Centre. Ga hiervoor naar het onderdeel Stel een vraag.
                  Mocht u zich in het verleden nog niet hebben geregistreerd bij het European Support Centre, dan dient u dat eenmalig te doen om vragen te kunnen stellen. Geef bij uw vraag duidelijk aan om welk product en welke taal het gaat.




                  Comment


                  • Originally posted by TDS
                    Waar staat die dan?
                    op de ftp site zie ik alleen ENG, FR, en Duits.
                    Naar de site gaan, naar europe gaan, naar belgie gaan, nederlands kiezen... bij product, reflex digitaal kiezen, bij subproduct d-70 kiezen bij categorie, handleiding kiezen.... en dan kom je in volgend scherm terecht....





                    en gewoon de handel die je nodig hebt, downen...
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • Ok, **** te rap geweest !!!!!

                      Mijn excuses !

                      'k heb ook de engelse gedownd... sorry....
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • www.nikon.be => Nederlands => Support => Handleiding => produkt = reflex-digitaal => sub-produkt = D70 => categorie = handleidingen => Zoeken

                        Lijkt me niet onmogelijk moeilijk

                        Of je klikt gewoon hier

                        Er staat ook nog een snelhandleiding en zo ... Hier het overzicht!

                        Comment


                        • En ondanks alle tips hier is dit nog steeds alleen de engelse handleiding die je kan downloaden.
                          Nergens de nederlandse versie te zien !
                          NIKON D70
                          NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                          Comment


                          • Volgens mij is dit dus de engelstalige handleiding

                            Download en je zult het zien. Naam van het gedownload bestand: D70-En_03.pdf

                            Comment


                            • Originally posted by Tony smeT
                              www.nikon.be => Nederlands => Support => Handleiding => produkt = reflex-digitaal => sub-produkt = D70 => categorie = handleidingen => Zoeken

                              Lijkt me niet onmogelijk moeilijk

                              Of je klikt gewoon hier

                              Er staat ook nog een snelhandleiding en zo ... Hier het overzicht!

                              Niet komen lachen met een mens zijn miserie Ik had niet gedacht dat die link te pasten was, en daarna terug te roepen was....
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • Klopt volledig Mdf.
                                Men zit hier een hele uitleg te doen over waar je moet gaan zoeken maar dat is inderdaad enkel de engelse handleiding en die staat al lang op de site (sinds de release van de D70).
                                Een Nederlandse versie is nog steeds NERGENS te downloaden.
                                NIKON D70
                                NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                                Comment

                                Working...
                                X