Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse handleiding D70-incident!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tony smeT
    www.nikon.be => Nederlands => Support => Handleiding => produkt = reflex-digitaal => sub-produkt = D70 => categorie = handleidingen => Zoeken

    Lijkt me niet onmogelijk moeilijk

    Of je klikt gewoon hier

    Er staat ook nog een snelhandleiding en zo ... Hier het overzicht!

    Niet bekeken na het downloaden Tonyke? Is wel degelijk ENGELS wat je ons hier probeert te verkopen!!

    Comment


    • Voor hen die een mail naar de Beukelaer gestuurd hebben en een antwoord gekregen hebben... wie hebben jullie daarvoor moeten omkopen?
      Zelf ben ik al 20 jaar gebruiker van Nikon, verleden jaar heb ik een D-100 gekocht. Ik heb twee commerciële vragen aan hen gemaild, niet samen, en nooit ofte nimmer een antwoord gekregen.

      Comment


      • Hmmm, gewoon eens vriendelijk doch kordaat vragen? en de naam Belgium Digital eens laten vallen....

        Nu ja, het is zo dat De Beuckelaer dus een nederlandstalige handleiding toestuurd aan de mensen die het vriendelijk vragen (info@nikon.be)

        Tot nu toe heb ik enkel weet weet eigenaars van een echt Belgisch toestel die dit gedaan hebben.

        Spijtig van de mensen die hun toestel in het buitenland hebben gekocht en nu op hun achterste poten staan omdat wij de handleiding niet openbaar willen maken. Dit is gewoon niet fair t.o.v. De Beuckelaer, en bovendien schending van auteursrechten. Als je in het buitenland wilt kopen doe je dit om 1 algemeen bekende reden....
        Persoonlijk vindt ik het niet meer dan normaal dat mensen die een toestel in eigen land kopen (en hier eventueel iets meer voor willen betalen) vervolgens ook een deftige ondersteuning krijgen van de belgische importeur.

        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

        Comment


        • @Aragorn!
          Tnx voor je reply!
          Wie idd recht in zijn schoenen staat en een Belgische camera heeft die hij registreerde bekomt via mail info@nikon.be meer info en een CD met de NDL handleiding of bellen naar De Beuckelaer en vragen naar Ellen Quix!

          Nogmaals dank aan de ernstige mensen hier op BD en bij de Beuckelaer die mee hebben geholpen om de zaak rond te krijgen!

          En dat de "zeikerds" (sorry voor de uitdrukking) ophouden met z....

          Greetz aan alle serieuze en ook nog aan de anderen!

          sailor
          ---------------

          END OF TOPIC!?
          Lid: BD 0249BE
          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

          Comment


          • Wat ne dikke zever zeg.
            Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
            Mijn website.

            Comment


            • Heerlijk toch he, VIJF pagina's lang geleuter over een stomme handleiding.
              Ik heb mijn D70 nog niet, maar ben toch echt niet van plan om zo te gaan zagen voor een handleiding in het nederlands.
              Eerst en vooral zit ze er toch al bij. En wat doe je met de pdf file? Afdrukken... Ja ja, ik hoor het al ja, jullie willen natuurlijk stukken samenplakken en dan een soort q-ref guide maken. Maar dan kun je toch ook gewoon die paar stukken die je wilt hebben inscannen...

              Het leven kan zo gemakkelijk zijn als je zelf maar wilt...
              Time is a precious little thing....

              Comment


              • Originally posted by pcwiet
                Niet bekeken na het downloaden Tonyke? Is wel degelijk ENGELS wat je ons hier probeert te verkopen!!
                Euh nee ben direkt erna in m'n bed gekropen

                Mijn vraag blijft ... waarom dan wel een Engelstalige pdf online

                Dus als je Engels goed genoeg is, koop dan rustig je toestel in het buitenland?? Wel, mijn Engels is goed genoeg

                Comment


                • Vriendelijk meiske die Ellen
                  Beste heer Muselle

                  Een CD-ROM met de pdf-file wordt vandaag nog opgestuurd.

                  Met vriendelijke groeten


                  Ellen Quix
                  Marketing & Communications Assistant

                  Boomsesteenweg 77
                  B-2630 Aartselaar
                  Belgium
                  Tel.: + 32.3.870.59.00
                  Fax: + 32.3.870.59.11
                  equix@debeukelaer.be <mailto:equix@debeukelaer.be>

                  -----Oorspronkelijk bericht-----
                  Van: Nico Muselle
                  Verzonden: donderdag 3 juni 2004 12:06
                  Aan: info@nikon.be
                  Onderwerp: Nederlandstalige handleiding in pdf formaat


                  Geachte Heer, Mevrouw,

                  Een drietal weken geleden heb ik mij tot groot genoegen een Nikon D70
                  aangeschaft (serienr XXXXXXXX). Vermits ik van de prosumermarkt kom heb ik heel veel aan de handleiding die ik dan ook overal meezeul. Jammer genoeg valt deze hierdoor al bijna uit elkaar.

                  Vanop de site van Belgium Digital heb ik vernomen dat de handleiding
                  binnenkort zou te downloaden zijn in PDF formaat, of dat een CD met
                  nederlandstalige handleiding in pdf formaat kan worden toegestuurd naar de gegadigden.

                  Graag had ik dan ook geweten waar ik eventueel deze handleiding kan
                  downloaden en indien dit niet mogelijk is, of u zo vriendelijk zou willen zijn mij de CD met de handleiding toe te sturen.

                  Met vriendelijke groeten,


                  Nico Muselle
                  Every picture is just a click away
                  Newbie on Nikon D70 & Nikkor AF-S DX 18-70 - TAMRON 28-300 IF MACRO 1:3,5-6,3

                  Comment


                  • Pffffffffff da's teveel moeite zulle.... ik heb wel een belgische kamera, maar om een mailtje daarvoor te schrijven.... Liever nog een paar weken lopen zagen tot ze eens on-line komt.... dat ik ze dan uiteindelijk kan downloaden om toch niet te lezen....

                    Hoeveel lezen er nu hun manual ? Dat zou ik nu eens graag weten....
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • Dat is gelijk als ik zeg... wat doen ze met de pdf file?? Afprinten...
                      Dan kun je net zogoed kopiekes pakken en wat knippen en plakken en terug een kopie pakken...

                      Bijna content met mijne D70 mag ik hopen
                      Time is a precious little thing....

                      Comment


                      • vandaag de pdf gekregen.
                        Direct afgeprint, en tiens dat ik hem ga lezen.
                        Kga hier niet de hele tread doorlezen, zoeken naar de pdf, mailke sture om het ding daar te leggen.

                        Enja ik heb een duitse camera, so what.
                        Nikon D70 | 35-80mm 5.6D | Sigma 180mm macro|

                        Comment


                        • op aanvraag van bepaalde mensen (wegens teveel gezever en gezaag) gaat deze hier op slot, als men de handleiding wil bekomen kan men ze blijkbaar als volgt downlouden

                          (met dank aan JDM)

                          Naar de site gaan, naar europe gaan, naar belgie gaan, nederlands kiezen... bij product, reflex digitaal kiezen, bij subproduct d-70 kiezen bij categorie, handleiding kiezen.... en dan kom je in volgend scherm terecht....



                          en dat zou moeten volstaan vermoed ik.
                          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                          Comment

                          Working...
                          X