Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse handleiding D70-incident!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Pfff,
    met al dat gezaag en gezever zijn ze bij De Beukelaar blijkbaar op hun tenen getrapt. Nu moet ik 17 euro ophoesten ipv de eerder genoemde 15 euro.
    Snif.
    Nu sta ik voor een dilema. D70 verkopen of niet!!! Hij zou dan wel tekoop komen ZONDER Nederlandse handleiding.

    Groeten,
    Erik (Ex-Canonian, Ex-Nikonian, terug naar Trust. De goedkoopste MET handleiding IN het Nederlands)

    Comment


    • #47
      Originally posted by aqw0
      Pfff,
      met al dat gezaag en gezever zijn ze bij De Beukelaar blijkbaar op hun tenen getrapt. Nu moet ik 17 euro ophoesten ipv de eerder genoemde 15 euro.
      Snif.
      Nu sta ik voor een dilema. D70 verkopen of niet!!! Hij zou dan wel tekoop komen ZONDER Nederlandse handleiding.

      Groeten,
      Erik (Ex-Canonian, Ex-Nikonian, terug naar Trust. De goedkoopste MET handleiding IN het Nederlands)
      Meent ge dat Erik
      Danny's Photosite

      Comment


      • #48
        Bij de beuckelaer op hun tenen getrapt? enfin! ... het gaat hier ook om vragen van mensen die in belgie hun camera gekocht hebben, mét nederlandstalige handleiding, maar die ook digitaal willen (o.a. voor zoekfunctie, en ook omdat die nederlandstalige echt wel uit elkaar valt)...

        niet te begrijpen.

        Comment


        • #49
          Ik hoop gewoon dat ze bij nikon gaan inzien, dat een handleiding in pdf leveren goedkoper is, dan deze op papier leveren. Dat het handiger is voor de gebruiker, en dat ze nog iets kunnen afdoen aan de prijs van de camera. En dit heeft niets met de beuckelaer te maken.

          kleine handleiding, met overzicht van functies, op papier, en uitgebreide handleiding op cd.... maja dat zal wel weer politiek zijn zeker, en zo zal iedere firma iets hebben......
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #50
            Ik vind een papieren handleiding niet erg. Handig in je valies te steken, en handiger dan zelf A5'jes recto-verso te gaan afdrukken... Maar het is gewoon handig als ze die opmaak ook effe 'save-as-pdf' doen... Veel handiger dan dat ieder van ons die dingen zit in te scannen voor het geval de originele in het water valt of zo... en met als bijkomend voordeel dat je er een 'find' op kan loslaten.

            Comment


            • #51
              Misschien iets te vroeg geroepen. Vandaag mailtje gehad van de Beuckelaer, ik quote een stukje:

              "Op dit moment kan ik nog geen sluitend antwoord geven of de handleiding al dan niet in pdf beschikbaar zal zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om in jullie voordeel te lobbyen bij de eerstvolgende vergadering op maandag 19-04-2004."

              Er wordt verder gevraagd nog even geduld te hebben.

              Afwachten dus!!!
              Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

              Comment


              • #52
                Antwoord gehad!

                Beste heer,

                Ik volg de D70 pdf perikelen op de voet.

                Op dit moment kan ik nog geen sluitend antwoord geven of de handleiding al dan niet in pdf beschikbaar zal zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om in jullie voordeel te lobbyen bij de eerstvolgende vergadering op maandag 19-04-2004.

                Ik hoop dat we nog op enig geduld kunnen rekenen van uw kant. Ik zal deze week nog contact opnemen met Nikon Europa hierover.

                Ik hou u in ieder geval op de hoogte en ik hoop dat we jullie deze week nog een CD-ROM met de handleiding kunnen toesturen.

                Met vriendelijke groeten

                Ellen Quix
                Marketing & Communications Assistant

                Boomsesteenweg 77
                B-2630 Aartselaar
                Belgium
                Tel.: + 32.3.870.59.00
                Fax: + 32.3.870.59.11
                equix@debeukelaer.be


                Klinkt al iets positiever hé!
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #53
                  Dat is NIKON servies ze,
                  Had daar niet aan getwijfeld
                  .....Dyslexie.......

                  Comment


                  • #54
                    Prachtig! Eerste klas service!
                    D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

                    Comment


                    • #55
                      Had iemand er aan getwijfeld dan, aan hun Nikon Service bedoel ik dan??
                      Uit persoonlijke ervaring kan ik alleen maar lof toezwaaien aan hun serviceafdeling. En nee, ik heb geen belangen in Nikon, ben geen handelaar ofzo, maar heb tot hier toe altijd volledige ondersteuning gekregen van hun als ik wat nodig had, en ook wat betreft garantie en reparaties gaan zij zeer serviceminded tewerk.
                      BD0055BE of te wel Krisv5
                      http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                      Comment


                      • #56
                        De sfeer van de thread is voorlopig weer een beetje minder bits... Het is natuurlijk nog geen gewonnen spel, maar ik moet zeggen dat ik me toch verbaas over de positieve toon van het bericht... Het lijkt alsof ze wel degelijk naar hun basis luisteren, en dat is in mijn ogen toch al wel heel belangrijk. Kudos De Beukelaer, om het op z'n Phill's te zeggen! En... misschien krijgen we na die 'vergadering' ook wat meer zicht op de andere akkefietjes... wie weet...

                        Comment


                        • #57
                          Duimen is hier dus de boodschap, zou super zijn mocht die pdf er komen!

                          Comment


                          • #58
                            Ik vond de toon in deze topic eerlijk gezegd ook een beetje erover.Nikon geeft zeer goede service.Dat was ook één van de redenen waarom ik de D100 gekocht heb.

                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #59
                              Dat vond ik ook, iedereen kent ondertussen de Nikon service en het vel was hier al weer verkocht voordat de beer geschoten was !
                              Bovendien hebben ze volledig gelijk dat iedereen recht heeft op een Nl handleiding in pdf formaat want de andere talen zijn wel beschikbaar en te downloaden.
                              Maar daarom zo een heisa maken hier snap ik niet.
                              Voor mij is de camera zelf veel belangrijker dan een papieren of pdf handleiding en ik denk dat dat voor velen zo is...
                              NIKON D70
                              NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                              Comment


                              • #60
                                Dju, nu heb ik juist mijn D70 verkocht.

                                Comment

                                Working...
                                X