Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera in de Samsung Galaxy SIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Oorspronkelijk geplaatst door jocau

    Als je de foto's op 100% bekijkt, is dat echt niet moeilijk hoor.
    Lees wat ik schrijf: HIER foto's posten. Dus tenzij de compactjes en de smartphones maximum 600x900 pixels produceren, kān je ze hier niet op 100% bekijken.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #47
      Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Lees wat ik schrijf: HIER foto's posten. Dus tenzij de compactjes en de smartphones maximum 600x900 pixels produceren, kān je ze hier niet op 100% bekijken.
      Ik heb gelezen wat jij zei, maar je kan hier perfect een link plaatsen naar een foto op dropbox of zo (die niet verkleind is).
      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

      Comment


      • #48
        Oorspronkelijk geplaatst door jocau

        Ik heb gelezen wat jij zei, maar je kan hier perfect een link plaatsen naar een foto op dropbox of zo (die niet verkleind is).
        Yeah right. Je haalt graag jouw gelijk blijkbaar. Nu ja, doe maar. Maar probeer zo geen truken met mij a.u.b.
        Je wččt wat er gezegd en bedoeld wordt, dus ga dan niet de irritante betweter uithangen door de zaken te verdraaien tot het jou goed uitkomt...
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #49
          Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          Yeah right. Je haalt graag jouw gelijk blijkbaar. Nu ja, doe maar. Maar probeer zo geen truken met mij a.u.b.
          Je wččt wat er gezegd en bedoeld wordt, dus ga dan niet de irritante betweter uithangen door de zaken te verdraaien tot het jou goed uitkomt...
          De enige die hier de betweter uithangt, ben jij. In post 1 van deze thread toont de topicstarter zowel embedded foto's als links naar de 100% versie (dus ja dat versta ik dan onder "hier"). Dan kom jij op een arrogant en betweterig toontje zeggen dat ik moet leren lezen en dat het niet mogelijk is om het verschil te zien hier op dit forum omdat je de 100% versie niet kan zien.

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
          Lees wat ik schrijf: HIER foto's posten. Dus tenzij de compactjes en de smartphones maximum 600x900 pixels produceren, kān je ze hier niet op 100% bekijken.
          Last edited by jocau; 27 juni 2012, 10:34.
          550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

          Comment


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door jocau

            De enige die hier de betweter uithangt, ben jij. In post 1 van deze thread toont de topicstarter zowel embedded foto's als links naar de 100% versie (dus ja dat versta ik dan onder "hier"). Dan kom jij op een arrogant en betweterig toontje zeggen dat ik moet leren lezen en dat het niet mogelijk is om het verschil te zien hier op dit forum omdat je de 100% versie niet kan zien.
            Jij verstaat wat je wėl verstaan om het goed voor jou te laten uitkomen. Ik denk dat jij de enige bent die niet wil begrijpen wat ik bedoelde.
            Maar je doet maar. Al zal het zonder mij zijn. Ik heb niet de gewoonte iemand herhaaldelijke pogingen te laten doen om mij belachelijk te proberen maken.
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #51
              Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              Jij verstaat wat je wėl verstaan om het goed voor jou te laten uitkomen. Ik denk dat jij de enige bent die niet wil begrijpen wat ik bedoelde.
              Maar je doet maar. Al zal het zonder mij zijn. Ik heb niet de gewoonte iemand herhaaldelijke pogingen te laten doen om mij belachelijk te proberen maken.
              Dan zal heel de discussie gebaseerd zijn op een misverstand, want ik zag het inderdaad wel anders en dit heeft niets te maken met zaken goed te laten uitkomen voor mezelf. Ik zag in de eerste post gewoon 2 manieren om een foto te bekijken nl. kijken naar de kleine versie of klikken op de 100% versie om deze te zien. Ik vind daar trouwens niets "belachelijk maken" aan. Maar ik ben wel iemand die reageert als er woorden/zinnen zoals "leer lezen" en "betweter" naar m'n hoofd geslingerd worden.
              550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

              Comment


              • #52
                Oorspronkelijk geplaatst door jocau

                Dan zal heel de discussie gebaseerd zijn op een misverstand, want ik zag het inderdaad wel anders en dit heeft niets te maken met zaken goed te laten uitkomen voor mezelf. Ik zag in de eerste post gewoon 2 manieren om een foto te bekijken nl. kijken naar de kleine versie of klikken op de 100% versie om deze te zien. Ik vind daar trouwens niets "belachelijk maken" aan. Maar ik ben wel iemand die reageert als er woorden/zinnen zoals "leer lezen" en "betweter" naar m'n hoofd geslingerd worden.
                Voor de goede orde: ik heb NOOIT gezegd dat je moet leren lezen, wčl dat je moet lezen wat ik schrijf. En daar zit toch een serieuze nuance...
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • #53
                  Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                  Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                  de enige die hier de betweter uithangt, ben jij. In post 1 van deze thread toont de topicstarter zowel embedded foto's als links naar de 100% versie (dus ja dat versta ik dan onder "hier"). Dan kom jij op een arrogant en betweterig toontje zeggen dat ik moet leren lezen en dat het niet mogelijk is om het verschil te zien hier op dit forum omdat je de 100% versie niet kan zien.
                  +1....
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                  Comment


                  • #54
                    Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                    manman wat een kleutertuin.
                    T'is schoon weer, misschien allemaal eens naar buiten trekken met het kodakske?

                    Comment


                    • #55
                      Mocht er iemand interesse hebben in 1tje....


                      Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

                      Comment


                      • #56
                        Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                        Smartphone foto's , 't ja nog altijd een klasse apart en er is zeker nog wat werk aan maar ze komen toch dichterbij een compactje...
                        Alles hangt natuurlijk af van de omstandigheden ook, de een is al wat beter dan de ander, ook hier moet men rekening houden met onderwerp,veel of weinig zon, bewolkt enzovoort...
                        Hier nog enkel voorbeelden van mijn Sony Experia S: deze zijn onbewerkt en origineel formaat (klik om te vergroten) en genomen op 9 Megapixels.







                        Deze fotos zijn kwalitatief, indien wat geresized, zeer geschikt om op internet gezet te worden.. niet meer , niet minder...

                        Ben wel erg benieuwd naar de release van het nieuwe vlaggenschip van Sony in opvolging van de Xperia s, de Experia Z zou volgens de geruchten de cyberschot camera (technologie) mee krijgen... afwachten dus als men dit waarmaakt.

                        mvg
                        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                        Comment


                        • #57
                          Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                          Hier is mijn bijdrage. Heb ook een Galaxy SIII zalig ding.

                          3 random foto's





                          Niks aan gedaan, getrokken op hoogste kwaliteit en auto. Die van de slak is met ingebouwde flash getrokken was al vrij donker
                          Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

                          Comment


                          • #58
                            Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                            Hier nog wat random pics, Zonder flits en dus iso wat omhoog moeten gooien vermits ik ook geen licht gebruik buiten dat van het daglicht.

                            http://xstreamdigital.be/mobile/liev...tpopje.org.jpg

                            http://xstreamdigital.be/mobile/Bloem.org.jpg

                            http://xstreamdigital.be/mobile/bloeminpotje.org.jpg

                            http://xstreamdigital.be/mobile/kraan.org.jpg

                            http://xstreamdigital.be/mobile/Senseo.org.jpg
                            http://xstreamdigital.be

                            Comment


                            • #59
                              Ik blijf het indrukwekkend vinden voor een smartphone.....
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X