Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Camera in de Samsung Galaxy SIII
Collapse
X
-
-
Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtIs dat nu zo moeilijk om eens toe te geven dat het goede foto's zijn voor een gsm?
Ik ben nu niet gaan zoeken op welke ISO-waarde ze genomen zijn maar die foto's zijn wel heel goed en de voorbeelden met de Xperia vind ik zeker niet beter.
De mogelijkheden van die ingebouwde camera zijn toch heel goed om zo klein te zijn.
De TS begint geen topic over de algemene beeldkwaliteit van GSM, maar over een specifieke sensor in een specifiek model. Volgens de eerste reacties indrukwekkend. Toch maar normaal in een discussie als daar op gereageerd mag worden, nee?
En als je de beelden uit de Xperia zeker niet beter vindt - die net als die van de SG3 op laagste ISO genomen zijn, dan scheelt er duidelijk iets met je objectieve ogen.
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht... en de defensie politie rukt opnieuw uit
Als iemand iets nieuw heeft en daar iets van komt tonen, dan begint men niet direct met het af te breken en iets aan te halen waar het niet over gaat.
De TS begint geen topic over de algemene beeldkwaliteit van GSM, maar over een specifieke sensor in een specifiek model.
TS haalt ook niet aan dat het beeld perfect is, hij haalt aan dat de grens steeds kleiner wordt.
En als je de beelden uit de Xperia zeker niet beter vindt - die net als die van de SG3 op laagste ISO genomen zijn, dan scheelt er duidelijk iets met je objectieve ogen.
Als je dus wil stellen dat de Xperia betere foto's maak (wat daarom niet onmogelijk is) kon je beter met andere foto's afkomen om dit te staven.
En dat is ook maar een eerlijke mening over de getoonde foto's, maar ge zult het vermoedelijk ook niet graag lezen.
En dat foto's uit een GSM perfect zouden zijn ... dat zou het uitgeven van een paar duizend Euro aan fotomateriaal wel overbodig maken.
Maar zover zijn we nog niet.Last edited by VerSeg; 20 juni 2012, 14:58.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Tja, de technologie evolueert steeds verder. Op langere termijn zullen de dlsr's en andere grote toestellen alleen overblijven om technisch specifieke opnames te maken, en alles wordt vervangen door kleine, compacte toestellen die in 999 gevallen op 1000 meer dan voldoende kwaliteit afleveren.
Kijk maar naar hetgeen gebeurt in de muziekbranche. Bijna alle jongeren hebben tegenwoordig een ipod-achtig toestel dat via een docking station muziek brengt, van een kwaliteit waar wij vroeger alleen van konden dromen. Voor de zwaardere versterkers en andere hi-fi toestellen is dit zowat het einde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHeeft niets met defentie te maken maar met respect.
Als iemand iets nieuw heeft en daar iets van komt tonen, dan begint men niet direct met het af te breken en iets aan te halen waar het niet over gaat.
En ik breek het toestel niet af - overdrijf anders eens - ik zeg letterlijk dat de camera niet de beste eigenschap is van de SG3 en dat zijn talenten ergens anders liggen.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtTS haalt ook niet aan dat het beeld perfect is, hij haalt aan dat de grens steeds kleiner wordt.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtNa vier operaties aan de ogen (hoop dat je het nooit moet meemaken) en 10/10 volgens de laatste testen zie ik anders nog wel heel goed dat die eerste foto eveneens ruis bevat en groen uitslaat en de tweede fors overbelicht en onscherp is, de derde krijgt eveneens een groene uitslag in de donkere zones en kon voor in zoveel licht genomen te zijn toch ook scherper zijn.
Als je dus wil stellen dat de Xperia betere foto's maak (wat daarom niet onmogelijk is) kon je beter met andere foto's afkomen om dit te staven.
En dat is ook maar een eerlijke mening over de getoonde foto's, maar ge zult het vermoedelijk ook niet graag lezen.
Uit reviews blijkt ook dat de sensor in de Xperia P, de beste ruisprestaties levert op dit moment - de Nokia Pureview & andere uitzonderingen niet gelaten. Dus ik zit hier niet uit mijn nek te lullen en normaal zou ik de Xperia zo niet moeten ophemelen.
Jammer dat er, again, niet op normale niveaus kan gediscussieerd worden.
Comment
-
Jammer dat ik zo verdomde conservatief ben:
ik gebruik mijn gsm om te bellen en te sms-en,
mijn fototoestellen om foto's te maken,
mijn GPS om me te brengen naar plaatsen waar ik foto's wil maken,
mijn microgolf om eten op te warmen,
mijn gasfornuis om te koken,
mijn vaatwasmachine om de waatwas te doen,
mijn badkamer om me te wassen,
mijn boormachine om te klussen....
Misschien schakel ik ooit over als ik al die zaken met één toestel kan doen
Het belangrijkste nog vergeten:
mijn naasten om van te houden
Comment
-
-
Je zou voor het plezier van anderen hier op het forum eens voorbeeldjes plaatsen... jezus wat een gezever zeg....
Ik weet één ding... die Samsung Galaxy SIII is qua hardware het beste dat er te krijgen is op deze moment... veel plezier ermee Franciskine...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtJa en andere reageren dat ze het beeld indrukwekkend vinden. Maar ik heb een andere mening. Is mijn mening minder waard, zelf al is die gestaafd op feiten?
Uw voorbeelden kunnen me niet overtuigen dat er een betere foto tussen zit.
Uit reviews blijkt ook dat de sensor in de Xperia P, de beste ruisprestaties levert op dit moment - de Nokia Pureview & andere uitzonderingen niet gelaten. Dus ik zit hier niet uit mijn nek te lullen en normaal zou ik de Xperia zo niet moeten ophemelen.
Oeps ... http://talk.sonymobile.com/thread/40545
Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk berichtIk weet één ding... die Samsung Galaxy SIII is qua hardware het beste dat er te krijgen is op deze moment... veel plezier ermee Franciskine...
Een product is uiteindelijk zo goed als je het zelf vindt ... en hoeveel pech of geluk je ermee hebt.Last edited by VerSeg; 21 juni 2012, 02:03.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Ik ben ook zeer tevreden van de Galaxy SIII. Camera werkt gewoon prima, zoals gewoonlijk alles manueel. Qua ruis, snelheid en scherpte gewoon erg goed op gebied van GSM/smartphones. Maar het belangrijkste is het algemeen gebruik bij deze smartphone.
Hij is zeer snel, heeft zeer leuke vernieuwingen en is gewoon toffer in gebruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtmaar die foto's zijn wel heel goed en de voorbeelden met de Xperia vind ik zeker niet beter.
De mogelijkheden van die ingebouwde camera zijn toch heel goed om zo klein te zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtDenk er net zo over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk berichtOei, nog ene die geen objectieve ogen heeft...
Het is makkelijk dat je mobile telefoon foto`s kan maken.
Maar om echte goede foto`s te maken dien je toch een Compact / DSLR te gebruiken
Comment
-
@ Jessey
Ik zwans maar hoor.. Doelde hier op :
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht... Blablabla. , dan scheelt er duidelijk iets met je objectieve ogen.blablabla
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht@ Jessey
Ik zwans maar hoor.. Doelde hier op :
Laat ik nauw net brildragend wezen
Vriendelijk groet ,
Jessey
Comment
Comment