Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

    Oorspronkelijk geplaatst door biggdiesel Bekijk bericht
    Alle, kreeg ne mail dat die van 5000 clicks voor mij gereserveerd was, en een uur erna dat hij ineens een hoger bod gehad heeft.

    En ik zit zonder want D5000 is verkocht.
    Tjah...eerlijkheid is al lang verloren op het net. Let op...dat hogere bod gaat toch niet door...en dan komt hij weer bij jou. Zou hem dan mooi vertellen de camera op een fijn plekje te stoppen waar geen zonlicht komt
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #47
      Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

      @ Phororhacos - stuck pixel-kans omhoog met leeftijd hoeft niet, mijn toestel is nog piep beiden in kliks en leeftijd en toch zat er van klik 1 al stuck pixel, sterker nog, er zaten er meerdere! Heeft niets met gebruik te maken maar falende kwaliteitscontrole of communicatieprobleem op pixelniveau. Het is ook geen drama om mensen af te schrikken, het is ten eerste al zelden dat het te zien is of je moet gaan pixelpeepen en een stuck pix kan je zelf opruimen veelal
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #48
        Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

        Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
        Dus omdat jij er 2499 voor hebt betaald is het een leugen????


        Bij lancering varieerde de prijs van gemiddeld 2600 tot minimaal 2300. ofwel rond de 2300, waar jouw 2499 ook prima in past.

        Check pricewatch.tweakers.net, waar alle prijzen vanaf lancering prima in bijgehouden worden
        Ik weet wat ik schrijf. Wat Pricewatch ook beweert, medio 2008 was de lanceringsprijs van de D700 2700 euro. Art en Craft had een voorintekenprijs van 2499 euro en was daarmee de goedkoopste. En dat ben ik heel zeker.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #49
          Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

          Maar dat is nog steeds "rond" de 2300 euro (8% afwijking)...

          Pricewatch zit er doorgaans niet naast overigens. Wel mogelijk dat er een ex BTW prijs is overgenomen natuurlijk (komt redelijk overeen)...maar ook mogelijk dat een (NL) shop een betere aanbieding had dan Art&Craft net zoals ik het je niet met 100% zekerheid kan zeggen...durf ik te beweren dat jij dit ook niet met 100% zekerheid kan weten.

          Evenzogoed vind ik de opmerking flagrante leugen nogal overtrokken voor een 8% afwijking.
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #50
            Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

            Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
            Maar dat is nog steeds "rond" de 2300 euro (8% afwijking)...

            Pricewatch zit er doorgaans niet naast overigens. Wel mogelijk dat er een ex BTW prijs is overgenomen natuurlijk (komt redelijk overeen)...maar ook mogelijk dat een (NL) shop een betere aanbieding had dan Art&Craft net zoals ik het je niet met 100% zekerheid kan zeggen...durf ik te beweren dat jij dit ook niet met 100% zekerheid kan weten.

            Evenzogoed vind ik de opmerking flagrante leugen nogal overtrokken voor een 8% afwijking.
            200 euro verschil is mijn inziens wel een serieus bedrag. Ongelooflijk hoe je je in alle mogelijke bochten wringt om toch maar je gelijk te krijgen.
            Ik heb indertijd alle internetwinkels wekenlang afgeschuimd om de beste aanbieding te vinden; enkel in Zwitserland waren D700's te koop voor 2250 euro. Niet in Nederland, niet in België of ik had deze gevonden. Ja, en ik volgde toen ook al Pricewatch. En dat is nu mijn 100% zekerheid. Hier op het forum zal je niemand vinden die de D700 bij lancering 2300 euro (inc BTW) heeft betaald in een Belgische of Nederlandse winkel.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #51
              Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

              Nee hoor, waar lees je dat ik gelijk wil hebben? Ik geef al aan dat het eventueel een ex BTW prijs geweest kan zijn...en daarmee dus feitelijk fout...en daarmee mijn constatering wellicht ook.

              Ik geef enkel aan dat ik de term "fragante leugen" een nogal krachtige term vind voor een afrondingsverschil. Nergens zeg ik dat ik gelijk heb of moet hebben.

              Wel verbaas ik me telkens weer over het onvermogen tot relativatie op fora

              edit: Kan me ook maar moeilijk voorstellen dat de hier tentoongestelde persoonlijkheden ook maar enige overeenkomst hebben met die in de werkelijkheid...of zou je iemand in een bar, restaurant, cafetaria ook zo afblaffen?
              Mijn objectieven zijn all round...

              Comment


              • #52
                Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                Nee hoor, waar lees je dat ik gelijk wil hebben? Ik geef al aan dat het eventueel een ex BTW prijs geweest kan zijn...en daarmee dus feitelijk fout...en daarmee mijn constatering wellicht ook.

                Ik geef enkel aan dat ik de term "fragante leugen" een nogal krachtige term vind voor een afrondingsverschil. Nergens zeg ik dat ik gelijk heb of moet hebben.

                Wel verbaas ik me telkens weer over het onvermogen tot relativatie op fora

                edit: Kan me ook maar moeilijk voorstellen dat de hier tentoongestelde persoonlijkheden ook maar enige overeenkomst hebben met die in de werkelijkheid...of zou je iemand in een bar, restaurant, cafetaria ook zo afblaffen?
                daar heb je wel een punt !
                ik zal in de toekomst ook eens een cijfertje posten ivm een aankoop dan word ik waarschijnlijk van het forum gebannen
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment


                • #53
                  Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                  Zijn wij, D800 bezitters, nu moreel niet verplicht sit ins te organiseren, waar, onder het genot van een kopje koffie, aspirant D800 bezitters onze toestellen gedurende een bepaalde tijd mogen bekijken?
                  Hmm wanneer gaat dit 'event' door ?
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

                  Comment


                  • #54
                    Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                    Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                    Bij mij zou je direct, met cash en zonder camera buiten staan... Een bod per mail doen, prima...maar als er eenmaal bij koop nog afgedongen gaat worden...dan is het voor jou 10 anderen die hem wel gewoon willen kopen
                    Jeroen , je mag me geen woorden in de mond leggen.
                    Ik heb zelfs niet gesproken van een bod op voorhand doen.
                    Als je me kent zou je beter weten trouwens, ik heb al geld misgelopen omdat ik me bij verkoop aan afspraken hield en dus niet inging op een hoger bod
                    De laatste (grote) aankoop die ik gedaan heb was een pakket met o.a. mijn D3 .
                    Ik heb gevraagd of hij er nog was en of ik kon komen zien waarna ik direct gereden ben.
                    Ik heb getest en ter plekke een bod gedaan waarna we het verschil in de helft hebben gedaan op zijn vraag.....ik content en hij ook
                    Er zijn ook mensen die "vaste prijs" zetten en dan weet ik het ook wel, als de prijs goed is is dat geen probleem.

                    Je moet tegenwoordig wel snel handelen want zoals al aangehaald zijn er mensen voor wie hun woord niets meer waard is en die je voor luttele € in de zak zetten.
                    D800 en een goed glasservies

                    Comment


                    • #55
                      Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                      Hmm wanneer gaat dit 'event' door ?
                      Let wel, voor het vastnemen van de camera zou ik toch een financiële bijdrage vragen, evenals voor het nuttigen van een single malt om het verdriet en de frustratie van het ontberen van een D800 wat draaglijker te maken.


                      Walter
                      D850

                      Comment


                      • #56
                        Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
                        Jeroen , je mag me geen woorden in de mond leggen.
                        Ik heb zelfs niet gesproken van een bod op voorhand doen.
                        Als je me kent zou je beter weten trouwens, ik heb al geld misgelopen omdat ik me bij verkoop aan afspraken hield en dus niet inging op een hoger bod
                        De laatste (grote) aankoop die ik gedaan heb was een pakket met o.a. mijn D3 .
                        Ik heb gevraagd of hij er nog was en of ik kon komen zien waarna ik direct gereden ben.
                        Ik heb getest en ter plekke een bod gedaan waarna we het verschil in de helft hebben gedaan op zijn vraag.....ik content en hij ook
                        Er zijn ook mensen die "vaste prijs" zetten en dan weet ik het ook wel, als de prijs goed is is dat geen probleem.

                        Je moet tegenwoordig wel snel handelen want zoals al aangehaald zijn er mensen voor wie hun woord niets meer waard is en die je voor luttele € in de zak zetten.
                        Excuus...ik deed inderdaad de aanname dat er al een bod was gedaan/prijs overeen was gekomen...op een andere wijze handel ik zelf niet namelijk (waarbij ik dan natuurlijk ook eerlijk over de staat, etc. ben)...
                        Mijn objectieven zijn all round...

                        Comment


                        • #57
                          Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                          Let wel, voor het vastnemen van de camera zou ik toch een financiële bijdrage vragen, evenals voor het nuttigen van een single malt om het verdriet en de frustratie van het ontberen van een D800 wat draaglijker te maken.


                          Walter
                          € 3000 / 150K clicks is 2 cent per click toch?
                          Mijn objectieven zijn all round...

                          Comment


                          • #58
                            Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                            Let wel, voor het vastnemen van de camera zou ik toch een financiële bijdrage vragen, evenals voor het nuttigen van een single malt om het verdriet en de frustratie van het ontberen van een D800 wat draaglijker te maken.


                            Walter
                            GlennLivet all the way ! ! !
                            Mijn site...
                            vandaelefotografie.be
                            * BD0916BE *

                            Comment


                            • #59
                              Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                              Eindelijk besloten,

                              Sebiet naar Holland vertrekken voor een D700, met een 20000 clicks en nog half jaar garantie.

                              Gisteren was er ne mooie op gekomen met batterygrip en 5000 clicks, had onmiddellijk gereageerd maar was al weg.

                              Life goes on

                              Comment


                              • #60
                                Re: Wie zit in het zelfde Full Frame bootje?

                                Oorspronkelijk geplaatst door biggdiesel Bekijk bericht
                                ........ en nog half jaar garantie.
                                kijk wel even na, of hier de garantie wel overdraagbaar is.
                                hangt nl af van wat voor afspraak de eerste koper heeft gemaakt met de verkoper.
                                er vanuit gaan dat garantie altijd overdraagbaar is, is een misverstand.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X