Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D en 2de toestel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 7D en 2de toestel.

    Het enige voordeel wat ik er in zie is dat je maar één lader moet meenemen op vakantie, anders zie ik geen voordelen.

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: Canon 7D en 2de toestel.

      Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
      Ik bezit momenteel de Canon 7D met daarop de Canon Zoom Lens EF 70-200mm 1:2.8 L IS II USM.
      Ik zoek nu een 2de toestel (eventueel 2de-hands) voor mijn Canon Zoom Lens EF 17-55mm 1:2.8 L IS USM.
      Ik ga vaak naar wielerwedstrijden en dan kan ik met mijn grote witte bazooka onmogelijk de renners op het podium fotograferen omdat ik verder van het podium moet staan en er staat daar dan veel volk in de weg.
      Telkens omwisselen van lenzen is moeilijk in al die drukte na de wielerwedstrijd.
      Dus ik zoek nu een 2de toestel voor die andere lens om toch vlakbij het podium foto's te kunnen maken.
      Liefst een toestel waarbij ik ook mijn huidige batterijen kan gebruiken, LP-E6.
      Het beste zou zijn een 2de Canon 7D omdat het menu dan van beide toestellen hetzelfde is maar een nieuwe kost me echt wat veel geld, tenzij een 2de hands-toestel.
      Wat kunnen jullie me aanbevelen?
      een 450D gebruikt ook de LP-E6 denk ik.
      Canon EOS 550D + Canon EOS 450D + 18-55 IS II + 18-55 IS met defecte AF + 70-200 2.8L USM + Metz 36 + Sony DSC V1 + Sony DCR-PC2E + LoweproPro Runner 300 AW

      Comment


      • #18
        Re: Canon 7D en 2de toestel.

        Oorspronkelijk geplaatst door arcbenne Bekijk bericht
        een 450D gebruikt ook de LP-E6 denk ik.
        Daar past alleen een LP-E5 in, geen LP-E6.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X