Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 prijs (Belgie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D70 prijs (Belgie)

Hallo (toekomstige) D70 eigenaars,

Heb zo de indruk dat bepaalde winkeliers een slag willen slagen kwa prijs door gebruik te maken van de (zelfgecreerde) schaarste .

Hun goed recht uiteraard.

Daarom, hoeveel eurotjes dienden jullie achter te laten alvorens "trotse" eigenaar te worden ?

Suc6 alvast,

FG

1029 euro ... (topfoto)

Comment

euh ... Phille ... Belgie ?
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

oeps

Comment

ineens aanvullen of het met kitlens (en zo ja, welke) - kwesite van appeltjes met appeltjes te vergelijken

Comment

net gebeld met Foto Rembrandt - Merksem
            Body EUR 1079
            Kit 28/80 EUR 1199
            Kit 18/70 EUR 1385

Comment

Body EUR 1007
              Kit 28/80 EUR 1084
              Kit 18/70 EUR 1276

www.camshop.be, als ik eindelijk eens kan beslissen, en als het daar niks wordt, dan toch naar topfoto..... maar eerst eens beslissen
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Moet kunnen alhier voor +/- 1350 € met kitlens na wat discutiëren.

Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

En Pol, hebt ge er al één besteld ?

Gerrit
                  BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

Comment

Op de meeste plaatsen bij ons in de buurt (Limburg) is de kit met 18/70 te koop aan 1399 euro.
                    NIKON D70
                    NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

Comment

Fnac Wijnegem: 1499... Zou ik die op basis van hun 'goedkoper-geld terug-garantie' tot de prijs van een online bestelservice kunnen dwingen? Of mag dat niet? Ook niet als die een afhaalpunt hebben... dan is het eigenlijk toch een winkel?

Comment

Originally posted by Koen_vervoort
                        Fnac Wijnegem: 1499... Zou ik die op basis van hun 'goedkoper-geld terug-garantie' tot de prijs van een online bestelservice kunnen dwingen? Of mag dat niet? Ook niet als die een afhaalpunt hebben... dan is het eigenlijk toch een winkel?
                        Ik heb daarvoor rondgevraagd in fnac leuven & wijnegem. Dat gaat enkel als je een folder kan meenemen van de goedkopere winkel! Internetprijzen tellen m.a.w. niet mee, enkel een echt foldertje dat je in de brievenbus krijgt bv.
                        D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

Comment

Ik heb bij de Greef in Edegem 1339 betaald voor de kit
                          dus naar Duitsland rijden is er voor mij niet meer bij
                          NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

Comment

Originally posted by Manta99
                            Originally posted by Koen_vervoort
                            Ik heb daarvoor rondgevraagd in fnac leuven & wijnegem. Dat gaat enkel als je een folder kan meenemen van de goedkopere winkel! Internetprijzen tellen m.a.w. niet mee, enkel een echt foldertje dat je in de brievenbus krijgt bv.

Ok,dus, webpagina nemen, wat folder vorm aanmeten, mooi in foldervorm uitprinten, en in mijn bus steken (aweja 20 exemplaren, 'k zal ook de moeite doen om het foldertje in mijn geburen hun bus te steken), en daarna naar de fnac gaan....
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Bij Focilux 1199 euro voor de kit met 28-80 lens ...
                              verschil is 50 € met Topfoto .Kan ik niet voor naar ginder vlammen !
                              Kost mij evenveel dan ....

Comment

Working...
                              X