Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb mijn 300D in Fnac Gent gekocht, hij stond daar ook duurder dan bij camshop.be. Ze waren niet tot korting aan te zetten maar wel tot het gratis bijgeven van een geheugenkaart, dit vond ik al een redelijke overeenkomst daar het toestel op dat ogenblik toch nergens anders te krijgen was.
Het toestel vind je overal in België aan goede prijzen tussen de 1300 en 1400 euro dus ik snap ook niet waarom de meesten nog naar Duitsland rijden, dan nog moeten zoeken of betalen voor een Nl handleiding en eventueel nog garantieproblemen (soms).
En dan spreken we nog niet van de lange rit, benzine enz...
Dat is mij die 100 euro minder niet waard.
Tsja, blijkbaar houdt Nikon zijn prijzen overal ongeveer gelijk aan (de winkelier doet natuurlijk altijd wat hij zelf wil) dan een aantal andere merken...
Maar een ritje naar Duitsland is altijd leuk, en 't is meteen een uitstapje...
Originally posted by CooMa
Tsja, blijkbaar houdt Nikon zijn prijzen overal ongeveer gelijk aan (de winkelier doet natuurlijk altijd wat hij zelf wil) dan een aantal andere merken...
Maar een ritje naar Duitsland is altijd leuk, en 't is meteen een uitstapje...
Misschien voor de kamera's, maar de lenzen, daar zit een hemelsbreed verschil op, en duitsland komt op dat gebied niet echt positief over.... (eerste indruk, ben helemaal nog niet thuis in die dslr wereld)
Je kan in België mits wat "praten" gemakkelijk dezelfde prijs krijgen als bij bvb. Top foto en nl handleiding inbegrepen
Overigens een "dijk van een toestel" !!!
Comment