Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB apparaat wordt niet meer herkend.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • USB apparaat wordt niet meer herkend.

    Soms denk je wel eens dat je seniel aan het worden bent, ik heb dat gevoel al een paar weekjes en hoop dat jullie mij misschien verder kunnen helpen.
    Wat is namelijk het geval.
    Ik heb al duizenden en duizenden foto's overgeladen op mijn pc maar plots wil mijn pc niet meer en krijg ik een venstertje met de mededeling dat mijn USB apparaat niet wordt herkend.

    "Een van de op deze pc aangesloten USB-apparaten werkt niet goed.
    Het is onbekend welk apparaat.Klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem"


    Als ik dan op dat venstertje klik kom ik geen steek verder.

    Ik ben toen naar mijn broer gegaan en die kon via zijn laptop mijn foto's wel overladen maar via zijn gewone pc kreeg hij precies het zelfde venstertje.
    Van de week heeft hij een gloednieuwe pc gekocht en hebben we gekeken of het probleem zich weer voor deed, en jawel , wéér wordt het USB apparaat niet herkend.
    Heeft iemand van jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
    Ik heb een Sony DSC-S70 en heb nooit problemen gehad met het overladen.

    Hartstikke bedankt alvast.

    Jacqueline

  • #2
    Werk je met Windows XP? Die zou je camera zonder (extra) driver moeten herkennen. Je krijgt dan een extra Removable Disk.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Als je op verschillende PC's dezelfde foutmelding krijgt, denk ik dat er eerder iets mis is met het foto-apparaat; ik meen ergens te hebben gelezen dat je zelfs onder XP best de drivers van Sony installeert, want anders krijg je problemen zoals het jouwe. Een kennis van mij had hetzelfde probleem: pas na het herinstalleren van de drivers werkte alles naar behoren (althans onder XP).
      EOS 80D

      Comment


      • #4
        ik zou het ook eerst naar sony website gaan en daar de laast nieuwe driver voor jou bestuuring ( bv windows xp)binnen halen maar eerst wel de oude driver verwijderen voor je de nieuwe instaleerd werkt het dan nog niet ben ik bang dat er of wel iets mis is met jou usb kabel en anders is het jou camera je kunt dan twee mogelijk heden doen is jou camera binnen doen of een card reader kopen

        Comment


        • #5
          Werkelijk van alles gedaan maar niets hielp, toen maar een card reader gekocht en gelukkig alles doet het weer.
          Ik wil iedereen bedanken voor jullie tips en hulp.

          Groetjes Jacqueline

          Comment

          Working...
          X