Re: spiegelreflex of compactcamera
puerte doelt in dit geval op een twinlens reflex, vanwaar je van boven in kijkt..tja, dat is jaren 50 technologie...laat ik nou toevallig nog steeds een 6x6 tlr hebben.. mooi spul hoor, maar natuurlijk is het echt niet.. ik kan met dat ding idd vanuit de heup schieten, maar ik zet alles liever op statief...draadontspannertje erbij, heb toch wat tijd nodig om mijn compootje te bepalen etc...puerte.... da´s ne straffen zenne.. die doet da zo... maar ja, het is met een nex he? baanbrekend en beter dan alles wat er verder op de markt te vinden is..everybody is wrong.. zelfs de groten der aarde die nota bene al jaren dslr´s produceren, en allerlei andere systemen zitten fout, hun gebruikers ook.. die zijn allemaal zot..follow the leader if you want to..nostradamus is weer op aarde nedergedaald..
puerte is zelf ook al sniper geweest.. wat ben je nog niet geweest? sappeurs pompiers, piloot, astronaut, president van japan, de US of weet ik veel?
gooi ff jouw sniper-kennis neer hier in chitchat of algemeen, moet toch niet te moeilijk zijn om daar een of ander topicje over te openen..? ben benieuwd..
ik ga nog niet zeggen wat ik nog als andere hobby,die ik tesamen met mijne vent heb, naast fotookes maken... heeft wel iets te maken met ballistiek, wat mm´s, een vereniging, en wettelijke bevoegdheden en verplichtingen, nadat je met de billekes bloot hebt mogen gaan, vooraleer je je hobby moogt uitvoeren..
brand maar los..
of nee, doe maar niet ook.. dat wordt way ff topic, en dat vervuilt de hele discussie..
ik zal het u nogmaals zeggen... met welk eender systeem kunt ge mooie en prachtige fotookes maken..
Oorspronkelijk geplaatst door puerte
Bekijk bericht
puerte is zelf ook al sniper geweest.. wat ben je nog niet geweest? sappeurs pompiers, piloot, astronaut, president van japan, de US of weet ik veel?
gooi ff jouw sniper-kennis neer hier in chitchat of algemeen, moet toch niet te moeilijk zijn om daar een of ander topicje over te openen..? ben benieuwd..
ik ga nog niet zeggen wat ik nog als andere hobby,die ik tesamen met mijne vent heb, naast fotookes maken... heeft wel iets te maken met ballistiek, wat mm´s, een vereniging, en wettelijke bevoegdheden en verplichtingen, nadat je met de billekes bloot hebt mogen gaan, vooraleer je je hobby moogt uitvoeren..
brand maar los..
of nee, doe maar niet ook.. dat wordt way ff topic, en dat vervuilt de hele discussie..
ik zal het u nogmaals zeggen... met welk eender systeem kunt ge mooie en prachtige fotookes maken..
Comment