Re: spiegelreflex of compactcamera
[QUOTE]
Het antwoord staat in jouw vragen.
En de realiteit is dat jij niet de enige bent met een 5dmkII of een andere veel te dure body met veel te veel dure lenzen in de rugzak, waar je best wel fier op bent en waarvan je stil hoopt dat ze ooit meer opbrengen dan ze hebben gekost. Het is zeker geen schande om je eens wat meer ruimdenkend op te stellen tov andere meningen, eventuele hypothesen en de evolutie van de techniek, of verder te kijken dan je neus lang is. Jij bent het die een bepaalde toon opzet die aanleiding geeft tot reacties als deze. Hou het interessant. Zoals
of lezen wat er in anderen hun post staat of tot hiertoe niet is ontkent alleen in twijfel wordt getrokken.
Ik denk als ik de markt zo bekijk, dan is het toch dat waar de meeste fabrikanten naartoe streven. En als je de techniek an sich bekijkt, zijn we er zo ver niet meer vanaf, maar ze is nog jong natuurlijk.
We zouden eens een vergelijkend experiment moeten doen, of de systeemcamera's zoals die nu reeds bestaan aan een stress test onderwerpen. Eens kijken hoever het staat. Zeer benieuwd naar de bevindingen daarvan.
[QUOTE]
Oorspronkelijk geplaatst door leontine1978
Bekijk bericht
wat mij betreft blijf je hypen tot de full monty, het maakt mij niets uit, maar blijf wel ff bij de realiteit please?
geen enkel systeem sluit het andere uit..of vervangt het andere systeem.. dat is juist de essentie.. en mensen kiezen wat hun uitkomt..
systeemcamera´s zullen dslr´s/slt´s nooit helemaal verdringen
We zouden eens een vergelijkend experiment moeten doen, of de systeemcamera's zoals die nu reeds bestaan aan een stress test onderwerpen. Eens kijken hoever het staat. Zeer benieuwd naar de bevindingen daarvan.
Comment