Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
D7000 probleem
Collapse
X
-
-
Re: D7000 probleem
Hallo iedereen,
Nu pas tijd om te reageren,
Maandag nammiddag mijn d7000 met de bijhorende lensen afgehaald procirep.
Erg vriendelijk onthaald hoor, dus,
De lensen zijn nagekeken en goed gereinigd, en de 50 1.4 g is dmv software zonder probleem te corrigeren, nu is die zelfs zonder af correctie haarscherp, indrukwekkend bij 1.4
De andere lensen, de 35 -70 2.8 is niet na te stellen (is van rond 1998) , is dus eigenlijk een lensfout, ik heb nu de waarde van -20, nog heeeel klein beetje backfocus, maar kan er wel mee leven.
De D7000 is zonder fouten nu hoor, hebben ze op gewezen, ik geloof hun ook.(laatste firmaware ook in gezet)
De 80-200 2.8 is ook niet na te stellen, bouwjaar ook 1998, maar bij mijn tests nu superscherp en acuraat op -17, er indrukwekkend wel hoor
Moest iemand zin hebben om mijn 35-70 2.8 te testen op hun camera, en ook backfocus ondervinden, om eens te vergelijken, dat kan hoor.
Al bij al toch een goed gevoel, maar moest wel door zure appel heen, als beginnend fotograaf wel wat ontgoochelend.
Conclusie, (uitgezonderd de 35-70 2.8 met erg kleine backfocus) is alles dus ok, wel indrukwekkend als ze juist en accuraat scherpstellen hoor!
Ben al bij al nu wel blij dat ik alles terug heb nu
Beste groeten iedereen
Beerk
Comment
Comment